بازدید 6627

مرد شیشه‌ای خود و دختر 5 ساله‌اش را کشت

کد خبر: ۴۳۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ 30 September 2014
مرد معتاد پس از سوءقصد به جان همسر و دو فرزندش در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد، یکی از فرزندانش را کشت و خودکشی کرد.

به گزارش جام جم، ساعت 22 ششم مهر امسال زن جوانی همراه دو دختر پنج و شانزده ساله اش در حال تماشای تلویزیون بود که صدای برهم خوردن در توجهش را جلب کرد. وقتی به سمت اتاق نشیمن آمد، شوهرش را دید که رنگ به چهره ندارد. مرد خانواده بدون دلیل او را به کناری انداخت و با برداشتن گلدان شیشه ها را درهم شکست. بچه ها وحشتزده در کنج اتاق ایستاده و به پدرشان نگاه می کردند و دست و پایشان می لرزید. پیش از این هم وقتی او با چهره رنگ پریده به خانه می آمد، بچه ها دلشوره می گرفتند. زن با التماس از شوهرش خواست خانه را ترک کند، اما او توجهی نکرد و همه چیز را به هم ریخت. از رفتار مرد معلوم بود دوباره شیشه مصرف کرده و قادر به کنترل خود نیست. مرد گلدان بعدی را برداشت و محکم به دیوار کوبید.

رعشه بر اندام زن افتاده بود. می ترسید شوهرش جان دو فرزندش را بگیرد. با التماس زن جوان، مرد عصبانی تر شد و به جان همسرش افتاد. آن قدر او را کتک زد که وی توان حرکت کردن نداشت.

مرد معتاد همسرش را به کناری انداخت و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به اتاق نشیمن بازگشت. بچه ها با دیدن پدر و چاقویی که در دست داشت، وحشت کرده و می خواستند فرار کنند اما پدر راه آنها را بست.

مادر با دیدن این صحنه بسختی بلند شد تا مانع آسیب به دخترانش شود. شوهرش با چاقو ابتدا او را نقش زمین کرد و به سوی دخترانش حمله ور شد، او ابتدا به سمت دختر پنج ساله اش هستی رفت. کودک التماس کرد پدر رهایش کند. مادرش را صدا زد و کمک خواست؛ اما انگار کسی صدایش را نمی شنید.

دخترک جیغ می زد و از مادرش کمک می خواست، اما پدر بیرحمانه با قمه هر دو فرزندش را مجروح کرد و سپس در حیاط خانه با چاقو بشدت خود را زخمی کرد.

همسایه ها با شنیدن صدای کمک خواهی وارد خانه زن جوان شده و موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی و امدادگران به محل حادثه، هر چهار عضو خانواده به بیمارستان منتقل شدند، اما با وجود تلاش پزشکان مرد معتاد و دختر پنج ساله اش به علت شدت خونریزی جان باختند.

با گزارش این حادثه تلخ به بازپرس پرونده دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تلاش برای نجات دو عضو دیگر این خانواده ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، زن جوان با صدماتی که به او وارد شده در کما به سر می برد و تحقیقات قضایی و انتظامی در این باره ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۲
......تهیه کنندگان شیشه لطفا" یه جوری تهیه کنید که مصرف کننده نادان بعداز مصرف فقط خودشو بکشه نه زن و بچه بدبختشو....

انشاالله عوامل تهیه این مواد هپروتی جنایت به درک واصل بشن
پاک دیوانه شدن مردم.
دیگه انگار داره قبح این رفتارها کامل از بین میره، چه راحت میخونیم دختر 5 ساله کشته شد!
حاشا به غیرت اونایی که کاری از دستشون برمیاد و کوتاهی میکنن
معتاد همانند قاچاقچی لایق مرگه و حتی بیشتر از اون. این آشغالهارو بیخود بیمار نگین و شان بیمار رو لکه دار نکنین.
هر روز این اتفاقات تکرار می شود.لطفا از طریق رادیو و تلویزیون اعلام شود بستگان افراد معتاد آنها را معرفی نمایند .این موجودات بایستی از سطح جامعه برداشته شوند. یک حساب اعلام کنید تا نیکو کاران هزینه زندگی اعضای خانواده این موجودات شیطان صفت را بپردازند.
اعتیاد به شیشه باید جرم تلقی شود و فرد معتاد شیشه ای توسط نهاد های قانونی به سرعت از خانواده جدا شده در محل دیگری نگهداری شوند.
چند نفر باید کشته شوند و چند خانواده باید از هم پاشیده شوند تا جامعه و قانونگذاران و نهادهای حکومتی بطور جدی با معتادان شیشه ای برخورد کنند ؟؟؟
خدا لعنت کند
باید قانونمان درست شود و مادر بتواند از خود و فرزندانش در مقابل چنین ولی دم هایی محافظت کند
قبل از این اتفاق شوم می خوام بدونم صدای این زن و بچه هاش به گوش چه کسانی و کجا می رسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به کدوم مرجع کدوم قانون و کدوم حق؟
من موندم که آیا این زن با بچه های طفل معصومش امکان فرار از دست این خبیث شیطان صفت نداشتند
خدا لعنتت کنه که دخترتو کشتی الهی بمیرم واسه مادر و دختراش چه صحنه وحشتناکی رو دیدن
اگر وقتی پدر داشت مادر را میزد دخترها بوسیله ای به پدر حمله میکردند و شاید در این بین این پدر آسیب و یا به قتل میرسید...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار