بازدید 2660

قرارداد همزمان شیخ‌ویسی با نفت و سیاه‌جامگان!

سعید رمضانی درباره عقد قرارداد وحید شیخ‌ویسی با این باشگاه و باشگاه نفت تهران، اظهار کرد: شیخ ویسی با سیاه‌جامگان قرارداد دارد و اگر در تمرینات تیم شرکت نکند، از طریق فدراسیون پیگیر موضوع می‌شویم.
کد خبر: ۵۱۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 23 June 2015

به گزارش ایسنا؛ در روز‌های گذشته، باشگاه سیاه‌جامگان از عقد قرارداد میان این تیم و وحید شیخ ویسی، دروازه‌بان نفت تهران خبر داد. بلافاصله بعد از این خبر، باشگاه نفت هم با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید قرارداد با این بازیکن خبر داد.

مدیرفنی سیاه‌جامگان درباره قرارداد این بازیکن با دو باشگاه مختلف، اظهار کرد: قرارداد شیخ ویسی با باشگاه سیاه‌جامگان، طبق اصول و قانون بوده است. او قرارداد داخلی با تیم ما بسته و بالاخره این قرارداد هم موارد قانونی خود را دارد. او موظف به حضور در تمرینات سیاه‌جامگان است و اگر خلاف این کار رخ دهد به وسیله فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع می‌شویم.

سعید رمضانی ادامه داد: شیخ ویسی بعد از قرارداد با سیاه‌جامگان، به من گفت بندی در قراردادش است که اگر با باشگاه دیگری قرارداد ببندد باید 40 درصد ازمبلغ قرارداد را به باشگاه بدهد. به او گفتم نگران مسائل مالی نباشد و من این موضوع را حل می‌کنم. بعد از اینکه خبردار شدم او با نفت قرارداد بسته، با او تماس گرفتم اما نتوانستم جوابی از او بگیرم. منتظریم او در چهارم خرداد در تمرینات تیم شرکت کند در غیر این صورت پپگیر موضوع می‌شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی