بازدید 1857
طالب‌لو با هیچ‌کس مشکل ندارد

لطیفی: به خودمان باختیم، نه تدابیر مربیان پرسپولیس

کد خبر: ۴۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ 20 September 2014
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با تمام احترامی که برای کادر فنی پرسپولیس قائلم اما ما به خودمان باختیم نه تدابیر آنها.

علی لطیفی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد شکست 2 بر یک را‌ه‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: باید پرسپولیس را شکست می‌دادیم. نیمه اول بازی پایاپایی داشتیم اما دو گل از پرسپولیس دریافت کردیم. نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود و جز یک مورد هرچه زدیم به در بسته خورد.

وی ادامه داد: کادر فنی از عملکرد تیم راضی بود و تنها نکته آزار دهنده، نتیجه مسابقه بود. با تمام احترامی که برای کادر فنی پرسپولیس قائلم اما ما به خودمان باختیم نه تدابیر  مربیان پرسپولیس.
مربی را‌ه‌آهن در خصوص عملکرد خط دفاعی این تیم در بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: شیث رضایی و ابراهیم کریمی مصدوم هستند و به همین دلیل مجبور شدیم از یک مهاجم در خط دفاع استفاده کنیم. واقعاً با مشکل خط دفاعی روبرو هستیم.

لطیفی در مورد مصدومیت ایگور ننزیچ و اینکه چه کسی جانشین او در ترکیب اصلی خواهد بود عنوان کرد: اگر ننزیچ نتواند برای را‌ه‌آهن بازی کند از امیر عابدزاده یا طالب‌لو استفاده می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا وحید طالب‌لو در چند بازی را‌ه‌آهن حاضر نبوده، گفت: طالب‌لو حدود دو هفته دچار مصدومیت بود و تازه چند روزی است که در تمرینات حاضر می‌شود. طالب‌لو مشکلی با کسی در تیم ندارد و فرد بسیار با شخصیتی است.

مربی را‌ه‌آهن درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در ادامه لیگ به شرایط آرمانی برسد اظهار داشت: ما تنها تیم پایین جدولی هستیم که تا امروز با تمام تیم‌های بالای جدول بازی داشتیم. در 6 هفته پایانی نیم فصل فقط یک بازی‌مان با سپاهان سخت است و بقیه بازی‌هایمان با تیم‌های پایین جدول است که این مسئله می‌تواند به نفع ما باشد.

لطیفی در خصوص خارج شدن نام مدافع گینه‌ای از فهرست را‌ه‌آهن به علت بیماری هپاتیت و اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب این تیم می‌شود، خاطرنشان کرد: می‌خواستیم از ادواردو استفاده کنیم اما او دچار بیماری هپاتیت بود. قصد داریم یکی، دو بازیکن خارجی را در پست دفاع جذب کنیم تا مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که در جوانانمان داریم می‌توانیم روی آنها حساب باز کنیم. از 12 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب تیم‌مان استفاده می‌کنیم که بسیار قابل توجه است،‌ در این شرایط فدراسیون باید از ما حمایت کند چون ما آبرو و اعتبار خودمان را گذاشتیم تا به جوان‌ها میدان بدهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار