بازدید 10413
۶
کیوسک بین‌المللی «تابناک»؛

تکرار ادعاهای نتانیاهو درباره ارتباط ایران، حماس و داعش

تکرار ادعاهای نخست‌وزیر رژیم اسرائیل درباره ارتباط ایران، حماس و داعش، لغو تحریم چند شرکت و فرد ایرانی از سوی دولت انگلیس، برنامه ایران برای افزایش تولید و صادرات فولاد و بازتاب دستاوردهای جدید ایران در حوزه فناوری فضایی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۴۳۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 06 October 2014
تکرار ادعاهای نتانیاهو درباره ارتباط ایران، حماس و داعشتکرار ادعاهای نخست‌وزیر رژیم اسرائیل درباره ارتباط ایران، حماس و داعش، لغو تحریم چند شرکت و فرد ایرانی از سوی دولت انگلیس، برنامه ایران برای افزایش تولید و صادرات فولاد و بازتاب دستاوردهای جدید ایران در حوزه فناوری فضایی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.

تکرار ادعاهای نتانیاهو درباره ارتباط ایران، حماس و داعش

به گزارش «تابناک»، بار دیگر نخست‌وزیر رژیم اسرائیل ادعاهای خود درباره ایران را که در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرده بود، تکرار کرده است. به نوشته «واشنگتن تایمز»، بنیامین نتانیاهو اظهار داشته، رژیم اسرائیل برای مبارزه با گروه داعش با ائتلاف غربی همکاری خواهد کرد؛ اما بر این باور است‌ که ایران تهدید بزرگ‌تر از داعش است.

به نوشته این روزنامه، نتانیاهو گفته از برنامه اوباما برای مبارزه با داعش حمایت کرده و رژیم اسرائیل به هر شکلی که بتواند در این مبارزه با آمریکا همراهی خواهد کرد. وی بار دیگر در اظهارات خود مدعی شده ایران، حماس و داعش ریشه فکری مشترکی داشته و تهدید مشترکی را اعمال می‌کنند. 

تکرار ادعاهای نتانیاهو درباره ارتباط ایران، حماس و داعش

اما در مطلبی مربوط به تحریم‌ها، خبرگزاری «ترند» از لغو تحریم چند شرکت و فرد ایرانی از سوی دولت انگلیس خبر داده است. به نوشته این خبرگزاری، در پی اعلام رأی یک دادگاه اروپایی درباره پنج شرکت و یک فرد ایرانی، خزانه‌داری انگلیس تصمیم خود مبنی بر ضبط دارایی‌های این شرکت‌ها و افراد را لغو کرده است.

این کار پس از آن انجام می‌گیرد که دادگاه عمومی اتحادیه اروپا، حکم به لغو تحریم‌های وضع شده علیه یک تاجر ایرانی و همچنین مؤسساتی شامل مؤسسه تجاری سورینت، دانشگاه صنعتی شریف، شرکت ملی نفتکش ایران، شرکت بیمه معلم و بانک سینا داد.
 

تکرار ادعاهای نتانیاهو درباره ارتباط ایران، حماس و داعش

در مطلبی دیگر کم و بیش در همین حوزه، روزنامه «نیشن» پاکستان از افزایش تولید و صادرات فولاد در ایران به منظور مقابله با تأثیرات تحریم‌ها خبر داده است. این روزنامه می‌نویسد، ایران در حال افزایش صادرات فولاد خود است و در مسیر دستیابی به هدف خود برای چهار برابر کردن میزان تولید فولاد در یک دهه آتی و به دست آوردن بخشی از درآمدهایی که تاکنون به سبب تحریم‌ها از دست داده است، روی سرمایه‌گذاران خارجی حساب می‌کند.

بنا بر آمارهای موجود، ایران در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲، میزان ۱.‌۳۵ میلیون تن فولاد صادر کرده که این میزان در شش ماهه نخست سال جاری میلادی ‌کاهش داشته و به ۱.‌۲۶ میلیون تن رسیده است. 

تکرار ادعاهای نتانیاهو درباره ارتباط ایران، حماس و داعش

در پایان باید اشاره کرد که دستاوردهای جدید ایران در حوزه فن‌آوری نیز امروز مورد توجه برخی ‌مطبوعات و رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته است. روزنامه «تایمز اسرائیل» ضمن پرداختن به این موضوع، از برنامه ایران برای پرتاب سه ماهواره به فضا خبر داده است.

این روزنامه می‌نویسد، معاون سازمان فضایی ایران اعلام کرده، ‌این کشور می‌خواهد، سه ماهواره را به فضا پرتاب کند. این روزنامه اشاره می‌کند، ماهواره‌های مذکور که توسط مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده، برای انجام فعالیت‌های مربوط به نقشه‌برداری و عکس برداری از فضا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۶
پس بالاخره به بهانه داعش میخوان که با ایران وارد جنگ و مقابله رو در رو بشن. عجب سناریویی. دنیا هم که خواب خوابه.
مرگ بر اسرائیل وداعش
داعش (دولت اسرائیلی عاشق شیطان) دست پرورده اسرائیل است وفرماندهان این گروهک خبیس و جنایتکار آموزش دیده صهیونیزم جنایتکار هستند
این دیوانه از کودک کشی در غزه نتیجه نگرفته متوسل شده به مسائل ضدو نقیض ،این وحشی خونخوار که باید محاکمه شود ، خود از جمله تروریست های دولتی است .
داعش را مانند گلوله آتش بوجود آوردند و در داخل کشور شیعه انداختند حال میگویند ایران در آن نقش دارد
يكي به اين آقاي نتانياهو بگه اگه ما ميخاستم كشور زير پونزي تو رو موشك بارون كنيم ابعادت بايد بزرگتر از اين حرفا باشه.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری