بازدید 7628

پیگیری حقوقی ورود پهپاد صهیونیستی به ایران

وزارت خارجه تعرض پهپاد رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۴۲۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴ 25 August 2014
وزارت خارجه تعرض پهپاد رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، مرضیه افخم، سخنگوی وزرات امور خارجه ایران درباره رهگیری و سرنگونی یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم متجاوز صهیونیستی در فضای کشورمان، ضمن محکومیت شدید تعرض به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، این اقدام خصمانه را نقض تمامیت سرزمینی و حاکمیت کشورمان تلقی کرد و تأکید کرد ما در مقابل نقض آشکار تمامیت سرزمینی خود، اقدام دفاعی متناسب و پیگیری موضوع در سطح مراجع حقوقی و بین‌المللی را بر اساس نتایج بررسی های لازم و در چارچوب قواعد بین‌المللی حق خود می‌دانیم.

روابط عمومی‌کل سپاه عصر یک‌شنبه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریزبوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

این اطلاعیه افزوده است: این اقدام شیطنت‌آمیز باردیگر خوی ماجراجویی رژیم صهیونیستی را آشکارتر و برگ سیاه دیگری به پرونده سراسر جنایت و خباثت این رژیم جعلی و جنگ طلب افزود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درکنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از ملت شریف و سرزمین اسلامی ایران از آمادگی همه جانبه و قاطع برخوردار بوده و حق هر گونه واکنش و مقابله به مثل را برای خود محفوظ می داند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار