بازدید 3267

خاکپور: خودم می‌دانم چه مدرکی دارم

سرمربی تیم فوتبال امید می‌گوید که فدراسیون فوتبال و کمیته‌ فنی‌وتوسعه باید برای معادل‌سازی مدرک او اقدام کرده و با AFC مکاتبه کنند.
کد خبر: ۵۱۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 24 June 2015

به گزارش تسنیم ؛ محمد خاکپور در خصوص اظهارات مرتضی محصص مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا مدرک مربیگری او را تأیید نکرده و به این ترتیب نمی‌تواند روی نیمکت تیم امید بنشیند، اظهار داشت: این را باید از آقای محصص بپرسید و من در جریان این مسئله نیستم.

«خاکپور پیش از این گفته بود مدرک A مربیگری‌اش از کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی معتبر است و نیاز به معادل‌سازی دارد»، وی درباره اینکه آیا برای معادل‌سازی این مدرک اقدام کرده یا نه، گفت: این کار را من نباید انجام دهم بلکه فدراسیون فوتبال و کمیته‌ فنی‌وتوسعه باید به دنبال چنین کاری باشند. من خودم می‌دانم چه مدرکی دارم و برای توجیه AFC فدراسیون فوتبال باید اقدام کند.

سرمربی تیم امید ادامه داد: کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از گرفتن مدارک من باید با کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی تماسی بگیرد و نامه‌نگاری کند تا معادل‌سازی صورت بگیرد. جویا شدن این کار و معادل‌سازی مدرک من به عهده فدراسیون فوتبال و AFC است.

خاکپور در پاسخ به این سؤال که اگر نتواند به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم امید بنشیند با کارت دیگری روی نیمکت حاضر خواهد شد یا نه، عنوان کرد: این موضوع در اختیار فدراسیون فوتبال است. فدراسیون من را به عنوان مربی تیم امید انتخاب کرده و اگر این انتخاب را قبول دارد باید پیگیر مسائل باشد یا اعلام کند که اینطور نیست.

وی افزود: نهایت امر این است که در معادل‌سازی مدرک من AFC معادل مدرک A را نمی‌دهد و من باید در کلاس شرکت کنم اما از نظر خودم کلاس‌های فدراسیون فوتبال آمریکا سطح و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به کلاس‌های داخلی خودمان دارد. این موضوع در تمام دنیا ثابت شده و همه می‌دانند که کلاس‌های مربیگری آمریکا چقدر به روز است.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره انتخاب دستیار خود و اینکه این موضوع در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: هنوز وارد مرحله تازه‌ای نشده‌ایم و در حال بررسی رزومه چند گزینه هستیم. فرصت برای ما باقی مانده و به همین دلیل رزومه چند مربی خارجی دیگر را هم بررسی کردم که می‌خواهم با آنها ارتباط برقرار کرده و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنم.

خاکپور با اشاره به اینکه اگر گزینه‌های خارجی مدنظر او نتوانند به ایران بیایند و با تیم امید همکاری کنند تصمیم جدیدی خواهد گرفت، به تسنیم گفت: اولویت ما انتخاب مربی خوب و کارنامه‌دار خارجی است اما اگر این اتفاق رخ ندهد، یکی از مربیان خوب داخلی را انتخاب خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی