بازدید 15143

تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

بازار طلای تهران امروز به دنبال سقوط طلای جهانی در روز گذشته در مسیر کاهشی گام برداشت که افت دلار داخل زمینه بیشتر ریزش فلزات طلایی را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۷۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ 07 February 2015
بازار طلای تهران امروز به دنبال سقوط طلای جهانی در روز گذشته در مسیر کاهشی گام برداشت که افت دلار داخل زمینه بیشتر ریزش فلزات طلایی را فراهم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بازار سکه تحت تأثیر دستیابی اونس به پایین ترین سطح در سه هفته اخیر امروز را کاهشی آغاز کرد که روند دلار داخل نیز به افت بیشتر قیمتها دامن زد و ارزش سکه بهار آزادی در حال حاضر به 986 هزار تومان و طرح قدیم سکه بهار آزادی به 984 هزار تومان رسید.

امروز هر نیم و ربع سکه در معاملات بازار با بهای 496 و 266 هزار تومان و سکه ی 1 گرمی با قیمت 172 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند.

براساس این گزارش، بازار ارز امروز شاهد نوسان ارزها بود و در حال حاضر ارزش هر دلار آمریکا با افت به 3425 تومان و یورو به 3930 تومان رسید.

هر پوند و درهم امارات نیز به بهای 5250 و 940 تومان دست یافتند.

در بازار طلای تهران هر مثقال طلای 17 عیار به 434 هزار تومان و ارزش هر گرم طلای 18 عیار ساخته نشده به 100 هزار و 166 تومان رسید.

شایان ذکر است، تحلیلگران اقتصادی کیتکو نیوز معتقد هستند که انتشار گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص بهبود شرایط بازار اشتغال می تواند موجب کاهش بیشتر قیمت طلا در هفته جاری می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار