بازدید 30284
۱

جنایت داعش در سوریه؛ کشتن 48 زن و کودک

گزارش‌های منتشره حاکیست، تروریست‌های تکفیری داعش در روستای المبوجه در مرکز سوریه دستکم 48 نفر از جمله شمار زیادی زن و کودک را کشتند.
کد خبر: ۴۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 01 April 2015
گزارش‌های منتشره حاکیست، تروریست‌های تکفیری داعش در روستای المبوجه در مرکز سوریه دستکم 48 نفر از جمله شمار زیادی زن و کودک را کشتند.

به گزارش  خبرگزاری سانا سوریه، در جنایت جدید تروریست‌ها در استان حماه در مرکز این کشور، دستکم 48 نفر کشته شدند. به گفته مقامات پلیس، بیشتر قربانیان این جنایت تروریست‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

براساس اعلام گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه، تروریست‌های داعش «با تیراندازی و سوزاندن»، غیرنظامیان را به خاک و خون کشیدند. ساکنان این روستا از بیم جان خود، به مناطق همجوار فرار کرده‌اند.

نیروهای دولتی سوریه به دنبال جنایات داعش، عملیاتی گسترده در این منطقه انجام داده و کنترل آن را به دست گرفتند. هواپیماهای جنگنده ارتش سوریه همچنین مواضع داعش در این منطقه را بمباران کردند.

این در حالی است که داعش چند روز پیش نیز فیلم ویدئویی منتشر کرد که در آن تروریست‌ها سر هشت سرباز سوری در استان حماه را از تن جدا کردند.

حمله خمپاره‌ای به دمشق

در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق، دستکم یک نفر کشته و دهها تن زخمی شدند.

به گفته یکی از ماموران پلیس که نمی‌خواست نامش فاش شود، تروریست‌ها روز سه شنبه (11 فروردین) با چندین گلوله خمپاره محله الکباس در شهر دمشق را هدف قرار دادند.

وی گفت در این حمله همچنین به چندین خانه مسکونی و ساختمان خسارت وارد شد.

سوریه از ماه مارس 2011 صحنه ناآرامی‌های مرگبار است که در این ناآرامی‌ها تاکنون بیش از 210 هزار نفر کشته شده‌اند.

این در حالی است که تنها در ناآرامی‌های سال گذشته سوریه بیش از 76 هزار نفر از جمله هزاران کودک جان خود را از دست داده‌اند.

براساس اعلام سازمان ملل، از زمان آغاز بحران در سوریه تاکنون بیش از 3.8 میلیون نفر این کشور را ترک کردند. همچنین 7.2 میلیون نفر نیز در داخل این کشور آواره شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست