بازدید 3185

توضیح وکیل درخشان در مورد بازداشت سعداوی

کد خبر: ۴۵۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ 10 December 2014
وکیل حقوقی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی درباره خبر بازداشت نعیم سعداوی اعلام کرد.

به گزارش فارس امروز خبری مبنی بر بازداشت نعیم سعداوی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل شکایت حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر روی خروجی خبرگزاری فارس منتشر شد که این خبر به نقل از خود حمید درخشان بود که این مسئله را در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس قرار داد اما سعداوی در مصاحبه‌هایی با برخی از رسانه‌ها عنوان کرد که مسئله بازداشت در میان نبوده و او هم‌اینک در تمرینات فولاد قرار دارد و چطور می‌شود که فردی که بازداشت است موبایل در اختیار داشته باشد!

در همین رابطه و برای روشن شدن اصل موضوع با بهنام علی‌محمدی وکیل حمید درخشان صحبت کردیم که او در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این باره توضیح داد: سعداوی امروز پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری تا معرفی ضامن در دادسرای فرهنگ و رسانه منتظر ضامن خود شد و پس از سپردن کفیل و صدور قبولی  قرار کفالت از دادسرا ترخیص شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که ضامن سعداوی به دادسرا معرفی شود او یکی دو ساعت تحت‌نظر بود و طبق قانون اگر سعداوی ضامنی معرفی نمی‌کرد راهی زندان می‌شد.

وکیل حمید درخشان درباره اظهارات موکلش که گفته بود سعداوی بازداشت شده اظهار داشت: درخشان دروغ نگفته چراکه تا زمانی که ضامن بیاید سعداوی در دادسرا تحت‌نظر بود اما شاید موکلم به دلیل آشنا نبودن با الفاظ حقوقی از کلمه دیگری استفاده کرده باشد اما او دروغ نگفته است.

وی در پایان گفت: کوروش بختیاری‌زاده و داراب‌پور دو مربی فولاد هم در جلسه‌ای که امروز در دادسرا برگزار کردیم گفتند حمید درخشان را دوست داریم و کم‌تجربگی بازیکن ما و همچنین شیطنت یک واسطه باعث شد تا این دو مربی از یکدیگر ناراحت شوند.

این در حالی است که حمید درخشان در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار خبرگزاری فارس در این باره اظهار داشت: بله سعداوی امروز در دادسرا تحت‌نظر بود اما دیگر قصد ندارم درباره آن صحبت کنم چون می‌خواهیم به این مسئله دیگر دامن زده نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر