بازدید 5740

مراسم تشییع شهدای مدافع حرم

مدافعین حرم حضرت زینب(س)،شهیدان راه خدا و اسلام ناب محمدی(ص)، بر بال ملائک به سوی خدا جاودانه شدند.
کد خبر: ۵۱۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 25 June 2015
مدافعین حرم حضرت زینب(س)،شهیدان راه خدا و اسلام ناب محمدی(ص)، بر بال ملائک به سوی خدا جاودانه شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ مراسم تشییع پیکر شهیدان علی امرایی و حسن غفاری صبح امروز ساعت 9صبح از امامزاده عبداله  تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برای اقامه نماز و تشییع پیکر پاکشان در بهشت زهرا(س) با حضورعاشقان اهل بیت(ع) و مدافعان حرم صورت گرفت.

ازابتدای مراسم باجمع زیادی از مردان و زنان مواجه شدم،کسانی که بی توجه به گرما و روزه بودنشان با نهایت علاقه به این مراسم آمده بودند.

یک خانم را دیدم که به سختی راه می رفت صدای هق هق گریه اش نظرم را جلب کرد. خودم را از خیل جمعیت به سختی به او رساندم. از او پرسیدم مادر جان سختتان نیست در این گرما واین شلوغی به این مراسم آمده اید؟ گفت:درست است ناتوانم و پیر ولی به حمایت از شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) و به امید نابودی دشمنان اسلام آمده ام.

*بازبان روزه رفت و با زبان روزه بازگشت

به صحن سیدالکریم(ع) رسیدیم ، چشمانم به دنبال خانواده شهیدان می گشت که ناگهان دیدم لب حوض خانمی حدودا 35ساله نشسته و زنانی برای عرض تسلیت کنارش می امدند ،رفتم سمتش و متوجه شدم خواهر شهید علی امرایی است،او برایم گفت:13 رجب علی رفت و امروز برگشت ،هم زمان رفتن روزه بود و هم زمان برگشتن ،2روز پیش که تماس گرفته بود قرار گذاشتیم فردای تماسش همدیگر را ببینیم ولی...

*رضایتم را جلب کرد و رفت

در صحن می گشتم که دیدم زنان تجمعی کرده اند خودم را به آنها رساندم همسر شهید حسن غفاری با دختر 7ساله اش انجا بودند. ازاوپرسیدم و گفت :عاشق خانواده و ولایت فقیه بود ،بعد از تلاش های فراوان برای کسب رضایت از من برای رفتن دو سالی میشد که قدم در راه دفاع از حرم آل الله برداشت.

* برکت خون شهدای مدافع حرم

جوانان دلباخته سالار شهیدان و فرزندان امام خمینی (ره)که گهواره نشینان روزهای انقلاب بودند ،در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم شتافتند ودر جوار حرم حضرت زینب کبری (س) به خیل شهدای کربلایی پیوستند .
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل