بازدید 6313

به تجمع برای موضوع هسته‌ای مجوز داده نمی‌شود

بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد.
کد خبر: ۵۰۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 30 May 2015
وزیر کشور با بیان این که موضوع انرژی هسته ای در چارچوب منافع ملی با هدایت رهبری، اجرای دولت و نظارت مجلس و دیگر دستگاه های نظارتی به پیش می رود، گفت: بنده به عنوان وزیر کشور اعلام می کنم که هیچ مجوزی را له یا علیه این موضوع که مورد اجماع عمومی و رهبر معظم انقلاب است نخواهیم داد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در تالار بزرگ کشور در حال برگزاری است، افزود: به هیچ عنوان تجمعی در کف خیابان نخواهیم داشت و با شدت با این موضوعات برخورد می کنیم.

رحمانی فضلی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نزدیک شدن به فضای انتخابات و نیز با عنایت به فرمایشات رهبری به شدت باید از این موضوعات پرهیز شود.

وی با بیان این که برگزاری انتخابات باید مبتنی بر نشاط، وحدت و انسجام باشد، تصریح کرد: نباید با تحریک مباحث قومی، اقلیت ها و اقوام جامعه را دچار تشنج کنیم تا آثار سوء آن تنش ها بر وحدت، انسجام و امنیت ملی سایه بیفکند.

وزیر کشور همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: یقینا در زمان انتخابات و دو ماه پیش از زمان برگزاری، سیاست های تبلیغاتی و نیز خطوط قرمز تبلیغاتی را به شما فرمانداران اعلام خواهیم کرد.

وزیر کشور درباره استفاده از امکانات دولتی در انتخابات گفت: نباید از ظرفیت های دولتی برای انتخابات استفاده شود و نباید فرمانداران خود را در معرض این گونه مسایل قرار دهند.

رحمانی فضلی به فرمانداران تاکید کرد: از امروز باید همه موضوعات در زمینه انتخابات به دقت رصد شود و ارتکاب هر گونه تخلفی را در دستگاه های اجرایی گزارش دهند.

وی با بیان این که هماهنگی های لازم را با قوه قضاییه و شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات به انجام رسانده ایم، افزود: به دنبال آن هستیم انتخابات سالم، با شکوه و قانونی برگزار شود و ما مجریان و وزارت کشوری ها امیدواریم بتوانیم صیانت کننده حکم شرعی رهبری و توصیه ایشان در خصوص انتخابات و حق الناس باشیم.

وزیر کشور با اشاره به وضعیت جغرافیایی خاص برخی استان ها و ورود به بحران هایی از قبیل ریزگردها و کم آبی خاطرنشان کرد: این مسایل موجب برخی تنش ها می شود و هیچ کس حق ندارد از این موضوعات برای انتخابات استفاده کند. این موضوعات در اختیار دولت و هیچ یک از قوا نیست.

رحمانی فضلی همچنین نسبت به برخی از بداخلاقی ها و اتهامات ناروا هشدار داد و گفت: متاسفانه شاهدیم به جای آنکه از برخی فناوری ها برای سهولت کار در جامعه استفاده شود از ای نگونه فضاهای مجازی به راحتی برای استفاده از برخی اتهامات مورد بهره برداری قرار می گیرد، بنابراین باید محور اخلاق را مد نظر داشته باشیم و راس کار خود قرار دهیم.

وی همچنین با بیان این که همکاری شورای نگهبان با قوه مجریه خوب است، افزود: این دو نهاد باید در چارچوب قانون و مقررات در زمینه انتخابات با یکدیگر همکاری خوبی دارند.

وزیر کشور گفت: ما به عنوان محور هماهنگی و اولین حلقه بین دولت و ملت باید پیشگامان و رهروان خوبی برای نامگذاری امسال باشیم و تلاش کنیم هر چه قوی تر وحدت، انسجام، هماهنگی و همکاری در جامعه مد نظر قرار گیرد.

رحمانی فضلی با بیان این که به دنبال آن هستیم اعتماد مردم به نظام تقویت شود، افزود: هر کسی در چارچوب قانون و مقررات از صلاحیت لازم برخوردار باشد و در عرصه سیاسی، خود را ارایه دهد و مردم به او رای دهند از نظر ما نماینده مردم است و مورد حمایت وزارت کشور و دستگاه حاکمیتی خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان