بازدید 4832

تجلیل از نادر مقدس در جشنواره فیلم ویدئویی یاس

نادر مقدس کارگردان آملی فعال در سینما و تلویزیون کشور، در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی «یاس» در حضور رئیس سازمان سینمایی کشور تجلیل شد.
کد خبر: ۴۳۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳ 29 August 2014
نادر مقدس کارگردان آملی فعال در سینما و تلویزیون کشور، در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی «یاس» در حضور رئیس سازمان سینمایی کشور تجلیل شد.

به گزارش فارس از آمل، نادر مقدس کارگردان برجسته آملی فعال در عرصه سینما و تلویزیون کشور که هر ایرانی با آثارش خاطرات زیادی دارد شامگاه پنج‌شنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی "یاس" تجلیل شد.

در این آیین تجلیل و قدردانی حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور، حسین مسافر آستانه مدیرعامل شرکت رسانه‌های تصویری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران و دیگر کارگردانان، بازیگران و چهره‌های نامی سینما، تلویزیون و سینمای خانگی شرکت داشتند.

نادر مقدس این کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده ایرانی که متولد شهرستان آمل است، در جمع مردم و هنرمندان گفت: نمی‌دانم در این جمع هنری میهمان یا صاحب‌خانه هستم.

وی با قدردانی از سجادی چهره برجسته سینما و تلویزیون کشور متذکر شد: امیدوارم رسم قدرشناسی از فعالیت هنرمندان نه تنها در آمل و مازندران بلکه در سراسر کشور تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس از شنبه هفته جاری اول شهریور ماه در آمل کار خود را با اکران روزانه 12 فیلم آغاز کرد و تا 6 شهریور ماه جاری ادامه داشت.

در مجموع 72 فیلم در سه پرده سینمایی شهرستان آمل اکران شده که این آثار از داخل و خارج کشور بودند.

علاوه بر آیین افتتاحیه این رویداد بزرگ، هنرمندان نام‌آشنا و برجسته‌ سینما و تئاتر کشور در آیین اختتامیه در تالار اریکه آریایی برگزار شد، حضور داشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر