بازدید 4599

تاج:جام حذفی اول خرداد برگزار می شود

رئیس سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی اعلام کرد: قرار است جام حذفی اول خرداد طی یک تک مسابقه برگزار شود.
کد خبر: ۴۵۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱ 05 December 2014
رئیس سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی اعلام کرد: قرار است جام حذفی اول خرداد طی یک تک مسابقه برگزار شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مهدی تاج بعد از برگزاری دیدار ذوب آهن و پرسپولیس که در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد   گفت:  زمانی که کمیته انضباطی رأیی صادر می‌کند این رأی تا قبل از جلسه استیناف لازم‌الاجرا است و اگر باشگاهی اعتراض داشته باشد و قبل از انجام مسابقه کمیته استیناف جلسه‌ای تشکیل ندهد این محرومیت باید اعمال شود و اگر کمیته استیناف آن را رد کند با توجه به اینکه بازی انجام شده و محرومیت اعمال شده است دیگر فرصت جبران نیست.
 
رئیس سازمان لیگ در ادامه  اظهار داشت: رأیی که برای تراکتورسازی داده شده در اختیار من است . طبق این رأی اعلام شده محکومیت تراکتورسازی در دیدار با تیم دیگری از لیگ برتر اعمال بشود با توجه به اینکه سازمان لیگ مجری قوانین است استنباط ما این بود که در اتفاق مشترک باید یک نوع برخورد انجام شود به همین خاطر محرومیت بازی با پرسپولیس هم به دیدار بعدی منتقل شد.
 
تاج گفت: وقتی کمیته انضباطی رأی می‌دهد نمی‌تواند آن را لغو کند و کمیته استیناف مسئول رسیدگی به اعتراض نسبت به رأی صادره است. وقتی با کمیته استیناف صحبت کردیم گفتیم محرومیت پرسپولیس مثل تراکتورسازی است و این مورد فرقی با رأی تراکتورسازی ندارد اما با توجه به اینکه کمیته استیناف رأی را شب چهارشنبه اعلام کرد فرصتی برای پیگیری این مسأله نداشتیم و به ناچار این مورد روز پنج‌شنبه بررسی شد و قبل از مصاحبه مطبوعاتی این مسابقه اعلام کردیم که بازی با حضور هواداران است.

رئیس سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری فینال جام حذفی نیز اعلام کرد: قرار است جام حذفی اول خرداد طی یک تک مسابقه برگزار شود.

وی در مورد دلیل اینکه چرا این مسابقه در آن زمان برگزار می‌شود افزود:از هفته هفدهم لیگ برتر تعطیلات 50 روزه لیگ آغاز می‌شود. با توجه به اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم در نیم‌فصل دوم برگزار می‌شود فشردگی مسابقات خیلی زیاد است و ترافیک سنگینی در برنامه وجود دارد ما جدول کاملی را به باشگاه‌ها دادیم و برنامه تمامی مسابقات در آن درج شده است همین حالا می‌گوییم بازی فینال تک‌مسابقه است تا کسی اعتراض نکند ساعت برگزاری این مسابقه 17 یا 18 است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم