بازدید 4448
۲
کریم، پرسپولیس و یک کار نیمه تمام

انصاری‌فرد در لیستِ برانکو

حدفاصل آفای گلی لیگ در سایپا و آقای گلی لیگ در تراکتورسازی، برای کریم انصاری فرد در تیم فوتبال پرسپولیس سپری شد. او یکی از خریدهای پرسروصدای رویانیان برای قرمزها و به قول علی فتح الله زاده «شاه ماهی نقل و انتقالات» بود که در آستانه استقلالی شدن، جذبِ پیشنهاد پرسپولیس شد و راه این باشگاه را در پیش گرفت.
کد خبر: ۵۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 01 July 2015
به گزارش آی اسپورت؛ مهاجم اردبیلی فوتبال ایران، روزهای موفقی را در پرسپولیس سپری نکرد. او در رقابت های لیگ 8 گل برای این تیم به ثمر رساند که هیچکدام در دیدارهای حساس به دست نیامدند. کریم در لباس پرسپولیس در لیگ، برابر استقلال، سپاهان، تراکتور و فولاد گلزنی نکرد تا نشان بدهد برای روزهای بزرگ تیم، آمادگی کاملی ندارد. او البته در فینال جام حذفی، گل تماشایی تیم اش را به ثمر رساند اما نتوانست تا پایان به مسابقه ادامه بدهد و شکست سرخ ها در آن دیدار، گل زیبای او را نیز از ذهن ها محو کرد.

علیرغم هفته های نادرخشان در ترکیبِ پرسپولیس، کریم در تمام بازی ها چهره محبوب سکوهای قرمزرنگ آزادی بود. او به شدت مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار داشت اما موفق نشد آنطور که باید، پاسخِ این تشویق ها را بدهد و تبدیل به همان مهاجم زهردار و کشنده ای شود که پرسپولیسی ها انتظارش را می کشیدند. شاید یکی از انگیزه های بازگشت او به تیم محبوب اش نیز همین باشد. حالا که برانکو بالاخره تصمیم گرفته این بازیکن را در لیست خرید باشگاه قرار دهد، کریم می تواند از قرمزهای پامپلونا جدا شود و به جمع قرمزهای تهران برود و تلاش کند تا این بار، هواداران باشگاه را راضی نگه دارد. حضور در فوتبال ایران و درخشش در لیگ برتر، فرصت بازپس گیری شماره 10 تیم ملی را به انصاری فرد خواهد داد. او کارهای ناتمام زیادی در فوتبال ایران دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پسر دوستداشتنی پرسپولیس برگرد به تیمت و به ندای قلب هواداران گوش کن و بله را بگو و دوباره بیا به جایگاه خودت که قلب هواداران بزرگترین باشگاه آسیاست، برای بازگشت شما فرش قرمز پهن میکنیم و شماره 10 باشگاه هم واسه شما کنار گذاشته شده. به امید بازگشت کریم آفای گل به قلب هواداران و بزرگترین باشگاه آسیا. انشالله که سید جلال هم بیاد و پیام و گابریل هم توی پرسپولیس بمونند تا یک تیم روئیای واسه فصل جدید بسازیم
ایول.ای کاش نظر آقای برانکو درمورد سیدجلال حسینی هم عوض بشه اونو به پرسپولیس بیاره فقط اینو نمیدونم جذب ادینهو یه رازه یعنی چی؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری