بازدید 9284

نگاه شما: اندر حکایت قبوض تلفن همراه

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۳۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ 06 October 2014
رضا رزاقی در مطلب ارسالی برای «نگاه شما» نوشت:
 
انتهای مرداد ماه 1393 جهت سفر یکماهه بایستی تلفن را خاموش میکردم. قبل از خاموش کردن تلفن به شماره 98990009+ پیامکی جهت دریافت صورتحساب میان دوره فرستادم و با توجه به اینکه مبلغ اعلام شده یازده هزار تومان بود تصمیم گرفتم پس از بازگشت کل مبلغ پایان دوره را پرداخت کنم. پس از حدود یکماه که تلفن را روشن کردم تقاضای قبض پایان دوره را کردم که تبدیل به هشتاد و یک هزار تومان شده بود.جهت پیگیری به امور مشترکین تلفن همراه در بلوار مدرس شهر شیراز مراجعه کردم و مراحل زیر طی شد:

1-بر اساس نظر کارمند اداره درخواستی جهت پرینت ریز مکالمات پر کردم.

2-از کیوسک موجود در حیاط با پرداخت هزار تومان یک عدد CD و کپی از کارت شناسایی تهیه و کارمند محترم ریزمکالمات را روی آن ریخته و گفتند با کارشناس که به علت مرخصی ریاست محترم ، به عنوان رییس هم فعالیت می کنند صحبت کنید به نظر می رسد مشکل مصرف اینترنت باشد.

3-جناب کارشناس یا به عبارتی رییس اداره امور مشترکین تلفن همراه شیراز فرمودند از CD پرینت بگیرید. گفتم کجا؟ گفتند از کافی شاپ و منزل.... جالب اینکه علت عدم گرفتن پرینت مکالمات روی کاغذ در ابتدا را پرداخت هزینه کمتر توسط مشتری اعلام نمودند!

4-پس از گرفتن پرینت مجددا در دفتر کارشناس حاضر شدم و ایشان بدون نگاه کردن به پرینت گفتند چون کارمند گفته اند مشکل اینترنت است به طبقه دوم مراجعه کنید.

5-اظهار نظر کارشناس طبقه دوم نیز بدون دیدن پرینت ها در پاسخ به سوال اینجانب در مورد 8 برابر شدن صورتحساب میان دوره و پایان دوره علیرغم خاموش بودن تلفن پس از اخذ صورتحساب میاندوره نیز جالب توجه بودند:

-صورتحساب میاندوره علی الحساب است پس اصلا قابل اعتماد نیست و شما باید همان صورتحساب پایان دوره که قابل اعتماد است را پرداخت کنید.

-در عین حال با ریاست حسابداری صحبت کنید تا با تهران تماس بگیرند و جویای امر شوند.

6-ریاست محترم حسابداری نیز بدون نگاه به پرینت گرفته شده گفتند:

-شما در پایان مرداد ماه هشتاد هزار تومان بدهکار بوده اید و اصلا رقم یازده هزار تومان مطرح نبوده است

-این شماره 98990009+ که شما از آن پیامک میاندوره گرفته اید مربوط به مخابرات نیست و در پاسخ به اینجانب که دو سال است بر اساس پیامک های همین شماره صورتحساب تلفن همراه را پرداخت می کنم فرمودند شماره ما فقط 9990 است

-سپس اینجانب را به اداره امور حقوقی حواله نمودند.

7-در اداره حقوقی کارشناس محترم گفتند رئیس حسابداری ......

دستاورد اینجانب پس از صرف یکساعت و نیم وقت در اداره امور مشترکین تلفن همراه شیراز و چرخش در تمامی واحدهای مربوطه عبارت بودند از:

1-شماره 98990009+ مربوط به مخابرات نیست

2-اگر از شماره 98990009+ صورتحساب میاندوره گرفتید چون علی الحساب است اصلا قابل اعتماد نیست ولی صورتحساب پایان دوره آن کاملا صحیح است حتی اگر در فاصله بین صورتحساب میاندوره و پایان دوره تلفن همراه شما خاموش باشد و مبلغ آن هشت برابر شده باشد.

3-جهت رعایت حقوق مشتری و پرداخت هزینه کمتر ابتدا ریزمکالمات روی CD ریخته شده و سپس پرینت می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری