بازدید 3512
شریفات به بازی با پرسپولیس می‌رسد

سعداوی: نمی‌خواستیم از درخشان شکایت کنیم

کد خبر: ۴۵۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ 04 December 2014
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی را جان‌دار و دارای صحنه‌های بسیار جذاب دانست و گفت: در این بازی سناریوی بازی رفت برای ما تکرار شد.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو باایسنا اظهارکرد: جا دارد از هواداران‌مان که به ورزشگاه آمدند و با تمام وجود تیم را مورد تشویق و حمایت‌شان قرار دادند، تشکر کنم. هر چند که ما گل اول این بازی را دریافت کردیم ولی هواداران یک انرژی و روحیه مثبت و مضاعفی به تیم تزریق کردند.

وی در ادامه گفت: بازی خوب، جذاب و جان‌داری بود و شاید کمتر در لیگ شاهد چنین بازی‌ای بوده‌ایم. این دیدار پر افت‌وخیز و دارای صحنه‌های بسیار خوب و جذاب بود و درکل تماشاگرپسند بود و هر دو تیم موقعیت‌های بسیار خوبی ایجاد کردند و به دنبال پیروزی بودند.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان‌کرد: شرایط تیم ما باتوجه به مشکلات خاصی که داشتیم، متفاوت بود. ما در کل برای این بازی 17 بازیکن در اختیار داشتیم، یعنی حتی یک بازیکن کم داشتیم تا لیست‌مان 18 نفره‌ تکمیل شود ولی با تمام این موارد، بازیکنان‌مان بسیار باانگیزه ظاهر شدند و علی‌رغم این‌که برای اولین‌بار بود که از سه چهار بازیکن، آن‌ هم در پست‌های غیرتخصصی‌شان استفاده می‌کردیم ولی خیلی خوب توانستند انتظارات را برآورده کنند و خیلی خوشحالیم که علی‌رغم تمام مشکلاتی که برای این بازی داشتیم، توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

شریفات به بازی با پرسپولیس می‌رسد

وی در ادامه درباره مصدومیت اسماعیل شریفات در بازی روز گذشته، گفت: خوشبختانه مصدمیت او جزیی است و کادرپزشکی در حال کار بر روی او هستند و مشکل او حاد نیست و حتما به بازی با پرسپولیس خواهد رسید.

برای هواداری که وارد زمین شد وظیفه‌ام را انجام دادم

سعداوی درباره ورود یکی از هواداران فولاد که در جریان بازی وارد زمین مسابقه شده بود و نوع رفتاری که نیروی انتظامی با او داشت و میانجی‌گری‌اش برای هدایت مناسب این هوادار به خارج از زمین، عنوان‌کرد: من وظیفه‌ام را انجام دادم. به هر حال علی‌رغم تمام مشکلاتی که فولاد دارد، ما هواداران بسیار خوبی داریم که با تمام وجود تیم را دوست دارند و برخی مواقع ممکن است که احساسات آن‌ها بر نیروی تفکر‌شان غلبه کند که باید صعه‌صدر داشت و در شرایط بسیار آرام، آن‌ها را کنترل کنیم، البته نمی‌خواهیم این حرکت را تایید کنیم ولی ماموران زحمت‌کش نیروی انتظامی که واقعا تلاش می‌کنند باید سعی کنند احساسات این جوانان را کنترل کنند تا در چنین مواردی در یک شرایط مناسب از زمین خارج شوند.

سناریوی انصاری درمورد سعیدی هم تکرار شد

وی درباره صادر شدن مجوز بازی سروش سعیدی یک ساعت پیش از این مسابقه، گفت: این کار حرفه‌ای نبود. ما در رختکن بودیم و نفرات‌مان را اعلام کرده بودیم که بعد به ما اعلام شد که می‌توانیم از سروش سعیدی استفاده کنیم، یعنی همان سناریوی ساسان انصاری در بازی رفت مقابل تراکتورسازی، این‌بار برای سروش سعیدی در بازی برگشت تکرار شد. در بازی رفت هم یک ساعت پیش از مسابقه به ما گفتند که می‌توانید از انصاری استفاده کنید و دقیقا همان سناریو برای سعیدی هم تکرار شد که خیلی جالب است و جای بسی تامل دارد. به نظرم این کار حرفه‌ای نبود و ما هم لیست‌مان را داده بودیم و 17 بازیکن هم بیشتر نداشتیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان‌کرد: در این دیدار از رضا احمدی و سینا ربانی برای اولین بار استفاده کردیم. به هر حال هر اتفاقی که برای ما بیفتد و هر مشکلی که ایجاد شود ولی بازهم ما جوانانی داریم که موقعیت را برای آن‌ها فراهم کنیم تا جای بزرگان تیم را پر کنند.

خودم حکم دیوان عدالت اداری درمورد را رفیعی دیده‌ام

وی در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به این‌که دیوان عدالت اداری اعلام کرده است سروش رفیعی برای بازی در لیگ مشکلی ندارد ولی هنوز مجوز بازی او صادر نشده است؟ گفت: این موضوع برای خودمان هم جای سوال است. من خودم حکم دیوان عدالت اداری را دیده‌ام. آن چیزی که از نظر قوانین و مقررات و آیین نامه‌های کشوری، جاری است این است که وقتی دیوان عدالت اداری حکمی را صادر می‌کند تمام ارگان‌ها مکلف به رعایت آن هستند و این جای تعجب دارد که علی‌رغم این‌که دیوان عدالت اداری رای داده است که رفیعی به صورت موقت مشکلی ندارد و ما می‌توانیم از او استفاده کنیم اما مجوز بازی او صادر نشده است. به هر حال مسوولان باید در این زمینه پاسخگو باشند.

ما به دنبال شکایت از درخشان نبودیم

سعداوی همچنین درباره شکایت باشگاه فولاد از درخشان، گفت: خوشبختانه روز گذشته شکایتی از سوی باشگاه به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون ارسال شد که درخشان باید پاسخگو باشد. اعتقاد ما این است که بحث‌های مان را در چارچوب فوتبال دنبال کنیم. هدف ما اصلا شکایت نبود چرا که مسایلی مهم بوده که خیلی‌ها مطرح کرده‌اند ولی ما اصلا دنبال نکرده‌ایم. در ارتباط با این موضوع هم خواستیم بگوییم که اطلاع داریم که چه اتفاقاتی اطراف باشگاه در حال افتادن است و دوستان این کارها را نکنید که به آقایان برخورد و احساس کردند که ما مدرکی نداریم و ما را تهدید و بعد هم شکایت کردند که ما هم حق قانونی و طبیعی خودمان را محفوظ می‌دانیم و به همین دلیل شکایتی در این زمینه تنظیم شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان