بازدید 22713

جنایات جنسی شاگردان«شوالیه بی بی سی»

گزارش‌های تازه‌ای از جنایات جنسی شاگردان «جیمی سویل» علیه دختران نوجوان دهه‌های اوج این چهره شبکه سلطنتی دولتی انگلیس منتشر شده است.
کد خبر: ۴۵۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۳ 06 December 2014
گزارش‌های تازه‌ای از جنایات جنسی شاگردان «جیمی سویل» علیه دختران نوجوان دهه‌های اوج این چهره شبکه سلطنتی دولتی انگلیس منتشر شده است.

به گزارش فارس، پس از افشای اخبار جنایات جنسی «جیمی سویل» ستاره سال‌های دور شبکه بی‌بی‌سی،‌ گزارش تازه‌ای از جنایات جنسی دوستان این چهره مشهور شبکه سلطنتی انگلیس منتشر شده است.

شبکه خبری بی‌بی‌سی طی گزارشی نوشت «ری ترت» از دوستان «جیمی سویل» متهم است با استفاده از جایگاه هنری خود در کلوب منچستر در دهه‌های 1960 و 1970 دست به تعرض به دختران نوجوان زده است.

«ری ترت» توسط «جیمی سویل» تربیت شده و به گفته بی.بی.سی همواره مانند سایه‌ای دنباله‌رو وی بوده است. ترت که اتهامات وارده در رابطه با تجاوز یا اقدام تجاوز به زنان و دختران جوان را رد کرده است، بعد از برگزاری بیش از 60 ساعت بحث و بررسی به 7 مورد تجاوز و 11 مورد اقدام به تجاوز گناهکار شناخته شد.

ترت که پیش از این با قید وثیقه آزاد بود،‌ تا پنج‌شنبه هفته آینده که قرار است حکم وی صادر شود، در بازداشت خواهد ماند.

سویل مجری برجسته شبکه بی‌بی‌سی بود که بعد از مرگش در سال 2011 مشخص شد با استفاده از جایگاه خود دست به اقدامات خلاف اخلاق می‌زده است. تاکنون بیش از 400 مورد شکایت از سویل مطرح شده است. او زمانی از ملکه انگلیس لقب «شوالیه» دریافت کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل