بازدید 2075
جلسه سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اعضای ستاد رالی خاورمیانه

صیدانلو: رالی خاورمیانه باید به بهترین نحو برگزار شود

کد خبر: ۴۹۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 21 April 2015
سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد میزبانی سومین مرحله رالی خاورمیانه باید به بهترین نحو برگزار شود.

به گزارش فارس، روز گذشته جلسه ای با حضور محمود صیدانلو سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی و دیگر اعضای فدراسیون برگزار شد.
در این جلسه، حمیدرضا بتو دبیر فدراسیون توضیحاتی را در خصوص شرایط میزبانی، اقدامات و برنامه هایی که این فدراسیون در نظر گرفته است؛ بیان و در ادامه دیگر مسئولین و دست اندرکاران گزارش اقدامات خود را ارائه کردند.

در این جلسه صیدانلو سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره با اهمیت این رقابت ها، عنوان کرد: با توجه به میزبانی ایران در این رقابت بین المللی که برای اولین بار به طور رسمی انجام خواهد شد، این رالی باید به بهترین نحو برگزار شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان اظهار داشت: با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر هیچ مشکلی برای میزبانی این مسابقات وجود ندارد و دیگر اعضای فدراسیون و سایر دست اندرکاران برگزاری رالی خاورمیانه هم باید تلاش کنند تا میزبانی سومین مرحله رالی خاورمیانه به بهترین نحو برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه با استانداری و اداره کل وزارت و ورزش استان فارس هماهنگی های لازم انجام گرفته تا انشاالله میزبانی مطلوبی از ایران به نمایش گذاشته شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست