بازدید 8408

به مناسبت سالگرد صعود ایران به جام جهانی 1998

سرمربی برزیلی سابق ایران گفت: تهامی بعد از تعویض در دیدار تیم ملی ایران با استرالیا حرفی به من زد که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.
کد خبر: ۴۵۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷ 29 November 2014
سرمربی برزیلی سابق ایران گفت: تهامی بعد از تعویض در دیدار تیم ملی ایران با استرالیا حرفی به من زد که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، امروز سالگرد تاریخی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه است.

والدیر ویرا در ابتدا با ذکر خاطره‌ای از حضور ابراهیم تهامی در دیدار ایران و استرالیا که به صعود تیم ملی به جام جهانی 98 فرانسه منجر شد، افزود: ابراهیم تهامی در بازی با استرالیا فقط 8 دقیقه بازی کرد و زمانی که پس از 8 دقیقه او را تعویض کردم، او به سمت من آمد. در همین لحظه فکر کردم تهامی می‌خواهد من را بزند و به همین دلیل خیلی زودتر از اینکه از زمین بیرون بیاید، به سمتش رفتم تا با او دست بدهم تا جلوی درگیری را بگیرم، اما ابراهیم من را بغل کرد و بوسید.

وی ادامه داد: هیچ‌گاه این اتفاق را در دیدار تاریخی ایران و استرالیا فراموش نمی‌کنم. اگر این اتفاق در برزیل می‌افتاد، به طور حتم بین بازیکن و مربی درگیری پیش می‌آمد اما تهامی من را بغل کرد و بوسید و رو به من گفت «ممنون مربی!». این دیالوگ را هرگز فراموش نمی‌کنم.

ویرا یادآور شد: زمانی که تهامی را به میدان فرستادم، به خاطر ناشناخته بودن این بازیکن، فکر و ذهن کل تیم ملی استرالیا درگیر این بازیکن شد و ما به خوبی از این فضا استفاده کرده و توانستیم گل‌ حساسی را به حریف قدرتمند بزنیم. در واقع تهامی در گلی که به ثمر رسید، کاملاً تأثیرگذار بود.

سرمربی سابق تیم ملی تصریح کرد: هیچ زمان دیدار تاریخی ایران و استرالیا را فراموش نمی‌کنم. من و همسرم این مسابقه را همیشه به یاد داریم و هیچ‌گاه این صعود به یاد ماندنی تیم ملی به جام جهانی و کشور ایران را فراموش نخواهم کرد.

وی یادآور شد: هیچ‌گاه باور نمی‌کردم که بتوانم شاگردان قدیمی‌ام را دوباره ببینم و از این بابت خیلی خوشحالم که به جمع بازیکنان قدیمی بازگشته‌ام
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل