بازدید 2068
آل‌نعمه:

فرکی از فولاد شناخت دارد اما سپاهان را شکست می‌دهیم

کد خبر: ۴۷۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۶ 08 February 2015
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: درست است که فرکی شناخت خوبی از تیم ما دارد اما می‌خواهیم سپاهان را شکست دهیم.

احمد آل‌نعمه در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت تیم فولاد خوزستان پیش از دیدار این هفته مقابل سپاهان اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در دربی خوزستان به برتری برسیم و با این پیروزی به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتیم.

وی افزود: بعد از اردویی که در دبی داشتیم هماهنگی خوبی بین بازیکنان به وجود آمده و اکنون شرایط‌مان بسیار خوب است. فولاد در این فصل شرایط خوبی دارد و به بالاترین هماهنگی هم رسیده‌ایم. نمایشی که از خودمان ارائه می‌کنیم پتانسیل تیم ما را برای قهرمانی نشان می‌دهد و امیدوارم بتوانیم به این مقام برسیم.

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه «باید هماهنگی و تمرکزمان را در دیدار برابر سپاهان هم به نمایش بگذاریم»، خاطرنشان کرد: سپاهان بازیکنان بزرگی دارد که اکنون رقیب مستقیم ما هم محسوب می‌شود. اگر مقابل سپاهان امتیاز از دست بدهیم این تیم با ما هم‌امتیاز خواهد شد و اگر پیروز شویم فاصله‌مان را با تیم آقای فرکی بیشتر می‌کنیم. تیم سپاهان شرایط خوبی دارد و حسین فرکی هم شناختش از تیم فولاد به اندازه کافی است اما می‌خواهیم سپاهان را شکست دهیم و این کار دور از دسترس نیست.

آل‌نعمه با اشاره به نزدیک شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و برگزاری اولین دیدار تیمش با الهلال عربستان نیز گفت: تیم الهلال نایب قهرمان سال گذشته بوده است و با قدرت وارد مسابقات خواهد شد. شنیده‌ام الهلالی‌ها ساماراس را هم خریده‌اند و قدرتمندتر شده‌اند اما خریدهای پر سروصدای آنها برای ما اهمیتی ندارد و اگر ما یک تیم باشیم می‌توانیم از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار