بازدید 3634
۲
رئال مادرید ۱ – ۰ اتلتیکومادرید

رئال ، پیروز جدال مادریدی ها

کد خبر: ۴۹۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۷ 23 April 2015
دو رقیب همشهری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند تا دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند که در نهایت رئال مادرید با گلزنی چیچاریتو موفق شد جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.
شــرح بازی

به گزارش خبرلایو، بازی با قضاوت دکتر فلیکس بریش آلمانی در مقابل هواداران پر شور و پر توقع مادریدی آغاز شد. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته بود و در این دیدار میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و شاگردان آنچلوتی موقعیت های نصف و نیمه ای روی دروازه اوبلاک خلق کردند که حاصلی نداشت و در این میان تلاش و انگیزه بالای چیچاریتو بیش از همگان به چشم می آمد. در دقیقه ’۳۱ ابتدا ضربه سر خطرناک چیچاریتو روی ارسال هامس با برخورد به بازیکنان اتلتیکو به شکلی خطرناک راهی کرنر شد و سپس لحظه ای بعد ضربه ایستگاهی خوب رونالدو از راه دور را اوبلاک با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

در واپسین لحظات نیمه نخست، بازیکنان اتلتیکو اشتباهی مهلک پشت محوطه مرتکب شدند که هامس با پاس خوب خود رونالدو را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن را اوبلاک باز هم با یک واکنش عالی مهار کرده و به کرنر فرستاد تا به تنهایی قهرمان تیمش در دو مسابقه باشد. نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، سیمئونه تعویض نخست خود را به گابی اختصاص داد و او به جای سائول وارد میدان شد. رئال مادریدی که همچنان هجومی کار را دنبال می کرد، در دقیقه ’۵۱ چیچاریتو در موقعیت آفسیاد پاس در عمق ایسکو را دریافت کرد اما ضربه پای چپ وی با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت. در دقیقه’۶۵ رائول گارسیا جانشین گریزمان شد.

در دقیقه ’۷۶ آردا توران به خاطر بازی خطرناک روی پای راموس، کارت زرد دوم را از آقای بریش دریافت کرده و تیمش را ۱۰ نفره گذاشت و فرصتی ایده آل برای میزبان به وجود آمد. در دقیقه ’۸۰ روی پاس در عمق هامس، باز هم چیچاریتو به شکلی فوق العاده خود را از گودین جدا کرد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما باز هم اوبلاک با یک واکنشی استثنایی توپ را با فاصله ای میلیمتری راهی کرنر کرد.

در حالیکه به نظر می رسید بازی به وقت های اضافه کشیده خواهد شد، کریستیانو رونالدو با حرکت عالی خود چیچاریتو را صاحب موقعیت کرد و بالاخره مهاجم مکزیکی مزد تلاش های خود را با گلزنی در دقیقه ’۸۸ گرفت. در دقیقه ’۹۰ خسه به جای چیچاریتو وارد میدان شد. در نهایت بازی بعد از ۵ دقیقه وقت تلف شده به پایان رسید تا رئال مادرید برای پنجمین سالی پیاپی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

شــرح گل
دقیقه ’۸۸ (چیچاریتو)(۱-۰): کریستیانو رونالدو از سمت راست به محوطه اتلتیکو نفوذ کرده و تا مقابل دروازه پیش آمد و سپس با پاس عرضی خود، چیچاریتو را در مقابل دروازه خالی قرار داد تا وی درواهز را باز کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ویــــــــــــــــــــــوا رئـــــــــــــــــــــــــــــال
دمشون گرم...
حق بچه ها بود برن بالا
Hala Madrid
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل