بازدید 2194

چلسی در آستانه رکوردشکنی در لیگ برتر

کد خبر: ۴۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 11 April 2015
چلسی در آستانه شکستن رکورد میزان حضور در صدر جدول لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ایسنا، آبی‌های لندن در نخستین بازی فصل خود که در ماه آگوست برگزار شد توانستند سه بر یک در خانه برنلی به پیروزی دست پیدا کنند و به صدر جدول برسند. آن‌ها فقط در هفته دوم به حکم تفاضل گل پس از تاتنهام در صدر جدول حضور نداشتند و پس از آن تاکنون رده دیگری به جز صدر جدول را تجربه نکرده‌اند.

آمار این تیم تاکنون 230 روز حضور در صدر جدول است که با توجه به هفت امتیاز اختلاف با وجود یک بازی کمتر نسبت به تیم دوم بعید به نظر می‌رسد این آمار تا انتهای فصل ادامه پیدا نکند. آن‌ها با ادامه این روند می‌توانند به رکورد 274 روز حضور در صدر جدول دست پیدا کنند.

در تاریخ لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد با 262 روز حضور در دومین دوره لیگ برتر در فصل 1993-94 رکورددار در این زمینه است. رکورد قبلی آبی‌ها به سال 2005-06 بازمی‌گردد که مورینیو در نخستین دوره حضور خود جزیره توانست با 257 روز حضور در صدر جدول به قهرمانی دست پیدا کند.

چلسی یکشنبه باید در هفته سی و دوم لیگ برتر در زمین کوئینزپارک رنجرز برابر این تیم به میدان برود و آرسنال تیم دوم جدول نیز شنبه به مصاف برنلی خواهد رفت. دیدار حساس فته را نیز منچستریونایتد و منچسترسیتی، تیم‌های سوم و چهارم جدول، برگزار خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر