بازدید 20665

توضیح وزیر ارشاد درباره مجوز خوانندگی زنان

کد خبر: ۴۷۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱ 15 February 2015
علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: برخی مراجع محترم تقلید، اعتراض هایی بر اساس گزارش‌ های نادرستی که به آنها داده شده بود، داشتند. ما نگرانی‌ هایی را که بیشتر برخواسته از انگیزه‌های دینی آنان است، درک می‌کنیم و به سخنان آنها احترام می‌گذاریم.

به گزارش «فارس»، علی جنتی، پس  از آئین اجرای ویژه سی‌ امین جشنواره موسیقی فجر، در جمع خبرنگاران گفت: مسائلی که اخیرا درباره تک‌خوانی بانوان مطرح شده، از اساس اشتباه است و هیج پایه‌ و اساسی ندارد.

وی افزود: به هیچ آلبوم تک‌خوانی بانوان از طرف وزارت ارشاد مجوز داده نشده و هر چه وجود دارد، هم‌خوانی بوده است.

وزیر ارشاد افزود: برخی مراجع محترم تقلید، اعتراض هایی بر اساس گزارش‌های نادرستی که به آنها داده شده بود، داشتند.

جنتی تصریح کرد: ما نگرانی‌ هایی را که بیشتر برخواسته از انگیزه‌های دینی آنان است، درک می‌ کنیم و به سخنان آنها احترام می‌گذاریم.

وزیر ارشاد افزود: با این حال، این را به صراحا می‌ گویم که به هیچ آلبوم تک‌ خوانی مجوز ندادیم و هر چه بوده هم‌خوانی بوده است. باید این موضوع را در نظر گرفت که برخی در این زمینه، جعل دروغ می‌کنند.

جنتی تاکید کرد: باید با مواردی که دروغ گفته می‌شود و تحریف در واقعیت می‌شود، برخورد کرد. این مسئولیت فقط بر عهده وزارت ارشاد نیست؛ سایت‌های خبری تحت قانون مطبوعات اند و هیئت نظارت بر مطبوعات بایستی بر روی این قسمت تصمیم گیری کند.

وزیر ارشاد افزود: در گذشته مواردی بود که در هم‌خوانی آقایان و خانم‌ها، صدای خانم‌ ها حتی غلبه داشت. اما در آن زمان قرار نبود اعتراضی در این زمینه صورت بگیرد؛ اما حالا قرار بر این است که اعتراض شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار