بازدید 5657

برپایی نمایشگاه‌های بهاره از 6 اسفند در تهران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 6 اسفند در 5 نقطه تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 06 February 2015
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری تهران از برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از 6 اسفند در 5 نقطه تهران خبر داد.

نعمت الله ترکی در گفت وگو با فارس درباره برگزاری نمایشگاه بهاره در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه میزان عرضه و تقاضا در استان متعادل است نیازی به برگزاری نمایشگاه های بهاره نبوده است ولی در جلسه اخیری که برگزار شد اعضای جلسه تنظیم بازار استان تهران به این نتیجه رسیدند که نمایشگاه های بهاره در سطح استان برگزار شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه های بهاره در 5 نقطه استان تهران نسبت به عرضه مستقیم کالا برگزار می شود. 3 هزار و 840 غرفه در استان تهران محصولات خود را با تخفیف ارائه می دهند و این نمایشگاه از 6 اسفند برپا می شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران بیان داشت: در این نمایشگاه ها نباید کالاهای درجه دوم و سوم عرضه شود و در صورت عرضه غرفه ها متخلف شناخته شده و تعطیل می شوند.

وی تاکید کرد: اگر در بازرسی ها مشخص شود کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها کیفیت لازم را ندارند با آنها برخورد قاطعی صورت می گیرد.

ترکی یادآور شد: در ایام پایانی سال بازرسی ها از سوی سازمان صنعت، معدن تجارت، سازمان تعزیرات و سایر دستگاه های ذیربط برگزار می شود و افزایش قیمتی نیز در این ایام نخواهیم داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار