بازدید 11824
۴

«شراره» موادفروش بزرگ پايتخت دستگير شد

کد خبر: ۴۳۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰ 02 October 2014
سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگيري زني که اقدام به توزيع گسترده مواد مخدر در جنوب پايتخت و اسلامشهر کرده بود، خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ محمد بخشنده در تشريح جزئيات اين خبر گفت: به دنبال شکايت شهروندان مبني بر توزيع گسترده مواد مخدر از سوي زني به نام شراره بررسي موضوع در دستور کار دايره دوم معاونت عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و ماموران پس از اطمينان از صحت گزارش دريافتي اقدامات خود براي شناسايي و دستگيري اين فرد را آغاز کردند.

وي با اشاره به عمليات پليسي براي دستگيري اين زن اظهار کرد: سرانجام در ساعت 15 روز ششم مهرماه اکيپي از ماموران در عمليات پليسي به مخفيگاه اين زن واقع در محله عبدل آباد رفته و وي را به همراه همسرش به هويت اردشير و يکي ديگر از همدستانش به نام منوچهر دستگير کردند.

سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به انتقال اين متهمان به مقر انتظامي و انجام بازجويي از آنان، اظهار کرد: همچنين ماموران در بازرسي از مخفيگاه اين افراد، مقدار 19 کيلوگرم ترياک، مقاديري شيشه و پودر دست ساز مواد مخدر صنعتي را کشف و ضبط کردند و يک دستگاه سواري L90 نيز که از آن براي توزيع مواد مخدر استفاده مي‌شد توقيف شد.

وي با اشاره به اعترافات متهمان تصريح کرد: در بازجويي از آنان مشخص شد که آنان در اسلامشهر نيز فعاليت داشتند که در عملياتي پليسي و مشترک ميان پليس تهران و اسلامشهر دو متهم ديگر به نام‌هاي آزيتا و منصور در اسلامشهر دستگير شدند.بخشنده با اشاره به کشف9 کيلوگرم حشيش از اين افراد، خاطر نشان کرد: همچنين مقدار 13 کيلو و 800 گرم مواد مشکوک به هروئين نيز از دو فرد دستگير شده در اسلامشهر به دست آمد.

سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پايان خاطر نشان کرد: افراد دستگير شده پس از طي مراحل قانوني و تشکيل پرونده روانه دادسرا خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
باعث و بانى تمام معضل اعتياد در كشور مواد فروشان هستند، اگر مراجع محترم قضائى با قاطعيت احكام سنگينى براى كليه مواد فروشان صادر كنند انشاالله اين معضل تا حدود زيادى در كشور التيام خواهد پذيرفت.
اینا را باید اعدام کرد تا باعث بدبخت شدن جوانان ما نشن
اعدام
ای شراره آتیش به جونت بگیره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی