بازدید 5051

نشست امیدوارکننده صداوسیما و فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۴۴۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵ 27 October 2014
مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما نتایج نشست مشترک امروز شورای هماهنگی ورزش این رسانه با مدیران فوتبال را مثبت ارزیابی کرد.

سید تقی سهرابی به ایسنا اعلام کرد که مخاطبان و علاقمندان به فوتبال می‌توانند نتایج جلسه مشترک شورای هماهنگی ورزش صداوسیما و فدراسیون فوتبال را در برنامه «90» امشب - دوشنبه - پنجم آبان ماه دنبال کنند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان شورای هماهنگی ورزش سازمان صداوسیما و فدراسیون فوتبال عصر امروز در جلسه‌ای مشترک موضوع حق پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال را به بحث گذاشتند که به گفته‌ی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما این جلسه با نتایج خوبی به پایان رسید.

سهرابی به ایسنا گفت: نتایج جلسه مشترک صداوسیما و فدراسیون فوتبال در برنامه امشب 90 اعلام می‌شود و خود آقای تاج، نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه «90» نتایج نشست را تشریح می‌کند.

او تاکید کرد: مهم‌ترین دستاورد جلسه مشترک مسوولان صداوسیما با فدراسیون فوتبال هم‌اندیشی برای آینده‌ی فوتبال حرفه‌ای کشور و نه تنها مسائل مطرح شده‌ی امروزی بود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره حضور سید عزت‌الله ضرغامی در نشست امروز روسای صداوسیما و فدراسیون فوتبال، توضیح داد: جلسه به دعوت مجید زین‌العابدین، دبیر شورای هماهنگی ورزش صداوسیما و مدیر شبکه سه برگزار شد و رییس سازمان صداوسیما به رغم اینکه همزمان با آن جلسه دیگری داشتند، تقریبا از اوایل نشست به جمع حاضران ملحق شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار