بازدید 20497
رقابت‌های جهانی والیبال لهستان؛

پیروزی شیرین و سه امتیازی مردان کواچ برابر استرالیا

تیم ملی والیبال کشورمان، دور دوم رقابت‌های جهانی والیبال را با برتری ۳-۱ برابر استرالیا آغاز کرد تا سه امتیاز بازی نخست به حساب تیم کشورمان واریز ‌و بر اندوخته پنج امتیازی ما از دور اول اضافه شود. تیم ملی کشورمان فردا در دومین بازی خود به مصاف آرژانتین می‌رود.
کد خبر: ۴۳۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲ 11 September 2014
پیروزی شیرین و سه امتیازی مردان کواچ برابر استرالیاتیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه ۳ بر یک استرالیا را شکست داد تا نخستین سه امتیاز دور دوم را به نام خود سند بزند. ملی‌پوشان کشورمان فردا در دومین بازی مهم خود در این رقابت‌ها به مصاف آرژانتین و ولاسکو خواهند رفت؛ دیداری که از حساسیت بالایی برخوردار است.
 
به گزارش «تابناک»، تیم ملی والیبال ایران از مرحله دوم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۴ به مصاف تیم والیبال استرالیا رفت و موفق شد، در نمایشی بر‌تر با نتیجه ۳ بر یک و امتیازهای ۲۵ ـ ۲۳، ۲۵ ـ ۲۱، ۲۱ ـ ۲۵ و ۲۵ ـ ۱۷ حریف خود را شکست دهد.

بنا بر این گزارش، ملی‌پوشان ایران در دور مقدماتی چهار پیروزی برابر آمریکا، ایتالیا، بلژیک و پورتوریکو کسب کردند و تنها یک شکست مقابل فرانسه داشتند. در مقابل استرالیا دو پیروزی مقابل کامرون و ونزوئلا و سه شکست برابر آرژانتین، صربستان و لهستان داشت. آن‌ها در دور نهایی به همراه ایران در جدول گروه E قرار دارند. استرالیا که در این مرحله نسبت به ۷ تیم دیگر صفر امتیاز دارد، برای صعود به دور نهایی باید همه حریفان خود را شکست دهد. از این روی، این تیم انگیزه زیادی برای پیروزی بر شاگردان اسلوبودان کواچ داشت، ولی بر خلاف بازی‌های مقدماتی المپیک لندن، استرالیا مقابل ایران حرفی برای گفتن نداشت.

استرالیا در شش ماه اخیر، چهار بار در مسابقه‌های تدارکاتی برابر تیم ملی والیبال ایران به میدان رفته است. آن‌ها در آستانه لیگ جهانی والیبال در تهران دو بار و در آستانه مسابقه‌های قهرمانی جهان در لهستان نیز دو بار با ملی‌پوشان ایران بازی کردند. از این جهت کادر فنی دو تیم ایران و استرالیا شناخت بسیار خوبی از یکدیگر داشتند.

تیم ملی والیبال ایران با پیراهن سفید و ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، امیر غفور، آرمین تشکری، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف بازی را آغاز کرد.

همچنین استرالیا با ترکیب آیدان زینگل، تراویس پاسیر، توماس ادگار، هریسون پیاگوک، آدام وایت، لوک پری به میدان رفت.

ست نخست: ۲۵ ـ ۲۳ ایران


تیم ملی والیبال ایران بازی را مقتدرانه آغاز کرد. دفاع روی تور عالی از بازیکنان ایران یکی، دو امتیاز ابتدایی را به سود ایران تمام کرد. امیر غفور، مهاجم اول ایران در این مسابقه نقش‌آفرینی می‌کرد. او تلاش داشت در این مسابقه بیشتر اسپک‌های فنی را در دستور کار قرار دهد. میانگین قدی استرالیا از تیم ایران بیشتر بود. آن‌ها سعی داشتند ‌با سد دفاع سه نفره اسپک‌های قدرتی ایران را مهار کنند. مثل همیشه سرعت در دستور کار ایران و کاپیتان سعید معروف بود. ایران با اختلاف سه امتیاز وقت استراحت فنی نخست را به سود خود تمام کرد. هماهنگی ادگار و آدام وایت نقطه قوت تیم استرالیا بود. پاس‌های بریده سعید معروف علاوه بر مدافعان حریف، گاهی بازیکنان ایران را هم گیج می‌کرد.

مجتبی میرزاجانپور تلاش داشت ‌با سرویس‌های هدف‌دار خود دریافت حریف را به زانو درآورد. در سرویس فرهاد قائمی و موسوی موفق‌تر از سایرین بودند. لوک پری لیبروی جوان تیم استرالیا با توپ گیری‌های خوب خود اجازه نمی‌داد اختلاف امتیاز‌ها زیاد شود. ایران تا امتیاز ۱۸ برابر با حریف پیش می‌رفت. اما در امتیازهای پایانی این بازی گروهی و هماهنگ شاگردان کواچ بود که امتیاز می‌گرفت و ایران ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

ست دوم: ۲۵ ـ ۲۱ ایران


در ست دوم استرالیا کار را محکم‌تر آغاز کرد. آن‌ها نمی‌خواستند به ایران امتیاز بدهند. استرالیا برای راهیابی به دور بعدی مسابقات ناچار به پیروزی در تمام مسابقات خود بود. هریسون سعی می‌کرد ‌به هر ترتیب ممکن توپ‌های سالمی را برای اسپکرهای استرالیا بسازد؛ اما سرویس‌های خوب و هدف‌دار ایران اجازه حملات سرعتی را به حریف نمی‌داد. استرالیا مجبور بود بازی را روی توپ‌های بلند ببرد. در مقابل محمد موسوی و آرمین تشکری نمایش فوق العاده‌ای در پست سرعتی داشتند.

محتبی میرزاجانپور و پایپ‌های بی‌نقص او همچنان در ست دوم امتیاز می‌گرفت. استرالیا با ۱۲۰ درصد توان خود بازی می‌کرد؛ اما نمی‌توانست پایاپای ایران پیش بیاید. ایران با آنالیز مناسب از ضعف توپ گیری‌های حریف با سرویس‌های هدف دار نبض بازی را در دست داشت. ایران با سه امتیاز برتری از حریف پیش می‌رفت. شهرام محمودی در امتیازهای پایانی این ست به میدان رفت. امیر غفور تا اینجا نمایش مطلوبی داشت. توماس ادگار همچنان در مقابل سید محمد موسوی ناکام بود. ایران در ست دوم با امتیاز ۲۵ ـ ۲۱ پیروز شد و تا اینجا حداقل یک امتیاز از این مسابقه گرفت.

ست سوم: ۲۵ ـ ۲۱ استرالیا


استرالیا دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. دو تیم پس از ده دقیقه استراحت به میدان آمدند. آن‌ها تلاش داشتند با سرویس‌های موجی خود تیم ایران را مهار کنند. بازی قدرتی ایران اما دست کمی از بازی سرعتی‌اش نداشت. توماس ادگار در آغاز ست سوم یک فوق ستاره بود. او بار‌ها از منطقه دو آبشارهای کوبنده‌ای را به زمین ایران می‌فرستاد. موسوی سعی داشت تا با دفاع خود حملات حریف را مهار کند؛ اما بخت هم با استرالیا یار بود تا این تیم خیلی زود چهار امتیاز جلو بیفتد. شاگردان کواچ بعد از پیروزی در ست‌های نخست قدری حریف را دست کم گرفته بودند.

بعد از وقت استراحت فنی نخست و سخنان کواچ بازیکنان ایران قدری به خود آمدند. حالا استرالیا در فاکتور دفاع و سرویس با ایران برابر بود. برتری ایران در اسپک اما همچنان ادامه داشت. سرانجام پاس‌های طلایی معروف کار خودش را کرد. همکاری خوب او با قائمی اختلاف امتیاز دو تیم را به حداقل رساند. پروازهای طلایی و دیدنی امیر غفور اجازه نمی‌داد استرالیا بیش از یکی، دو امتیاز جلو بیفتد. عبادی‌پور به جای میرزاجانپور به میدان رفت تا دریافت‌های ایران تقویت شود.

ایران در امتیاز ۱۵ گیر کرد و استرالیا ۵ امتیاز متوالی گرفت تا کار ایران در ست سوم ساخته شود. قائمی دو سه امتیاز سرویس برای ایران گرفت اما دیگر دیر شده بود و استرالیا به پیروزی ۲۵ ـ ۲۱ رسید.

ست چهارم: ۲۵ ـ ۱۷ ایران


تیم ملی والیبال ایران ناباورانه و با اشتباه‌های سهوی ست قبل را باخته بود، به میدان آمد تا کار را تمام کند. آدام وایت در دریافت نمی‌توانست کاری از پیش ببرد. آبشارهای قدرتی امیر غفور کابوس دریافت کننده‌های استرالیا بود. او با هوشمندی خود ‌‌نهایت بهره را از دست دفاع روی تور حریف می‌برد.

ایران با اختلاف چهار امتیاز جلو افتاده بود. سرمربی استرالیا مجبور شد تا وقت استراحت بگیرد تا از آماج حملات ایران بکاهد. استرالیا اگر در این مسابقه شکست می‌خورد از صعود به دور نهایی تقریبا ناامید می‌شد. بازی تماشایی تیم ایران در واقع همچنان اختلاف امتیاز‌ها را زیاد می‌کرد. استرالیا کاملا از هم گسیخته بازی می‌کرد. ایران با سرویس‌های خوب بازی تاکتیکی خود را به حریف دیکته می‌کرد. ایران بلندزن‌های خوبی داشت.

این بار استرالیا در امتیاز ۸ گیر کرد و ایران پنج امتیاز پیاپی گرفت. ایران ۱۷ بر ۹ پیش افتاد تا استرالیا ناامید شود.

با سرویس غلامی ایران ۲۰ ـ ۱۰ به برتری‌اش ادامه داد. عبادی‌پور برتری ۲۳ ـ ۱۳ را به ایران هدیه کرد و سرانجام ست چهارم این مسابقه در یک بازی یک طرفه با امتیاز ۲۵ ـ ۱۷ به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:‌۱۰ فردا (پنجشنبه) به مصاف شاگردان خولیو ولاسکو در تیم ملی آرژانتین می‌رود.

نتایج سایر دیدار‌ها مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان تا پایان بازی ایران؛

 
آرژانتین یک ـ فرانسه ۳ (۲۵ ـ ۲۱، ۱۷ ـ ۲۵، ۲۷ ـ ۲۹، ۱۸ ـ ۲۵)
برزیل ۳ _ بلغارستان صفر (۲۵ ـ ۱۵، ۲۵ ـ ۲۱، ۲۵ ـ ۲۱)
فنلاند ۳ _ روسیه صفر (۱۰ ـ ۲۵، ۱۸ ـ ۲۵، ۱۶ ـ ۲۵)
صربستان ۳ _ ایتالیا صفر (۲۵ ـ ۱۹، ۲۹ ـ ۲۷، ۲۵ ـ ۲۲)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۲
جون به سر شدم.نمیدونم من خیلی استرسی ام یا واقعا استرس داشت
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بچه ها واقعا در اسپک زدن مشکل دارند به نظر من اگر میخواهیم در آینده همچنان شاهد پیشرفت والیبالمان در سطح جهان باشیم فدراسیون والیبال باید در استعداد سنجی ها به دو فاکتور قد و قدرت سرشانه ها دقت کند
طاها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
نه برادر قرصهات رو نخورده بودی، البته فاصله تو با تلویزیون هم نزدیک بود، بالاتر از همه هم فکر می کنی این ماه یارانه شما هم قطع میشه، معتقدم شما به فکر بازی نبودید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
من خیلی واس بازی امشب مقابل آرژانتین استرس دارم. خدا کنه ببریم. نمی خوام ولاسکو باعث بشه اونها از ایران ببرن. بچه ها خوب بازی کنین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
آره والا
الکی الکی یه ست از دست دادیم
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
خودشو ناراحت نكن.سه امتياز مهم بود كه گرفتيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
لایک
کادر فنی باید بابت حضور عبادی پور از مردم عذرخواهی کند اگر او نبود به فرانسه نمی باختیم. بازیهای بعدی هم که ......
پاسخ ها
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
درسته که عبادی پور بازیکنی در حد بقیه بازیکنان خوب ما نیست، البته زیر فشار رفته رفته دارای تجربه میشه، تیم ملی والیبال مقابل تیم والیبال فرانسه روز خوبی نداشت، باید قبول کنیم.
ناشناس
| United Kingdom |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عزیز دل برادر! عبادی پور جوونه! باید بازی کنه تا با تجربه بشه، هرچند به شخصه فکر میکنم اون قدرم بد نیس که شما میگین! غفور یا معروف از اول اینطوری بودن؟!!!
هدی
| Turkey |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
حالا امروز که خوب بازی کرد؛ در ضمن باخت ایران به فرانسه، مطمئنا تقصیر یه بازیکن نیست؛ اگه همه اون روز خوب بودند به فرض که عبادی پور هم خراب میکرد، میتونستند جورشو بکشن. وقتی نتونستند یعنی همه بد بودند و نه فقط یه نفر.نمیشه گفت تقصیر فقط عبادی پور بود. تیم ایران بی دقت بازی کرد. حالا هم فدای سرشون؛ قربون غیرتشون و آفرین به بازی خوبشون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
همشهریهای ... بازم پیداشون شد
ناشناس
| United States |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
علاوه بر باخت به فرانسه اشتباهات این بازیکن باعث از دست دادن یک گیم به آمریکا هم بوده. کادر فنی‌ تیم‌ با بازی دادن به عبادی پور به عنوان یک بازیکن فیکس به شدت دارن با اعصاب مردم بازی می‌کنن.سطح بازی این بازیکن به هیچ عنوان با بقیه اعضای تیم‌ قابل مقایسه نیست.
Rasoul
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
در کار کادر فنی ،نظرات من در آوردی نده،فقط اعتماد کن و ببین
ناشناس
| - |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بابا کارشناس ارشد استراژی والیبال بی خیال
یه بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اگر والیبال می فهمیدی این نظرو نمی دادی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عبادی پور خیلی جوونه و آینده والیبال ماست. من که به این جوونا افتخار میکنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عبادی پور قبلا بد بازی می کرد. اما الان خوبه. در کل باید به عملکرد کواچ اعتراض کرد. نمی تونه بچه ها رو جمع کنه
مسلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
عبادی پور فعلا کم تجربه است اما بازیکن خوبیه
ناشناس
| France |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
تا چند سال پیش تو آسیا اول شدن برامون غرور آفرین بود . حالا چی می گی این وسط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
حاشیه سازی نکن. نباید والیبال به درد فوتبال مبتلا بشه.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
آقا دمت گرم حرف دل منو زدی
خیلی رو اعصابه وقتی میاد تو بازی
یا دفاع میکننش
یا میزنه اوت
کی پشت این آقاست
اصلا در سطح تیم ملی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اصلا اینطور نیست عبادی پور یکی از جوانان با استعداد است که باید در بازی های بزرگ تجربه کسب کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
دمشون گرم
دمشون گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور
دستشون در نکنه
خودباوری داشته باشیم یه پای فینالیم حتی احتمال قهرمانی هم هست
اما اگه ایرانی بازی در بیاریم تهش بین چهارتاییم و کلی هم حال میکنیم که بین چهار تیم قرار گرفتیم
گذشت زمانی که منا پدیده بودیم. الان قدرت والیبال جهانیم و ازمون انتظار میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور از کاشون
درود بر سرو قامتان دلیر ایران آریایی.
من فقط تا ست سوم رو دیدم و بعدش رفتم بچه مو بخوابونم.الان با دیدن این تیتر تابناک،سرشار از انرژی شدم.
خداوند همراهتان باد شیرمردان
پاسخ ها
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
ببخشید شما خانم هستی یا آقا؟
k
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بچه ات خوابید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مجید جان تعدادی از قهرمانان از آذربایجان هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
اگر لالایی بلدی بخون ما هم بخوابیم عامو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بچه رو بارانداز کن ببرش رو پل سه امتیاز شیرین میگیری بعدش میخوابه تم هم مدال میگیری هوراااااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
بوسشم کردی؟وووووووو به به داغش نبینی ایشالله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
لایک
و قانون نانوشته ای به نام حضور عبادی پور در زمین. بازیکنی که وقتی میاد برو نداره!!
انصاف نیست ش 12 مدام فکر کنه با یک اشتباه تعویض خواهد شد ولی در برابر اشتباهات عبادی پور بردباری عجیب نشان بدهند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور از کاشون
این عبادی پور خطرناکه تو رو خدا تو بازیای حساس ازش استفاده نکن آقای مربی
در ضمن این بابا چرا وقت استراحت نمیگیره؟ مربیهای دیگه 2 امتیاز از دست میدن سریع یه جوری سعی میکنن امتیاز گیری حریفو مختل کنن ولی ما شده شش امتیازم از دست دادیم عین خیال مربی نبوده
بازم میگم عبادی پور واسه بازیهای حساس خودش یه خطره واسه تیم ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
دمشون گرم
جواد خیابانی والیبال هم اومد...!
مغزمو پوکوند از بس چرت و پرت گفت،شماها چطور؟
مبارک باشه این پیروزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
آفرین بچه ها
چراازعبادی پوردست برنمیدارید؟بازیش خوبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور از کاشون
واقعاً فنلاند روسیه رو برد؟ تابی اشتباه نکردی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
درسته بابا
در ادامه راه باید خیلی سنجیده و هوشیار عمل کنیم چون با کوچکترین اشتباه احتمال حذف وجود داره.....درود بر والیبالست های با غیرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
لایک به میرزا
به نظرمن اول حجاب مهم ترهستش..
ثانیایکی بگه این بازیهاچه تاثیری روی اقتصادوعلم وصنعت ماداره؟
مرگ برداعش وحامیانش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ساروی ریکا...امه مجتبی
لعنت به داعش
کی داعش روحمایت کرد؟
امریکاانگلیس ترکیه عربستان..
لعنت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور از کاشون
افرين به دلاور مردان واليبال انشاءالله به اميد كسب جام قهرماني هووورررااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
دمشون گرم
من نمیدونم چرا فوتبال ورزش اول کشور ما هستش در صورتی که این همه ورزش رو به رشد و با پتانسیل بالا تو کشور داریم مثل همین والیبال بسکتبال و کشتی وکاراته جودو وزنه برداری شنا تیر اندازی و ...
کشور بزرگی مثل ایالات متحده ورزش اولش بسکتبال و بیس بال و در رده های بعدی فوتباله چرا تو کشور عزیز ما به استعداد ها پتانسیل ها توجه نمیشه؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ماشالله معروف
گزارشگر خیلی رو اعصاب بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
آفرین بچه ها افرین
بدونه عبادی پور قهرمان میشیم چرا چنین بازیکنی باید تو تیمه ملی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور از کاشون
بدونه عبادی پور قهرمان میشیم چرا چنین بازیکنی باید تو تیمه ملی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
لابیک
بدونه عبادی پور قهرمان میشیم چرا چنین بازیکنی باید تو تیمه ملی باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور
افرين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
بیگ لایک
اینه غیرت ایرانی همیشه سالم وسلامت باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ملی پوشان پیروزی باشید خرم چون روز
خدا کنه بازی با ولاسکو خستگی کار دستمون نده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فقط امیر غفور از کاشون
خسته نباشید می گم. ولی قبول کنیم برخی از بازکنان از هوش بالاتری نسبت به دیگران برخوردارند. که می تونند کار را راحت تمام کنند
عاشقتونم به مولا.....یل های ایرانی .پهلوان یعنی شما که دل میلیونها ایرانی رو شاد کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
دم بچه ها گرم
متشکریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
احسنت افرین ماشالله
آقاي مارمار يا مرمر جون دقت كني همه بازيكنان تيم ملي آريايي نيستن شما و امثالهم كي قراره دست از نژادپرستي بردارين آخه واليبال هست و ورزش بحث نژادپرستي در مسائل ورزشي و كلا در دنياي امروز صحيح نيست عزيز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
مبروک تبریک یاشاسین
چرا مردان سرزمین کهن ایران نه ؟ مردان کواچ؟ توضیح بده تابناک ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
مجتتتتتتتتتتتتتتتتتبی میرزااااااااااااااااجانبپور
کاش اینقدر که به فوتبال اهمیت می دادند یک ذره هم برای این زحمت کشان والیبالمون جشن می گرفتند.
واقعا خسته نباشند و الهی به فینال برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
امیییییییییییییییییییییییییییر غفووووووووووووووووووووور
اگر بچه ها دو ست از استرالیا برده اند دلیلی ندارد که ست سوم را مفت ببازند . تیم ایران در سرویس
و ریزه کاریهای حرفه ای ضعیف است . اگر بچه ها
بازی خودشان را انجام دهند 100% آرژانتین را هم
پیش کانگوروهای 2 متر و نیمی می فرستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
مییییییییییییییییییییر سعیددددددددددددد مععععععععععععععروف
در این بازی به ندرت از سرعتی زن استفاده کردیم نفهمیدیم که آنالیزور گفته بود یا توان نداشتیم ؟ در مقابل قد بلند ها از اسپک سرعتی استفاده کنیم ؟
علیرغم اینکه خودم فوتبالی ام خداییش باید از بودجه نجومی فوتبال کم بشه و به والبیال بسکتبال هندبال واترپلو شمشیر بازی تیراندازی با کمان کاراته تکواندو اسب سواری دو چرخه سواری دو میدانی ده گانه و بسیاری از ورزش های مفید بی حاشیه پرداخته بشه تا هم سلامتی جامعه بهبود پیدا کنه هم همه مردم از ورزش لذت ببرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
سیدددددددددددددددد محححححححححححححححححمد موووووووووووووسوی
درود بر افتخار آفرینان ایرانی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
عااااااااااااااااااااااادل غلاممممممممممممممممممممی
خسته نباشید دلاوران......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
شهههههههههههههههههههههرااااااااااااااام محموووووووووووووووودی
خسته نباشید دلاوران......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
فررررررررررررررررررررررررررررههههههههههههههههههااااااااااااااااد قایمی
تابناک جون امتیاز ست ها و برد ایران تو ست ها رو اشتباه زدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
کووووووووووووووووواااااااااااااااااااچچچچچچچچچ
خواسته این است که به این تیم والیبال بیشتر از فوتبال رسیدگی شود تا انگیزه ها بیشتر و کشش به سمت آن ایجاد گردد.
برای سالهای بعد نیاز به تربیت نفرات جدید داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
ولاااااااااااااااااااااااااااااسکو
احتمالا نتيجه روسيه فنلاند را اشتباه درج كرده ايد.
خواهشي دارم .منتهي اول ازهمه ملي پوشان تشكر ميكنم
دوم باهر ذكسي صحبت كردم توجيه نبوده وجوابي براي اي نكار مربيان كم دانش ايران نداشتند.در بازيهاي اين دوره بررسي شود عباديپور چند پوين براي تيم كسب كرد وچه تعداد سرويس ساده خراب كرد چند اسپك را به دفاع يا به اوت زد وچه تعداد دريافت بد داشته است؟حتي سايه محمودي وميرزاجانپوروغفور وحتي فايزي و..بهتر از او كار ميكند.
بازهم ميخواهم بدانم چند امتياز كسب كرده؟يا درصد موفقيتش چند بوده وديگران چند بوده اند
البته عباديپور كم سن وكم تجربه بوده كه براي سالهاي بعد يكي از بهترينهاي ما خواهد شد.ان شا الله
با سلام مشكلات غير تكنيكي ايران مانند خستگي بي حوصله بودن عصبيت نداشتن فكر در ي كنار خطاها سرويس دوضرب اين تيم پرسابقه را باچالش دچار كرده بود استراتژي ضربت محكم وجال خالي و... بايد بافكر باشد كه هر وقت همرا با فكر بود نتيجه مي گرفتيم
به نظر من که حضور سیاستمداران کشور در این مسابقه کار درستی نیست چون فشار روحی مضاعفی روی بچه ها وارد می کنه...چه بسا افت کیفیت بازی دیشب هم به این دلیل بوده.
جریان ترویج حرف های چرت و چرندی حتی در سیما شروع شده که اشاره داره که کواچ حالا خیلی هم موثر نبوده و خود بازیکنان هم ....
ببینید، این حرف ها وقتی نشانه های قدرت و غرور وجود شما را در بر بگیره، رفتاری غیر اخلاقی و چیزی جز قدر نشناسی نیست.
یک مربی حتی با بهترین بازیکنان هم اگه فقط سهم کوچکی در ایجاد اعتماد به نفس یا جلوگیری از تنش درون تیمی یا ترس و اضطراب داشته باشه، باز هم مربیه بزرگیه. کارای بیشتری انجام داده باشه که دیگه هیچ.
از بزرگان این رشته تقاضا دارم تا منصفانه تر حرف بزنند.
بابا استرالیا که فنچی بیش نیست.ایشالله از خجالت ارژانتین در بیام.هرچند بچه های ما توپن ولی ولاسکو خطرناکه....
چرا تیم ایران روانشناس نداره تا قبل از بازی های حساس تیم ایران را از نظر روحی اماده کنه ؟ تمام تیم های بزرگ دنیا تیم روانشناسی دارن تو رو خدا دیگه در والیبال که حالا به نوعی حرفه ای شدیم اماتور نباشیم و گدا بازی در نیاریم
خیلی بده که داریم قدر نشناس میشیم کارشناس میگه کواچ از تیم پایینتره بابا با همین کواچ برزیلی رو بردیم که با ولاسکوی بزرگ نبرده بودیم.
یا میلاد عبادی پور اگه ازش استفاده نکنه و همون بازیکنای ثابت رو استفاده کنه خب خسته میشن و خداییش این بنده خدا هم داره سعیش رو میکنه.
کاش یه کم قدر شناس باشیم این تیم رویای حضور در جام جهانی رو تبدیل به قهرمانی در جام جهانی کرده باید به احترامشون کلاه از سر برداریم.
خیلی عالی
درود بر امیر غفور
به امید پیروزی تیم برابر آرژانتین
اقا دم این گزارشگر جدید گرم من که حال کردم حداقل رو اعصاب نبود
مرسی بچه ها که این قدر دل مردم را شاد میکنید اجرتون با صاحب الزمان
با توجه به این بازیکنان اگه الان مقام نیاریم دیگه امکان نداره ما باید روی سکو بریم وگرنه دیگر جذابیتی ندارد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی