بازدید 12186

جزئیات ریزش تونل مترو در مشهد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با ریزش تونل خط 2 قطار شهری مشهد 15 کارگر در تونل محبوس شدند.
کد خبر: ۴۸۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ 08 March 2015
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با ریزش تونل خط 2 قطار شهری مشهد 15 کارگر در تونل محبوس شدند.

به گزارش ایسنا خاکپور گفت: قسمتی از کارگاه ایستگاه خط 2 قطار شهری مشهد در خیابان طبرسی ریزش کرده و بر اثر آن 15 نفر از کارگران محبوس شدند. در پی این حادثه نیروهای اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند.

طاهرزاده، مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز از انتقال 11 مجروح حادثه ریزش تونل خط 2 قطار شهری مشهد خبر داد و گفت: پنج نفر از مجروحان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد و 6 نفر دیگر به بیمارستان امدادی توسط اورژانس منتقل شده‌اند.

او با اشاره به اینکه 6 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، گفت: این حادثه در ساعت 16 روز 16 اسفند رخ داده است.

کیانوش کیامرز، مدیرعامل قطار شهری مشهد نیز از احتمال وجود یک کشته در حادثه ریزش تونل قطار شهری مشهد خبر داد.

او در خصوص این حادثه گفت: حدود 12 تا 13 نفر در قسمت مورد نظر مشغول به کار بودند که در هنگام بتن‌ریزی به دلیل نشست سقف، کارگران زیرآوار می‌‍مانند. 10 نفر از افراد با سلامتی کامل از زیرآوار بیرون آمده و 2 نفر نیز پیدا نشده بودند. در نهایت یکی از آنان از زیرآوار بیرون آورده شد که متاسفانه فوت کرده بود. این حادثه یک کشته برجای گذاشته است.

کیامرز گفت: هنگام بتن‌ریزی، برخی اتفاقات از کنترل خارج است ولی در حال حاضر در حال بررسی چگونگی وقوع حادثه هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر