بازدید 2623

نریمان‌جهان: در رختکن فهمیدیم قهرمان نشدیم

کد خبر: ۵۰۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳ 26 May 2015
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید در دقیقه 90 دیدار این تیم و نفت تهران، شایعه تساوی دیدار سپاهان و سایپا به گوشش رسید.

به گزارش ایسنا، سامان نریمان جهان درباره شروع فوتبالش اظهار کرد: واقعیت این است که من ابتدا فوتسالیست بودم. اولین سال حضورم در فوتبال چمنی به تیم امید تراکتورسازی برمی‌گردد و بعدا به ماشین‌سازی و گسترش فولاد رفتم. امسال هم که به تراکتور آمدم و در حال گذراندن خدمت سربازی هستم.

او درباره حوادث رخ داده در بازی تیمش و نفت تهران که منجر به از دست رفتن قهرمانی برای آنها شد، اظهار کرد: ما برای قهرمانی خیلی زحمت کشیده بودیم. از بازی با استقلال برای قهرمانی هم‌قسم شدیم و قهرمان نشدن ما برای من خیلی ناراحت‌کننده بود. مطمئنم اگر شما هم در استادیوم بودید و اشک‌های هواداران را می‌دیدید، از این جهت به ما حق می‌دادید.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی به آنها اعلام شد بازی سپاهان و سایپا دو بر دو شده است، گفت: تقریبا در دقیقه 90 بود که به ما گفتند بازی سپاهان مساوی شده است. به یکباره دیدیم که ورزشگاه منفجر شد و همه می‌گفتند که بازی اصفهان مساوی شده است. شاید اگر پنالتی ما گرفته می‌شد همه چیز فرق می‌کرد یا اگر آندو کارت اول را نمی‌گرفت خیلی فرق می‌کرد. درباره کارت اول آندو هم باید بگویم که کش موهای آندو روی زمین افتاده بود و او خواست که آن را بردارد ولی داور فکر کرد که او قصد وقت‌کشی دارد و به اشتباه به او کارت زرد داد.

وی درباره دعوتش به تیم ملی نیز گفت: من خیلی تلاش کردم تا به تیم ملی برسم. خدا را شکر که کی‌روش مرا دعوت کرد و امیدوارم بتوانم که حضورم را در تیم ملی ادامه دهم.

نریمان جهان در برابر این پرسش که چه زمانی متوجه شد بازی سپاهان و سایپا دو بر دو نشده است، پاسخ داد: بعد از بازی تراکتور و نفت تا مدتی فکر می‌کردیم قهرمان شدیم. در رختکن بود که دیدیم که دو بر صفر سپاهان برده است. واقعا کسی که این شایعه را راه انداخت خیلی کار زشتی کرد. آن لحظه که این مسأله را فهمیدیم، از شدت ناراحتی به سطل زباله لگد زدم. واقعا نمی‌دانید که چه لحظات سختی بود.

وی در پایان اظهار کرد: از مدیرعامل قبلی و فعلی تراکتور و همچنین خطیبی و تونی تشکر می‌کنم. همچنین به همه تراکتوری‌ها قول می‌دهم که برای قهرمانی تلاش کرده و تلخی امسال را جبران کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر