بازدید 1662
برای کمک به کشتی فرنگی باید روی پایه‌ها کار کنیم

کاکاحاجی: فقط پازاج مقصر ناکامی تیم ملی نیست

کد خبر: ۴۸۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ 03 March 2015
مدیر فنی تیم‌های پایه کشتی فرنگی کشورمان گفت: مقصر ناکامی تیم ملی در جام جهانی فقط احد پازج نیست.

عبدالکریم کاکاحاجی در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص پذیرفتن سمت مدیریت فنی رده‌های پایه کشتی فرنگی اظهار داشت: چند وقتی از کشتی ایران دور بودم و در این مدت در عراق به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان فعالیت می‌کردم و حدود 4 ماه است که به ایران بازگشته‌ام. چندی پیش در خصوص پذیرفتن سمتی در تیم‌های پایه با حسن بابک گفت‌و‌گو کردم و سرانجام روز گذشته پذیرفتم تا در کشتی پایه به فدراسیون کمک کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرتان در خصوص نتایج اخیر تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی چیست، عنوان کرد: من نتایج و کارها را قائم به فرد نمی‌دانم و این نتایج حاصل کار کادر فنی است. اگر عدالت را رعایت کنیم تنها احد پازاج یا کادر مقصر نیستند و کل مربیان ایران مقصرند که ایران سوم شد.

مربی سازنده خوزستانی کشتی فرنگی افزود: این ما مربیان هستیم که نتوانستیم به کشتی‌گیران چیزی یاد دهیم و کاسه و کوزه را نباید سر کادر فنی شکست. البته من از درون اردو خبری ندارم اما می‌دانم که اگر نتایج خوب باشد متعلق به همه مربیان است و اگر نتیجه بدی نیز به دست آید تمامی مربیان در آن نقش دارند.

کاکاحاجی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران ما از نظر برخی مسائل محدود شده‌اند و متاسفانه بحث دوپینگ و شدت برخورد با کشتی‌گیران کمی روی کشتی ما تاثیر منفی گذاشته است، البته رسانه‌ای کردن این موضوع خوب نیست اما کار ما در رده بزرگسالان با این شرایط سخت است. به اعتقاد من مربیان کنونی کمتر از مربیان قبلی نیستند و باید با آنها همدل بود و انتقادات سازنده از آنها کرد.

وی ادامه داد: باید مجموعه‌ای تشکیل دهیم تا به تیم ملی کمک کنیم. در قوانین گذشته تیم ایران همیشه خوب بود چون وابستگی زیادی به آمادگی جسمانی داشت اما اکنون تکنیک حرف اول را می‌زند که ایران از این لحاظ مشکل دارد.

مدیر فنی تیم‌های پایه کشتی فرنگی تصریح کرد: برخی از مدال‌آوران در شرایط کنونی در طول چند مسابقه 10 امتیاز نیز نمی‌توانند بگیرند و این واقعیتی نگران کننده است. باید در رده‌های پایه کار کنیم تا نفرات خوبی را برای رده‌های بالاتر بسازیم، البته من به صورت مستقیم با حسن بابک به عنوان مدیر تیم‌های ملی طرف هستم و تصمیم گیرنده در کشتی فرنگی حسن بابک است و برخلاف اینکه گفته می‌شد خادم در کار فرنگی دخالت دارد من چنین چیزی را تاکنون حس نکرده‌ام.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار