بازدید 1973

کربکندی: ترس ذوب‌آهن از باخت ریخته است

کد خبر: ۴۷۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸ 08 February 2015
یک کارشناس فوتبال گفت: مشکل اصلی تیم ذوب‌آهن از لحاظ روحی و روانی بود و آنها از باخت می‌ترسیدند، اما خوشبختانه با بردهای اخیر ترس ذوب‌آهن از باخت ریخته است.

رسول کربکندی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ذوب‌آهن و تغییراتی که به نسبت نیم فصل اول داشته است، اظهار کرد: مشکل اصلی تیم ذوب‌آهن از لحاظ روحی و روانی بود و آنها از برد می ترسیدند اما خوشبختانه با بردهای اخیر ترس ذوب‌آهن از باخت ریخته است.

وی افزود: یحیی گل محمدی با خریدهایی که کرده است جوانان آتیه داری را به ذوب‌آهن آورد که می‌توانند آینده ذوب‌آهن را بسازند.

این کارشناس فوتبال در مورد مهاجمان تیم فوتبال ذوب‌آهن، خاطرنشان‌ کرد: مهاجمان ذوب‌آهن از اول فصل رفته رفته بهتر شده‌ و در حال حاضر گل‌های حساس و خوبی را برای ذوب‌آهن به ثمر می‌رسانند.

کربکندی درباره باز هفته آینده ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز گفت: هر بازی در لیگ برتر دشوار است، البته استقلال اهواز در بازی قبلی خود شکست خورد اما این تیم 10 نفره شده بود و یک بازیکن کم داشت. ذوب‌آهن پتانسیل شکست استقلال اهواز را دارد و رفته رفته می‌تواند در جدول لیگ به رتبه بالاتری برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب‌آهن شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر، اظهار کرد: این موضوع غیرممکن نیست، اما به نظر من ذوب‌آهن باید با آرامش حرکت کند و خود را در حاشیه قهرمانی لیگ برتر نبرد. ذوب‌آهن می‌تواند در جام حذفی به راحتی آسیایی شود و نباید برای این تیم جو سازی کنیم، زیرا ذوب‌آهن به وضعیت خوبی باز گشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار