بازدید 59882

رونق کاسبی های جدید با فوت مرتضی پاشایی

در کشور ما عده‌ای هستند که می‌توانند از هر اتفاق کوچک و بزرگی سوءاستفاده کنند و برای اتفاقات تلخ هم برنامه‌ریزی اقتصادی کنند؛ حتی اگر این اتفاق تلخ، مرگ یک فرد نه‌چندان معروف باشد.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷ 18 November 2014
در کشور ما عده‌ای هستند که می‌توانند از هر اتفاق کوچک و بزرگی سوءاستفاده کنند و برای اتفاقات تلخ هم برنامه‌ریزی اقتصادی کنند؛ حتی اگر این اتفاق تلخ، مرگ یک فرد نه‌چندان معروف باشد.

به گزارش آنا چند روزی از فوت مرتضی پاشایی نگذشته که عده‌ای روش‌هایی برای درآمدزایی از این حادثه را طراحی کرده‌اند. در مراسم تشییع این هنرمند، دیده شد که عده‌ای در کمال ناباوری مجموعه‌ای از آهنگ‌های او را جمع‌آوری کرده و به حاضران در جمع می‌فروختند. اتفاقا قیمت این آلبوم‌ها هم از آنچه به طور معمول در سطح شهر فروخته می‌شود بسیار بیشتر بود. در سوی دیگر تعدادی نوجوان در حال فروختن پوسترهایی با عکس‌های مختلف از مرتضی پاشایی بودند.

اما برخی مشترکان تلفن همراه که این روزها با سیلی از پیامک‌های تبلیغاتی و مسابقات طراحی‌شده توسط مراکز نامعلوم مواجهند، شب گذشته با پیامکی عجیب از این‌دست روبه‌رو شدند. در این پیامک نوشته شده‌ است: «اگه میخوای درباره زندگی ستاره‌های محبوبت بیشتر بدونی، اسم خواننده یا بازیگری که دوست داری رو بفرست. مثال: مرتضی پاشایی!»

فارغ از اینکه این کار حتما سوءاستفاده از احساسات کسانی است که این روزها بابت درگذشت مرتضی پاشایی ناراحتند، پاسخ‌های نادرستی هم توسط این سامانه به مخاطب ارائه می‌شود. در پاسخ این سامانه به ارسال عبارت «مرتضی پاشایی»، نوشته شده‌ است: «او متاسفانه با یک بیماری سخت گوارشی دست و پنجه نرم می‌کند!»

با این اوصاف، اینکه پس از مدتی عده‌ای به فکر انتشار کتاب خاطرات مرتضی پاشایی بیفتند، عده‌ای عکس‌های منتشرنشده او را در اینترنت انتشار دهند یا برخی از صدای او برای تیزرهای تبلیغاتی و فیلم‌هایشان استفاده کنند تا فروش بیشتری داشته باشند، چندان دور از ذهن نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۴
انتشار یافته: ۱۲
کجای کاری داااادااااااش
دستفروش ها کلاه مدل پاشایی میفروشن
من که تا چند روز قبل اسمش را هم نشنیده بودم
واقعا متاسفم برای ملت ایران که ازهرمسیله ای درجهت منافع خودشون استفاده میکنند
اگه نيمه پر ليوان رو نگاه كنيم ، فروش هر سى دى ميتونه حداقل يه فاتحه يا خدا بيا مرز برا مرتضى به دنبال داشته باشه و ميتونه يه جورايى صالحات و باقيات باشه،( زمانيكه داريم اهنگ رو گوش ميديم حتما يه خدا بيامرز براش ميگيم )
دلالان هميشه در صحنه. هنوز به واقعيت فرهنگ كاسبي ايراني آشنا نشديد؟
یک فرد نه چندان معروف؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

خیلی باحالین یعنی...
البته حقم دارین! تو ایران خواننده و هنرپیشه ها معروف نیستن که!...
باید یه چیز دیگه باشی تا معروف شناخته شی...

فکر نکنم درج بشه این پیغام! جای تعجبی هم نداره اگه این اتفاق بیفته!

ولی همین که حرفمو زدم خودش باعث آرامش من میشه....!!!
من که اون روز از دیدن تی شرتها تعجب کردم گفتم اخه اینا کی وقت کردن این تی شرتها رو تهیه کنند
نويسنده ي اين مطلب مطمئنا اطلاعاتش خيلي خيلي ضعيف بوده وگرنه ديگه يه كسي مثل زنده ياد پاشايي بايد چقد ديگه معوف باشه.تاحالا تشيع كي اينقد شلوغ بوده؟اول فكر كن بعد مطلب بنويس.احتمالا ازسر حسادت اينو نوشتين
خوب مشکلش چیه ؟؟؟
من کارم عرضه محصولات فرهنگیه
توو این چند روز که به رحمت خدا رفته خیلی از البومش فروختم چون فروشم بالا بود عذاب وجدان گرفتمو 2 روز براش خیرات کردم
تیترتون خیلی بد داره قضاوت میکنه تابناک
ببخشید الان منظورتان اینه که پاشایی یه فرد نه چندان معروف بوده ?خنده داره واقعا واقعا متاسفم واسه افرادی که بی خبری خودشونو به همه تعمیم میدن خواهشا دیگه دست از سرش بردارید گویا با مردشم کار دارن بعضی ها اون تو دل طرفدارانش جا داره و صداش مثل خسرو شکیبایی عزیز جاودانست روحش شاد که دل مردمی رو شاد کرد
خوب نیت اونا مشخصه . نیت شما چیه از به کار بردن واژه نه چندان معروف . نکنه مراسم تشعیع جنازه رو ندیدین .
یکی از مشکلات نگاه سرمایه داری اینه که اخلاق هیچ جایی در این نگاه نداره و ما متاسفانه به سمت این نوع نگاه خیز بلندی برداشتیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس