بازدید 2703

مینو مداح: پاداش را پس ندادیم فقط اعتراض کردیم!

کد خبر: ۴۷۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ 08 February 2015
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در حالی مدعی شده که اهالی تکواندو پاداش تقدیر از مدال آوران را پس نداده‌اند که نام و امضای او و چند مربی دیگر تکواندو پای نامه به چشم می‌خورد.

مینو مداح ، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعتقاد دارم فدراسیون تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اردوها و اعزام‌های بانوان و آقایان انجام می‌دهد و در این میان تبعیضی وجود ندارد. تلاش پولادگر، رییس فدراسیون همواره برای حفظ تعادل بوده و این مهم از سوی ورزشکاران و مربیان تیم ملی بانوان ملموس است.

مداح در خصوص شرایط تیم ملی بانوان گفت: اکنون با شانزده تکواندوکار در اردو به سر می بریم، اواخر بهمن ماه (27-28) با دو تیم در تورنمنت بین‌المللی جام فجر شرکت می‌کنیم و با توجه به امتیازدار شدن این رقابتها اعتقاد دارم فرصت خوبی برای افزایش امتیاز ورزشکاران در رنکینگ جهانی به حساب می‌آید. در اواخر اسفند ماه نیز یک اردوی آماده‌سازی در کشور هلند خواهیم شد و بعد از آن خود را برای رقابتهای قهرمانی جهان که اردیبهشت 94 در کشور روسیه برگزار می‌شود، آماده می‌کنیم.

مداح گفت: با توجه به کمبود منابع مالی تلاش فدراسیون برای آماده‌سازی بهتر تیم بانوان رضایت‌بخش است و امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان در روسیه افتخارآفرینی کنیم، به دلایل مختلف یک ماه اردوی از فرصت آماده سازی را ا زدست دادیم و به طور قطع با کار بیشتر این مهم جبران خواهد شد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به جوایز تقدیر از ورزشکاران، گفت: به شخصه هیچ گاه برای دریافت جایزه و مادیات در ورزش تلاش نکرده‌ام اما اعتقاد دارم وقتی قرار است تجلیلی صورت بگیرد باید شان و جایگاه افراد در نظر گرفته شود. این روزها خبرهایی مطرح می‌شود که مربیان تیم ملی تکواندو جوایز تقدیر از قهرمانان و مدال آوران را پس داده‌اند که بایستی بگویم این موضوع صحت ندارد، یکی دو فدراسیون این کار را انجام دادند اما تکواندو برخلاف گفته‌های رسانه‌ها، تنها اعتراض کرد.

وی بیان کرد: تنها اعتراض ما که آن را اعلام نیز کردیم حفظ شان و جایگاه مربیان بود و امیدوارم از این پس در تجلیل‌ها این مهم رعایت شود، اعتقاد دارم آنطور که شایسته بود منزلت مربیان حفظ نشد.

مداح در خصوص چگونگی تجلیل و قول و قرارهای داده شده، اظهار کرد: قبل از رقابتهای بازی‌های آسیایی گوانگجو (چهار سال قبل) قول دادند سرمربیان با خوشرنگ‌ترین مدالی که تیم تحت هدایت آنها کسب می‌کند، تجلیل شوند و خوشبختانه این کار را نیز انجام دادند.

وی گفت: اما در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران بازی‌های آسیایی اینچئون یک سوم مدال برنز ورزشکاران نیز هدیه ندادند و این موضوع با توجه به پیگیری‌هایی که قبل از بازی‌های می‌کنند و از مربیان قول مدال می گیرند همخوانی ندارد!

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ادامه داد: این کار سازمان ورزش یعنی این که سرمربیان نقشی در آماده‌سازی ورزشکاران ندارند در حالی‌که در آماده سازی یک تیم و حتی یک ورزشکار عوامل زیادی از سرپرست، مربی‌، تدارکات دخیل هستند و اگر ورزشکار تنها به کسب مدال خوشرنگ فکر می‌کند، سرمربی به اعتبار کشور و شادی مردم فکر می‌کند و این نشان‌دهنده نقش سخت و استرس بیشتری است که مربیان تحمل می‌کنند.

مداح در پایان یادآور شد: بازهم می‌گویم که به هیچ عنوان برای کسب جایزه و گرفتن جوایز مادی تلاش نمی‌کنیم و تنها هدفمان تلاش برای کسب مدال‌های خوشرنگ و اهتزاز پرچم مقدش کشورمان است اما وقتی کاری انجام می‌دهند حتما شان و جایگاه مربیان را نیز حفظ کنند.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی تکواندو در شرایطی مدعی است مربیان تکواندو از جمله خودش پاداش را پس نداده‌اند که پای نامه اعتراض آمیزی که اعلام شده از دریافت پاداش‌ها امتناع می‌ورزیم را امضا کرده و غیر از او نام بی‌باک، مقانلو، یوسفی و تهرانی نیز به چشم می‌خورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر