بازدید 3038

راه آهن در لیگ برتر می ماند!

رای کمیته استیناف در مورد پرونده شکایت باشگاه پیکان علیه باشگاه راه آهن فردا اعلام می شود.
کد خبر: ۵۱۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 27 June 2015
به گزارش ورزش سه؛ چند روزی است که شایعه شده نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود پیکان اعلام می شود که در این صورت پیکان در لیگ برتر می ماند و راه آهن به مرحله پلی آف صعود می کند و تیم استقلال خوزستان هم به لیگ یک سقوط خواهد کرد!

آیا چنین چیزی امکان پذیر است با توجه به اینکه استقلال خوزستان در مرحله پلی آف به دیدار مس کرمان رفته و پیروز شده و تیم راه آهن هم در مزایده در حال واگذاری است؟

با این حال بد نیست بدانید که تخلف موتومبا برای حضور در باشگاه راه آهن و اطلاع این باشگاه از موضوع برای کمیته استیناف محرز شده به این دلیل که مذاکره با فدراسیون فوتبال ترکیه و باشگاه موتومبا توسط باشگاه راه آهن انجام می شده و کسرایی، مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال هم در جریان امر بوده است و این شاید امروز منجر به آراء شدیدتری علیه باشگاه راه آهن و متخلفین شود.

اما دور از ذهن است نتیجه این دیدار به سود پیکان اعلام شود و تغییری در جدول رده بندی صورت گیرد. چندی پیش یکی از روزنامه ها در این باره نوشته بود باشگاه پیکان دو ساعت بعد از بازی با راه آهن باید به حضور موتومبا در ترکیب راه آهن اعتراض می کرده در حالی که این کار را یک روز بعد از بازی انجام داده است و جالب اینکه هزینه دادرسی را هم پرداخت نکرده بود.

باید منتظر ماند و دید که امروز دلایل کمیته استیناف برای اعلام رای چیست هر چند در آ ئین نامه به صراحت آمده حضور بازیکن جعلی در صورتی که با اطلاع باشگاه بوده باید نتیجه سه بر صفر به سود حریف اعلام شود و در غیر اینصورت تنها بازیکن جریمه خواهد شد.

ضمن اینکه اعلام نتیجه سه بر صفر به سود پیکان فوتبال ایران را با توجه به سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک و هم چنین حضور راه آهن در مرحله پلی آف به چالش می کشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی