بازدید 3233
هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس؛

پیروز ی پرگل چلسی و سیتی

کد خبر: ۴۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ 04 December 2014
پرونده هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با پیروزی پرگل تیم‌های چلسی و منچستر سیتی و برد دقایق پایانی آرسنال بسته شد.

به گزارش مهر، هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس چهارشنبه شب ادامه یافت که طی آن صدرنشینان جدول رده‌بندی برابر رقبای خود برنده شدند. تیم چلسی که در ورزشگاه استمفورد بریج لندن، دربی کوچک این شهر را با تاتنهام برگزار می‌کرد با سه گل از سد حریف خود گذشت.

ادن هازارد(19)، دیدیه دروگبا(22) و لویک رمی(73) گل‌های این تیم را به ثمر رساندند. چلسی با این پیروزی 36 امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی جایگاه خود را مستحکم کرد.

منچستر سیتی، نزدیکترین تعقیب کننده تیم چلسی نیز در زمین ساندرلند برتری پرگل 4 بر یک را رقم زد. کونور ویکام در دقیقه 19 میزبان را پیش انداخت اما سرخیو آگوئرو(21 و 71)، استفان جووتیچ(39) و پابلو زابالتا(55) چهار بار دروازه ساندرلند را باز کردند تا منچستر سیتی به امتیاز 30 برسد و فاصله 6 امتیازی خود را با چلسی حفظ کند.

تیم آرسنال نیز در ورزشگاه امارات پذیرای ساوتهمتون، تیم سوم جدول رده‌بندی بود که در دقایق پایانی موفق به شکست این حریف سختکوش خود شد. الکسیس سانچز در دقیقه 88 زننده تنها گل توپچی‌های لندن بود. ساوتهمپتون با این شکست 26 امتیازی ماند و جایگاه خود را در مکان سوم جدول حفظ کرد. آرسنال نیز با 26 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

اورتون و هال سیتی دیگر بازی چهارشنبه شب را برگزار کردند که جدال این دو تیم یک بر یک خاتمه یافت. روملو لوکاکو(34) برای میزبان گلزنی کرد و در مقابل سون آلوکو(59) زننده تنها گل تیم هال سیتی بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر