بازدید 2777
۱

باقری: سجادی پرسپولیس را تیم محلی نبیند!

مربی فصل گذشته پرسپولیس درباره حضور در کادر فنی آینده این تیم اظهار کرد: صحبت‌های خوبی را با طاهری انجام دادیم اما جلسه نهایی فردا در حضور برانکو برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 24 June 2015

به گزارش ایسنا؛ کریم باقری بعد از جلسه با طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حضور در کادر فنی فصل آینده پرسپولیس اظهار کرد: صحبت‌های خوبی را انجام دادیم اما جلسه نهایی برای حضور در کادر فنی فردا در حضور برانکو انجام می‌شود. یک سری مسائل را من مطرح کردم و یک سری مسائل را باشگاه مطرح کرد. در تلاش هستیم که تیم خوبی را برای فصل آینده جمع کنیم.

کاپیتان اسبق سرخ‌پوشان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود دغدغه او برای حضور در کادر فنی وابسته به جذب بازیکنان خوب در فصل نقل و انتقالات است، تصریح کرد: بله، من هم دغدغه این موضوع را دارم و باید تیم قدرتمندی را برای فصل آینده آماده کنیم چرا که هواداران انتظار حضور قدرتمند در لیگ برتر را دارند. متاسفانه هنوز نقل و انتقالات باشگاه آغاز نشده است و پافشاری‌های من هم برای این کار است.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد در تیم بماند گفت: در جلسه فردا همه چیز مشخص می‌شود. از الان نمی‌توانم چیزی بگویم فردا می‌توانم توضیحات بیشتری در این باره بدهم.

باقری درباره حضور در تمرین‌های پرسپولیس اظهار کرد: حضور در تمرین‌های پرسپولیس وابسته به عقد قرارداد است. اجازه دهید فردا جلسه برگزار شود و سپس در این باره توضیح دهیم.

دستیار فصل گذشته برانکو ادامه داد: نظر اول و آخر درباره جذب بازیکن را برانکو می‌دهد و دستیاران او در این کار به او کمک می‌کنند. من هم تا جایی که بتوانم نظراتم را برای جذب بازیکن ارائه می‌دهم اما جذب آن‌ها بستگی به نظر برانکو دارد.

باقری در واکنش به این سوال که گفته می‌شد برانکو علاقه‌ای به حضور او در کادر فنی ندارد، خاطرنشان کرد: من چنین صحبتی را نشنیده‌ام و برانکو بارها اصرار کرده‌ است که در کادر فنی حضور داشته باشم. با برانکو هم بعد از حضور در ایران صحبت کردم و قرار است فردا صحبت‌های نهایی را انجام دهیم. باید چند موضوع دیگر را بررسی کنیم تا به یک نظر مشترک برسیم.

کاپیتان سابق سرخ‌پوشان درباره تمرین‌های پرسپولیس با 9 بازیکن برای حضور در لیگ برتر گفت: از سال 80 تا اواخر دوران بازی در پرسپولیس به یاد دارم که به جز یک یا دو سال، همیشه پرسپولیس با این مشکل مواجه بوده و اتفاق تازه‌ای نیست. مدیران تصمیم گیرنده باید پرسپولیس را جدی بگیرند و برای آینده این تیم برنامه داشته باشند. از سجادی و وزیر محترم هم می‌خواهم به پرسپولیس مانند یک تیم محلی نگاه نکنند چرا که این تیم میلیون‌ها هوادار دارد. باید بعد از آخرین بازی پرسپولیس به سرعت آماده حضور در لیگ برتر می‌شدند و برنامه و بودجه این تیم را مشخص می‌کردند. در همان زمان اگر هیات مدیره و مدیریت پرسپولیس را مشخص می‌کردند کار به اینجا نمی‌رسید.

باقری در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد هیات مدیره از حضور برانکو در پرسپولیس رضایت کامل ندارند، خاطرنشان کرد: من این صحبت را تا به حال نشنیده‌ام اما می‌دانم که هیات مدیره پرسپولیس فوتبالی‌تر از گذشته است چرا که در این هیات مدیره افرادی مانند حسین عبدی، محمد زادمهر و جعفر کاشانی حضور دارند و تصمیمات فوتبالی هم می‌گیرند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره حضور قنبرپور در کادر فنی این تیم اظهار کرد: از ابتدا هم قرار بود یک کمک مربی به تیم اضافه شود و فصل گذشته نژادفلاح از ما خواسته بود که این کار را انجام دهم اما این اتفاق نیفتاد. برانکو هم بلافاصله بعد از حضور در ایران کمک دوم را انتخاب کرد. هر کسی که در این تیم حضور یابد برای سربلندی پرسپولیس تلاشش را می‌کند. با کسی مشکلی ندارم و فقط به خاطر پرسپولیس است که در کادر فنی قرار دارم.

باقری در پاسخ به این سوال که بعد از ترک باشگاه توسط نژادفلاح عده‌ای از مدیران و پیشکسوتان بر علیه نژاد فلاح اظهار نظر کرده‌اند، گفت:‌ از او ناراحت نیستم و اگر هم ناراحت بودم باید آن موقع می‌گفتم نه الان که تیم را ترک کرده است. برای او هر جا که هست آرزوی موفقیت دارم.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
راست میگه دیگه
تیم ده تا قهرمانی آسیا داره!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار