بازدید 2251

مورینیو: تاتنهام سال 2007 خواهان جذب من بود

او گفت:" من نمی‌توانستم به تاتنهام بروم. دو سال در انگلیس نمی‌توانستم مربی گری کنم. در غیر این صورت هم من عاشق هواداران چلسی هستم و این کار را نمی‌کردم."
کد خبر: ۴۷۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ 01 March 2015
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي عنوان کرد که سال 2007، پيشنهاد آرسنال براي هدايت اين تيم را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، امروز در فینال جام اتحادیه انگلیس، دو تیم چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مورینیو سال 2007 استمفوردبریج را به دلیل اختلافات با رومن ابراموویچ، رئیس باشگاه ترک کرد و به اینترمیلان پیوست. بندی در قرارداد او وجود داشت که مانع حضور دوباره ی او به مدت دو سال در تیم‌های انگلیسی می‌شد. حال مورینیو مدعی شد که پس از جدایی از چلسی، تاتنهام خواهان جذب او بوده است.

او گفت:" من نمی‌توانستم به تاتنهام بروم. دو سال در انگلیس نمی‌توانستم مربی گری کنم. در غیر این صورت هم من عاشق هواداران چلسی هستم و این کار را نمی‌کردم."

سرمربی پرتغالی سپس عنوان کرد که دوست دارد دوران مربی گری اش را در چلسی به پایان برساند ولی اگر از این تیم جدا شد، در انگلیس باقی خواهد ماند.

او گفت:" نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم. تا وقتی که آقای آبراموویچ به من بگوید " ژوزه، دیگر کافیست"، در این تیم خواهم ماند. اگر او چنین چیزی را به من بگوید، به خانه ام در لندن خواهم رفت و منتظر یک تیم انگلیسی دیگر خواهم ماند. وقتی دفعه ی اول از باشگاه جدا شدم، کشورهای زیادی پیش رویم بود که بتوانم به آنها بروم. در حال حاضر، وقتی از این تیم جدا شوم، 19 تیم دیگر در لیگ برتر و 22 تیم در چمپیونشیپ حضور دارند، بنابراین دست من باز خواهد بود. ولی تکرار می‌کنم که من در دستان آقای آبراموویچ هستم. تا وقتی او من را بخواهد، در این تیم خواهم ماند و این چیزیست که خودم می‌خواهم. من به دنبال جدایی از تیم نیستم،. دوست دارم که تا پایان دوران مربی گری ام در چلسی بمانم."
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل