بازدید 6128
۲

فالگير اينترنتي دستگير شد

کد خبر: ۵۱۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 01 July 2015
رئيس پليس فتا استان لرستان از دستگيري رمال و فالگيري كه با اغفال مردم ساده لوح كسب درآمد مي‌كرد خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ فرهاد ابدال چگني ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پي افزايش رمالي، دعانويسي و تبليغات گسترده در فضاي سايبري دستگيري و برخورد با اين افراد سودجو در دستور كارپليس فتا استان قرار گرفت.

وي افزود: برابر تحقيقات انجام گرفته و به استناد پرونده‌هاي قضايي افرادي كه در رمالي، فالگيري و دعا نويسي اعم از زن و مرد فعاليت دارند با سوءاستفاده از خرافه‌گرايي، اغفال و فريب مردم عوام اقدام به جرايمي مانند كلاهبرداري، اخاذي، فساد اخلاقي و ترويج شيطان پرستي مي‌كنند.


رئيس پليس فتا استان لرستان تصريح كرد: ماموران با انجام فعاليت‌هاي محسوس و غيرمحسوس پليسي يك فرد رمال و كلاهبردار را در خرم آباد شناسايي و دستگير كردند. وي با اشاره به تشكيل پرونده و تحويل متهم به مراجع قضايي خاطرنشان كرد: با فرهنگ‌سازي، تقويت باورهاي ديني و افزايش سطح آگاهي مي‌توان با اين پديده شوم مقابله كرد.

سرهنگ ابدال چگني در پايان به شهروندان توصيه كرد: به تبليغات و آموزش‌هاي فال و فالگيري اينترنتي مانند فال قهوه، شمع، چاي و... هرگز اعتماد نكنند چرا كه آسيب‌ها و مشكلاتي مانند اعتياد به فال و ايجاد مشكلات روحي و رواني، از هم پاشيدگي خانواده‌ها، كلاهبرداري و ضررهاي مالي و آسيب‌هاي جاني را در پي دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
هزاربار گفتید و سعی کردید مردم را بیدارکنید ولی کو گوش شنوا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
با توجه به فالگیری از سنت های دیرینه ما ایرانیان است با وضع مالیات بر ارزش افزوده به این شغل بیشتر در جامعه رواجش دهیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار