بازدید 42625

یک نماینده: از مرتضی پاشایی درس بگیریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگذشت مرتضی پاشایی و ترافیک سنگینی که در محل تشییع پیکر او به وجود آمده بود، گفت: باید از این مسأله درس بگیریم.
کد خبر: ۴۵۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ 17 November 2014
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درگذشت مرتضی پاشایی و ترافیک سنگینی که در محل تشییع پیکر او به وجود آمده بود، گفت: باید از این مسأله درس بگیریم.

به گزارش ایسنا، حسن تأمینی در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: مرتضی پاشایی نه راست بود نه چپ بود و نه سیاسی بود، فقط در موسیقی کار می‌کرد. این نشان می‌دهد باید از مسائل حاشیه‌ای و اینکه مردم هنوز تشنه محبت هستند درس بگیریم.

این نماینده مجلس در ادامه به پایین بودن نرخ رشد اقتصادی، بالا بودن رکود و تورم، فقر، شکاف درآمدی، وابستگی به نفت، فساد در برخی دستگاه‌ها، کاهش روحیه پژوهشی، پایین بودن بهره‌وری و عملکرد نامناسب حوزه‌های مختلف و نقش دستگاه‌های اجرایی در دست نیافتن به اهداف تعیین شده اشاره کرد و گفت: عوامل متعددی در این مسأله نقش دارند از جمله سیاست‌گذاری‌های نامناسب، کوتاهی از مقررات، رانت و فساد مالی که موجب آسیب‌های فراوان و نارضایتی عمومی می‌شود.

تأمینی خطاب به رئیس جمهور نیز گفت: بیش از یک سال از نشست مجمع نمایندگان استان گیلان با شما می‌گذرد اما هنوز هم گیلان با داشتن 14 هزار و 711 کیلومتر وسعت و 265 کیلومتر خط ساحلی در شرایط بدی به سر می‌برد. مردم انتظار دارند به استان گیلان کمک شود اما از این فضای زیبا استفاده نمی‌شود. خط ساحلی، کوه‌ها و دریاها در حال درجا زدن هستند.

نماینده مردم رشت از رئیس سازمان محیط زیست خواست نسبت به تخلیه شیرآبه‌های زباله‌ها در رودخانه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

انتقاد از واردات برنج که کمر کشاورزان را شکسته و بی‌توجهی به سدهای لاستیکی که باعث به هدر رفتن آب ناشی از بارندگی می‌شود از مسائلی دیگری بود که تأمینی مطرح کرد.

او همچنین از ابراز همدردی مردم و نمایندگان در درگذشت پدر خود تشکر کرد و از مقام معظم رهبری درخواست کرد سفری به گیلان داشته باشند.

این نماینده مجلس همچنین از مسعود رهنما ورزشکار قایقران که باعث افتخار ایران و گیلان شده سپاس‌گذاری کرد.

ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ درخواست نماینده رشت برای توجه ویژه به احداث سدهای لاستیکی، گفت: این سدها برای بسیاری از نقاط کشور ضروری است. دولت با جدیت آن را پیگیری می‌کند و مجلس هم همکاری خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۴
انتشار یافته: ۲۶
اي كاش همه نماينده ها هم مثل ايشون واقع بين و منطقي بودن.
پاسخ ها
silver
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
واقعا گل گفتی
منظور از محبتي كه مد نظر اين نماينده است چيست
همیشه انسانیت درس اول انسانها بود ولی ...
ایشون به جای این نظرها وقیاسهای خنده دار فعلا برند استراحت کنند فعلا داغدارند سد لاستیکی مگه لاستیک دوچرخه هست که هر جایی بشه احداث کرد من هم به ایشان تسلیت میگم
چرا مسئولان درگذشت اين عزيز رو به خانواده و هواداران بيشمارش تسليت نميگن ؟؟!!!!!!
ای با با نظرات رو بزار 70000 بازدید کننده اومدی سیب رو گذاشتی شاید بقیه میوه ای دیگر بخواهند
آقای نماینده برای چی درس بگیریم؟؟؟ "باید از مسائل حاشیه‌ای و اینکه مردم هنوز تشنه محبت هستند درس بگیریم"
ما درس بگیر نیستیم. اونور آبیها هم با شبکه هاشون مردمسازی می کنند کانه ملت از دولت جداست.
درگذشت پاشایی از همه لحاظ برای جامعه درس بود. از عارضه ای که فوت شد گرفته تا مردمی که اینبار در روز غیر تعطیل بصورت خودجوش به خیابان آمدند. نه از آن خودجوشهای همیشگی، خودجوش واقعی...
پاشایی در ابتدا آهنگ های شادتری می خواند و هیچ کس او را نمی شناخت. مردم ما با غم و اندوه خو گرفتند. پاشایی خوب درد مردم را فهمید و فقط از روی دل مردم خواند.
این تشییع جنازه پاشایی نبود؛ این تشییع جنازه حرف های دل جوانان ایران بود.
حرف که قشنگ میزنن به عمل کی میرسه ...
تابناک شما که مطالب من را چاپ نمی گنی و من به این موضوع اعترا ض دارم
اي كاش همه نماينده ها متوجه بشن كه چي براي ملت مهمه!!!
دمش گرم بالاخره یکی از سران مملکت اینهم نماینده در مجلس مرگ مرتضی پاشایی راتسلیت گفت
به نظر من یک سری از پدرش باید یاد بگیرند که چگونه خدا را در نظر گرفت و در چهار چوب منافع ملی و امنیت ملی قدم برداشت
دمش گرم ولي برادر بعضيا حتي در زمان علي هم درس نميگرفتند جه برسه به حالا. خدا بيامرزت مرتضا به خدا دلم خونه خيلي مظلوم رفتي.خدانگهدارت
این که برنج کاران و چای کاران استان گیلان در فقر و فلاکت زندگی می کنند و علیرغم کار سخت در برنجزارها و تولید بیش از یک میلیون تن برنج در سال هر گز نتوانسته اند از بدبختی و پریشانی و نکبتی که به آن دچار شوند بیرون بیایند را باید در سیاست غلط کلان اقتصادی کشور جستجو نمود: 1 - دولت چون مشتری برای نفت نداشت رو به سوی هند آورد و آنها هم گفتند که پول نداریم و بیائید روپیه بگیرید و چون روپیه یک پول جهانی نیست، در ازایش دولت قبول کرد که برنج و چای وارد کند که تبلیغات این برنج ها وارداتی هر روز و هر ساعت از تلویزیون در حال پخش شدن، میهمان میزبان را خورد و غیره! 2 - وضعیت چای بدتر از اینهاست، مصرف چای در ایران صد هزار تن است که حدود سی هزار تن در کشور تولید می شود و حدود هفتاد هزار تن از خارج وارد می شود، تاجران بزرگ هیچ ضمانتی برای خرید چای کشور (که اتفاقا از چای وارداتی و بعضا آلوده به سم و زوائد شیمیائی) خیلی سالم تر و خوش طعم تر هستند، نمی دهند و این در حالی است که دولت قبل آنها را مجبور کرده بود و ضمانت گرفته بود که به ازای ورود هر مقدار چای باید از چایکاران ایرانی چای خریداری نمایند. برنجکار و چای کار و برزگر گیلانی واقعا بدبخت و بی چیز و فقیر است و همه اینها در به اصطلاح سرزمین سر سیز گیلان مفقود و ناپدید و نادیده گرفته می شوند.
مسعود رهنما کارته کاره نه قایقران!؟
براي درس گرفتن بايستي عين مردم باشي نه ارباب آنها
دل مردم بدست آوردن هنر است.
کاش نماینده های ما مثل نمایندگان سایر استان ها تکلیف جوون هایی که یک سال ونیم منتظر جواب مصاحبه استخدامی استانداری ها هستن رو مشخص میکردن و کمی هم خودشون روجای ما میگذاشتن تاکمی مثل مابسوزند...!!!!
چه درسی بگیریم ساعت خواب آقای نماینده ما باید از شهدامون درس بگیریم البته بنده خدا پاشایی انسان خوبی بود خدا رحمتش کنه
همینقدرم باز جای شکرش باقیه مرتضی پاشایی نه مقام لشگری وکشوری نداشت که دیگران بخاطرمنافع خودشون دوستش داشته باشن پاک وبی آلایش وبااخلاص بوداهل فیگورهای عوام فریبانه هم نبودواسه همین همه چه پیر چه جوون چه مذهبی چه فشن و امروزی عاشقانه واسش عزاداری کردن، روحش شاد
از شهدا آدرس بگیر که جانشان برای اسلام و میهن عزیز نثار کردند
ای کاش نماینده ها هم برای کاری که برای مردم قرار هست انجام بدهند به اندازه نصف پاشایی جوان دقت داشتند و ذره ای از بی ادعایی ایشون و ارتباطی که با مردم برقرار کردند یاد میگرفتن.
پس می فرمایند نمایندگان هم بروند آوازه خوان شوند تا در میان مردم محبوبیت پیداکنن. نکته اینجاست که آیا نمایندگان محترم می توانند خواننده محبوبی شوند. یا آنجا هم برای دل خود خواهند خواند و به نیازهای مردم توجه نخواهند کرد.
به انتخابات مجلس داریم نزدیک میشیم . وقته شه که خودتون رو همرنگ مردم نشون بدین
و جوری نشون بدین که با مردم و به فکر مردم هستین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی