بازدید 2206

ماهیت فروش سربازی باید مورد بررسی قرار گیرد

کد خبر: ۴۵۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴ 15 December 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش قیمت نفت از سوی برخی کشورها، توطئه است.

به گزارش فارس؛محمد اسماعیلی با اشاره به ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی توسط رئیس جمهور اظهار داشت: در این بودجه درآمد استان زنجان حدود 560 میلیارد تومان دیده شده است.

وی با بیان اینکه افزایش پیش‌بینی شده برای درآمد استان زنجان نسبت به سال گذشته معقول به نظر می‌رسد، اضافه کرد: با این اوصاف این افزایش باز هم بالا در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به مشکلات دولت در نتیجه عدم تحقق درآمدها اشاره و تاکید کرد: این مشکلات نباید موجب وارد آمدن فشار بر مردم شود.
 
این مسئول با بیان اینکه موضوع درآمدهای در نظر گرفته شده برای استان بررسی و در صورت نیاز به آن اعتراض خواهد شد، ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای سایر امور استان بد به نظر نمی‌رسد.
اسماعیلی در پاسخ به سئوالی در مورد تعیین تکلیف سربازان غایب از طریق پرداخت پول گفت: این موضوع باید به تایید ستاد کل نیروهای مسلح برسد.
 
*درستی ماهیت فروش سربازی باید مورد بررسی قرار گیرد
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در مورد دخیل بودن موضوع سربازی فوتبالیست‌های متخلف در به وجود آمدن بحث فروش سربازی گفت: این موضوع نمی‌تواند درست باشد و تنها بحثی که در این مورد مطرح است، تعیین تکلیف سربازی عده‌ای است که چند سال غیبت داشته‌اند.
این مسئول بار دیگر بر همه‌گیری قوانین از جمله قانون سربازی در جامعه تاکید کرد و افزود: قانون باید با همه افراد به صورت یکسان برخورد کند.
 
اسماعیلی با اشاره به اینکه دریافت پول برای تعیین تکلیف سربازی غایبان بدون شک درآمدی را برای دولت خواهد داشت، بیان داشت: آنچه باید در مورد این موضوع مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد، درستی اصل و ماهیت این کار است.
 
*کاهش قیمت نفت توطئه است
 
وی با تاکید بر توطئه بودن موضوع کاهش قیمت نفت در چند وقت اخیر افزود: این توطئه با هم‌فکری امریکا و برخی کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی برنامه‌ریزی شده است.
 
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اعمال فشار بر ایران را با کاهش درآمدهای ناشی از فروش نفت، هدف کاهش قیمت این ماده دانست و ادامه داد: آنچه مسلم به نظر می‌رسد این است که این کاهش همه کشورها از جمله بانیان آن را متضرر می‌کند.
 
این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد حد و حدود مورد نظر بانیان کاهش قیمت نفت تاکید کرد: به نظر می‌رسد آنها با وجود تحمیل خسارت به خودشان بنا دارند این کار را ادامه دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار