بازدید 8426

ترس رژیم صهیونیستی از ۹۰ هزار موشک حزب‌الله

رسانه‌های صهیونیستی با بررسی نبرد اخیر غزه و قدرت موشکی جنبش حماس، توان رزمی حزب‌الله را تحلیل کرده و از اقتدار موشکی آن ابراز نگرانی کردند.
کد خبر: ۴۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 04 October 2014
رسانه‌های صهیونیستی با بررسی نبرد اخیر غزه و قدرت موشکی جنبش حماس، توان رزمی حزب‌الله را تحلیل کرده و از اقتدار موشکی آن ابراز نگرانی کردند.

به نوشته کیهان، «امنون آبرامویچ» تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: در هر لحظه 170 هزار موشک اسرائیل را تهدید می‌کند.

وی افزود: حماس عملیات خود را با 9 هزار موشک علیه اسرائیل آغاز کرد. حزب‌الله لبنان در صورت جنگ، حملات خود را با 90 هزار موشک آغاز می‌کند. کلاهک موشک‌های حماس 50 کیلوگرمی هستند اما کلاهک موشک‌های حزب‌الله 500 کیلوگرم وزن دارند.

این تحلیلگر صهیونیست با اشاره به توانمندی تسلیحاتی و قدرت بیشتر حزب‌الله لبنان در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین افزود: موشک‌های حماس مناطق نامشخصی از مرزهای اسرائیل را هدف قرار می‌دهند و موشک‌های حزب‌الله، مجهز به سیستم «جی‌پی‌اس» هستند و منطقه خاصی را نشانه می‌گیرند.

به گزارش العالم آبرامویچ گفت: جنگ با حزب‌الله قابل مقایسه با جنگ غزه نیست. تهدیدهای ناشی از تونلهای حماس در مناطق مرزی، قابل قیاس با موشکهای بالستیکی که از مرزهای شمالی، اسرائیل را هدف قرار می‌دهند، نیستند.

رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر خود علیه نوار غزه نتوانست به اهداف از پیش تعیین شده خود یعنی از بین بردن ساختار زیربنایی مقاومت فلسطین و متوقف کردن شلیک موشک‌ها از نوار غزه به درون فلسطین اشغالی دست یابد به گونه‌ای که این حملات موشکی تا آخرین روز نبرد ادامه یافت و گروه‌های مقاومت در طول این جنگ همه مناطق فلسطین اشغالی را در تیررس موشک‌های خود داشتند. نیروهای مقاومت فلسطین در همین راستا با شلیک موشک به تل‌آویو و فرودگاه بن‌گورین این شهر و ناامن کردن آن، پرواز هواپیماهای خارجی به فلسطین اشغالی را به حالت تعلیق درآوردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل