بازدید 19122
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛

پرسپولیس از پس پدیده در آزادی برنیامد

شاگردان علی دایی در حالی که با یک گل از پدیده عقب بودند، در نیمه دوم و از روی نقطه پنالتی، توانستند بازی را به تساوی بکشانند و از یک شکست خانگی در آزادی فرار کنند. تلاش پرسپولیسی‌ها در دقایق پایانی بازی برای ‌پیروزی بی نتیجه بود تا آن‌ها همچنان با یک روند کند، پنجمین امتیاز را در پنجمین هفته لیگ برتر به دست آورند.
کد خبر: ۴۲۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰ 25 August 2014
پرسپولیس از پس پدیده در آزادی برنیامدپرسپولیس و دایی در نیمه دوم بازی امروز با یک گل از روی نقطه پنالتی، توانستند از یک شکست خانگی بگریزند تا دست‌کم میزان فشار هواداران روی این تیم کمتر شود و علی دایی هم انگیز‌ه‌ای برای پاسخ ‌به چالش سطل آب یخ علی کریمی داشته باشد. با این حال، همچنان وضعیت پرسپولیس در آغاز لیگ چهاردهم چندان مناسب نیست و آن‌ها از پنج بازی پنج امتیاز دارند.

به گزارش «تابناک»، هفته پنجم چهاردهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:‌۱۰ امروز دوشنبه با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که در یکی از این دیدار‌ها تیم فوتبال پرسپولیس، شکست یک بر صفر برابر پدیده مشهد را با تساوی یک بر یک عوض کرد.

در این بازی که با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، میلاد غریبی در دقیقه ۳۸ تیم فوتبال پدیده را پیش انداخت؛ اما محمد عبا‌س‌زاده در دقیقه ۷۶ و از روی نقطه پنالتی گل برتری تیم فوتبال پرسپولیس را به ثمر رساند تا از سومین شکست این تیم در فصل جاری لیگ بر‌تر جلوگیری شود.

شاگردان علی دایی در شرایطی میزبان تیم پدیده مشهد بودند که از چهار بازی گذشته خود صاحب یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست شده بودند و موقعیت مناسبی در جدول رده بندی نداشتند. به همین دلیل برای ‌پیروزی در این دیدار به میدان آمدند اما در این مسابقه هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

در نیمه نخست سفیدپوشان پدیده در زمین پرسپولیس، بیشتر از میزبان خود صاحب توپ و میدان بودند. آن‌ها در ‌‌نهایت توانستند در دقیقه ۳۸ و پس از اشتباه نیلسون در مهار توپ و با توجه به فرصت طلبی میلاد غریبی به گل برتری دست یابند. پس از این گل حملات بی‌‎برنامه‌‎ تیم پرسپولیس نتیجه‌ای در بر نداشت تا این تیم نیمه نخست را به میهمان مشهدی واگذار کند.

علی دایی در نیمه دوم، تیم خود را هجومی‌تر کرد تا نخست از باخت خانگی نجات یافته و سپس برای رسیدن به پیروزی حملات بیشتری را روی دروازه حریف خود ایجاد کند؛ هرچند آن‌ها در این نیمه تاحدودی بر‌تر از پدیده بودند، برنامه‌هایشان برای جبران گل خورده نتیجه بخش نبود.

البته سرخ‌پوشان پایتخت در دقیقه ۷۹ و در معدود کارهای تاکتیکی خود به دروازه پدیده نزدیک شدند که وحید عسگری روی محمد عباس‌زاده خطایی ‌انجام داد. علیرضا فغانی بلافاصله نقطع پنالتی را نشان داد تا خود عباس‌زاده پشت توپ قرار گرفته و گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نیمه دوم هم حملات پرسپولیسی‌ها هرچند دامنه‌دار‌تر شده بود اما نتیجه‌ای در برنداشت. در دقیقه ۱+ ۹۰ ضربه حسین ماهینی به تیر دروازه پدیده برخورد کرد، ولی مهدی خیری هم در دقیقه ۲+ ۹۰ یک موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد تا سرانجام این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد، این نتیجه یعنی از دست رفتن ۲ امتیاز حساس دیگر و بقای ماندن سرخپوشان در بین پنج تیم پايین جدول.

ترکیب پرسپولیس

نیلسون، بنگر، اومانیا، حسین ماهینی، رضا نورمحمدی، محمد نوری، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه.

سرمربی: علی دایی

ترکیب پدیده

مجتبی روشنگر، وحید عسگری، ایگور، رضا ناصحی، محمد نژاد مهدی، اکبر صادقی، زوران، میلاد غریبی، عباس محمدرضایی، یونس شاکری و رضا عنایتی.

سرمربی: علیرضا مرزبان

گزارش بازی

00:00  با سوت فغانی و با ضربه بازیکنان پرسپولیس بازی آغاز شد.
*حضور اومانیا در ترکیب پرسپولیس سورپرایز ویژه دایی در این بازی است.

04:00  در همین ابتدای بازی شاهد چند حمله از سوی بازیکنان پدیده روی دروازه پرسپولیس بودیم که سرانجام نیلسون به ماجرا خاتمه داد و توپ را از ان خود کرد.

05:00  در همین ابتدای بازی فغانی نژادمهدی بازیکن تیم پدیده را با کارت زرد جریمه کرد.

08:00  ارسال خوب مهدی‌نژاد با تاثیر رضا عنایتی همراه بود و از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

15:00 علیرضا نورمحمدی هم با کارت زرد فغانی جریمه می‌شود تا دو تیم در کارت‌های زرد با هم برابر شوند.

19:00 ‌موقعیت برای پرسپولیس که محمد عباس‌زاده جوان ضربه پایانی را با قدرت روانه دروازه پدیده نمی‌کند تا روشنگر برای جمع کردن توپ مشکلی نداشته باشد.

23:00  همکاری خوب محمد نوری و عباس‌زاده توپ را به رضا حقیقی رساند اما هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با ضربه‌ای عجیب توپ را به بیرون زد.

40:00 گل برای پدیده مشهد. میلاد غریبی بازیکن سابق پرسپولیس دروازه نیلسون را روی یک ریباند به زیبایی باز می‌کند تا پرسپولیس یک بر صفر از پدیده عقب بیفتد.

* میلاد غریبی پس از به ثمر رساندن گل هیچ شادی انجام نداد. او در نیم فصل اول سال لیگ گذشته بازیکن پرسپولیس بود که از این تیم راهی ذوب‌آهن اصفهان شد.

41:00  ایگور پراهیچ، بازیکن شماره نوزده پدیده با خطایی که پشت محوطه جریمه انجام می‌دهد با کارت زرد داور جریمه می‌شود.

41:00  رضا حقیقی نمی‌تواند از موقعیت خوب ضربه کاشته بهره ببرد و توپ به بیرون می‌رود.

45:00  داور چهارم بازی یک دقیقه وقت تلف شده را برای نیمه نخست اعلام کرد.

پایان نیمه نخست بازی با برتری یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس

50:00  همکاری بازیکنان پرسپولیس در پشت محوطه جریمه به محمد نوری می‌رسد و کاپیتان پرسپولیسی‌ها با یک ضربه ناامیدکننده توپ را به اسمان می‌کوبد.

62:00  عباس محمدرضایی جای خود را ترکیب پدیده را به روح‌الله باقری داد.

62:00  اولین تعویض پرسپولیس هم به این ترتیب انجام شد که میثم حسینی به جای نورمحمدی وارد زمین شد.

70:00  موقعیت خطرناک برای پرسپولیس. روی یک ضربه کاشته مهدی طارمی می‌توانست دروازه پدیده را باز کند اما ضربه سر او با فاصله از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

76:00  خطا روی محمد عباس‌زاده در محوطه جریمه پدیده و اعلام خطای پنالتی توسط فغانی.

77:00  گل برای پرسپولیس. محمد عباس‌زاده ضربه پنالتی را بر خلاف جهت حرکت روشنگر به تور دروازه پدیده می‌دوزد تا بازی مساوی شود.

84:00  مهدی خیری جای میلاد غریبی را در ترکیب پدیده گرفت.

90:00  داور چهارم سه دقیقه وقت تلف شده را برای نیمه دوم اعلام می‌کند.

90:00+1  موقعیت خطرناک برای پرسپولیس و حسین ماهینی که در دهانه دروازه توپ را به تیر دروازه پدیده می‌کوباند.

90:00+2  موقعیت تک به تک برای مهدی خیری و توپی که به آسمان کوبیده می‌شود. پاس در عمق رضا عنایتی به مهدی خیری تازه وارد می‌رسد اما او آسمان را به جای دروازه پرسپولیس هدف می‌گیرد.

پایان بازی با تساوی 1-1 دو تیم

پیش‌بازی


دو دیدار باقی ‌مانده هفته پنجم لیگ بر‌تر، امروز در تهران برگزار می‌شود تا در حالی که بسیاری از لیگ‌های معتبر اروپایی در آغاز راهند، فوتبال باشگاهی ما یک ششم از مسابقات فصلش را پشت سر گذاشته باشد.

‌امروز دو تیم راه آهن و ملوان به مصاف هم می‌روند. سپس پرسپولیس در دیداری همزمان در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۹:‌۱۰ میزبان پدیده خراسان است. در حالی که مدعیانی همچون سپاهان، فولاد و استقلال با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تیم‌هایی مثل پدیده، صبای قم، تراکتورسازی و نفت تهران هم خوب نتیجه گرفته‌اند، پرسپولیس ۴ امتیازی است و در چنین شرایطی مرد اول خط حمله‌اش یعنی رضا نوروزی را هم به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده است.

‌نیمه پر لیوان را هم می‌شود دید؛ اینکه هنوز ابتدای فصل است و فرصت برای جبران بسیار اما این پرسپولیس می‌تواند گلیمش را از آب بیرون بکشد و از بحران فرار کند؟ خیلی زود است که از حالا تیم پدیده خراسان را به عنوان پدیده لیگ معرفی کنیم. در لیگ بر‌تر تیم‌هایی بوده‌اند که در پایان نیم فصل اول صدرنشین لقب گرفتند و آخر فصل به دسته پایین‌تر سقوط کرده‌اند اما خب شاگردان علیرضا مرزبان و توماس هسلر تا این ‌جای کار قابل دفاع کار کرده‌اند. پیروزی خانگی هفته قبل مقابل تراکتورسازی اتفاق بزرگی برای نماینده مشهد بود و پدیده را از لحاظ روانی برای بازی بزرگ این هفته مقابل پرسپولیس آماده کرد. این تیم در صورتی که بتواند تیم دایی را در تهران متوقف کند، می‌تواند غول‌کُش جدید فوتبال باشگاهی ایران لقب بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۹
دایی چند میلیاردی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
دایی باید استعفا دهد
غضنفر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
حیف از این همه پول که به این بی عرضه داده اند فقط حرف فقط شعار ...... شاید کسی بازیکن خوبی باشه ولی نمیتواند مربی خوبی باشه هرچند این بابا بازیکن خوبی هم نبود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
حیف پول مردم نیست به دایی داده میشه تا کی باید شاهد حیف و میل بیت المال باشیم
اين پرسپوليس با اين كادر مربيگري امسال هم به جايي نمي رسه . فقط يك مربي اروپايي ان هم در سطح بالا مي تواند اين تيم پر طرفدار ايراني را زنده كند.
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
همون بهتر که زنده نمونه تا پول مالیات کارمندانی مثل من خرج چند فوتبالیست بیسواد و بی ادب نشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
پر طرفدار..........
فقط اس اس
این پرسپولیس شایسته بازی در لیگ آزادگان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
همونم زیادیشه
پایان دیکتاتوری علی دایی نزدیکه.
پاسخ ها
یوسف
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
دایی بازیکن بزرگی بوده ولی مربی بزرگی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
دایی میتونست مربی بزرگی در آذربایجان دیار خودش باشه اما امثال دایی تیم وطنشان تراختور رو به چند دلار فروختند
دایی دایی استعفا استعفا
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
چرادایی کریم انصاریفررانمیاره
دایی بازیکن بزرگی بوده ولی اصلا مربی خوبی نیست. سوابق هم همین را نشان می دهد. با این مبلغ می شد یک مربی با کلاس جهانی استخدام کرد.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
شما فصل پیش کجا بودی؟؟؟؟؟؟
کادرفنی هشت میلیاردی مفت خور ..علی دایی لجباز نامربی ...باپنجعلی وافشین پیروانی همگی ...........
پاسخ ها
پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
آخه با هشت میلیارد میشه مربی های لیگ جزیره و لالیگا و... رو استخدام کرد . علی دایی روش میشه این پول رو بگیره ؟ ؟ ؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
اصل کاری یادت رفت :محمد دایی
چقدر بايد فوتبال ايران هزينه كند كه آقاي دائي زوركي سرمربي شود؟ آقاي دائي شما كه ميلياردري، پاشو يه چند سال برو آلمان يا هرجايي كه فكر ميكني خوبه، مربيگري و تاكتيك ياد بگير، بعد چاكرت هم هستيم. آخه شما كه تحصيل كرده هستي چرا سماجت ميكني و روي اعصاب زخم خورده ما نمك مي پاشي؟
به یاری خدا پرسپولیس قهرمان خواهد شد تا خار دیگری در چشم کسانی باشد که تحمل استعداد و موفقیت را ندارند.
زنده با علی دایی
به یاری خدا پرسپولیس قهرمان خواهد شد تا خار دیگری در چشم کسانی باشد که تحمل استعداد و موفقیت را ندارند.
زنده با علی دایی
به یاری خدا پرسپولیس قهرمان خواهد شد تا خار دیگری در چشم کسانی باشد که تحمل استعداد و موفقیت را ندارند.
زنده با علی دایی
واقعا برای کسانی که درمورد اسطوره فوتبال کشور اینجوری صحبت می کنن متاسفام ، قطعا به هر مربی ای باید فرصت داد. پرسپولیس ضعف مدیریتی داره .
آقايان محترم هيأت مديره، كميته فني، هيأت پيشكسوتان، ... و هزار تا دفتر و دستك گوناگون پرسپوليس؛
يعني شما نمي بينيد كه پرسپوليس داره نابود ميشه؟!!
آقايان، ما تو اين تيم، همايون بهزادي، كلاني، صفر ايرانپاك، ... داشتيم، خدائيش هيچكدومشان خوره جاه و مقام و پول نبودند، بابا يكي تيم رو از دست اين آقا و أمثال مايلي كهن ها نجات بده! آقاي دادكان بداد مردم برسين، آخه اينا كي هستن كه چون بختك افتادن رو پرسپوليس؟!!!!
به یاری خدا پرسپولیس قهرمان خواهد شد تا خار دیگری در چشم کسانی باشد که تحمل استعداد و موفقیت را ندارند.
زنده با علی دایی
پایان دیکتاتوری علی دایی نزدیکه.
کی روش هم رفت...فوتبال که تمام تاکتیک آن پرتاب اوت وسانتر است نمی خواهیم
علی پروین: داور سوت میزد پرسپولیس سه هیچ جلو بود....حالا از خیر سر اقای دایی وباند خجالتی!!!! ایشان ویک عده ناهوادار جیره خور تلویزیون راتا روشن میکنی میبینی پرسپولیس یک هیچ عقب است.مادوستت داریم اقای دایی ولی پرسپولیس را بیشتر از شمادوست داریم اقا اگر پرسپولیسی هستی برو شما پرسپولیس رانابود کردی احتیاج به استقلال نیست که حریف ما باشد شما هستیدوخیلی بهتر ماموریت خودرا انجام میدهید
مشکل بازیکنان بی غیرته که غیرت ندارند نه مربی خوبی مثله علی داییی...
اگه بدبود پرسپولیس پارسال هم نتیجه بدی میگرفت..
مشکل پرسپولیس:
1.بازیکنان بی غیرت
2.مشکلات باشگاهی
3.نداشتن طرفدار با تعصب که چه درشکست وچه درپیروزی حامی تیم باشن نه باعث بدبختی تیم


من بعنوان یه پرسپولیسی دو اتیشه هر نتیجه ای که تیمم بگیره بازهم حمایتش میکنم نه ضربه بزنم و بدترش کنم×××
فقط یحیی گل محمدی به درد این تیم میخوره
تا کسی نگفته من زودتر بگم......فقط اعدام!!!!!!!!
علی دایی الکی
باید استقلال وپرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند تا همه چیز درست شود
1. اگر پنجعلی از دائی حمایت می کند به خاطر منافع شخصی خودش است !
2. کادر فنی پرسپولیس : فروزان و غلامپور استقلالی ، محمد دائی داداش جان علی دائی که اصلا معلوم نیست کجا قبلا مربی بوده !
3. سرمربی گری علی دائی با دو میلیارد و صد میلیون تومن و مالیات بر عهده باشگاه ! ( شیرین کاری رویانیان )
4. تیم برای دومین سال دست علی دائی است . تیم از یک ماه قبل از لیگ وقتی همه ما روزه بودیم ، در ترکیه اردو بود و بازیکنان در ترکیه حسابی خوش گذراندند ! پس بهانه نتیجه نگرفتن چیست ؟
5. اگر صادقیان محروم می شود مقصر فقط و فقط خود علی دائی است ! وقتی از هفته اول به داوران حمله می کند از بازیکن جوانش چه انتظاری می توان داشت ؟ بازیکن از چه کسی یاد می گیرد ؟ از سرمربی !
6. رحیمی همه جوره از دائی حمایت کرده اما واقعیت این است که دائی اصلا مربی نیست ! الزاما هر بازیکن بزرگی ، مربی خوبی نمی شود !
7. چه مصیبتی کشیدیم تا لیگ دهم تمام شد . همین حضرت استاد دائی ( به اصطلاح اسطوره ! ) در بین 4 تیم در گروه در باشگاههای آسیا آخر شد ! 5 باخت پی در پی ( رکورد در باشگاه ! ) بنده خدا حبیب کاشانی منتظر شد تا قرارداد دائی تمام شود اما مگر دائی ول کن بود ؟ تا ساعت 3 صبح در برنامه 90 حیثیت برای حبیب کاشانی نگذاشت !
8. از چه چیز دائی بگوئیم ؟ هیچ قابلیت فنی که ندارد ! از یقه باز پیراهنش بگوئیم ؟ از زنجیر گردنش بگوئیم ؟ از تهمت هائی که به داوران می زند تا ضعف های خودش را پوشش دهد ؟ از حرمتی که برای هیچ کس قائل نیست ؟ .....
9. در این 5 بازی از پرسپولیس 5 دقیقه فوتبال دیدید ؟
10. دو میلیارد و صد میلیون ! این هم بازی ! خدایا ! گناه ما پرسپولیسی ها چیست ؟ اگر نخوهیم این به اصطلاح اسطوره مربی ما باشد که را باید ببینیم ؟ هر کسی اعتقاد دارد او اسطوره است بیاید ببردش ! مال خودتان !
شاید علی دائی نیاز به استراحت دارد چون باخت برای تیم او عادی شده و این را هم باید در نظر داشت همیشه بهترین بازیکن بهترین مربی نیست
حالمان از این فوتبال بهم خورده . آقای دایی با دعوا و مرافه مربی گری میکنه . پول حرف اول رو میزنه . نه اخلاقی است نه رفاقتی . مردم توی ورزشکارا اسوه ای ندارند. کجاست مرحوم دهداری ببینه شاگرداش پکار میکنند. اون از آقای مایلی کهن و این هم علی دایی .
من که کاملا به این وضعیت عادت کردم ، پرسپولیس چندساله که اینجوره
تابناک تو رو قران نظرمو نشون بده ! تو نظرات با حرفهای بی ادبی رو هم نشون می دی اما نظر منو که هیچ کلمه بدی نداره نشون نمی دی !
دروغ می گم که یقه پیرهن دائی بازه و حرمت هیچ کس رو نگه نمی داره ؟
رقم قرارداد هم که رسما اعلام شده !
پس چرا نشون نمی دی ؟
تورو قران ! به خدا دق مرگ شدیم از دست دائی !
جان مادرت تو رو به مقدسات نظرات مردمو نشون بده !
شرایط امسال پرسپولیس محصول 10-15 سال بی تدبیری درانتخاب بازیکنان است وهر موقع جرقه ای می خوردو پرسپولیس بانتایج ناپلئونی جامی راباشانس واقبال به دست می اورد با تعریف وتمجیدهای بی منطق، ضعفهای فنی این تیم به فراموشی سپرده میشد این تیم در همه خطوط با کمبود بازیکن خوب روبروست بخصوص در خط میانی که دراین مدتها همیشه وجود داشته والان گسترده تر شده است .پرسپولیس تنها هنر ازدست دادن بازیکن دارد ودوباره سال بعد به دنبال بازگرداندن همینها می دود.انگار نه انگار که این تیم امسال باید در جام باشگاههای اسیا بازی کند .شاید متاسفانه امسال هم خاطره شکست 5-0 مقابل تیم قطری تکرار شود.وعلاوه بران خطر سقوط به دسته پایین تر احساس می شود. خلاصه تا درابتدای هر فصل یارگیری این تیم درست انجام نشود باهر مربی یا هیات مدیره ای این تیم به جایی نخواهد رسیدکه همه به این دلیل است که این تیم دلسوز ندارد.خلاصه راه حلی که به نظر میرسد جذب حداقل5بازیکن دونده وسریع در خط هافبک که ازبین انها یک چپ پا برای سانتر از سمت چپ ویک هافبک سانترکننده راست باشد ونیز یک مدافع کارامد نیز باید جذب شودویک تمرین دهنده خوب خارجی به کادر فنی اضافه شود
. پرسسپولیس مدتهاست که فقط عادت به بازیکن از دست دادن پیدا کرده . همان زمان که پرسپولیس داشت به حوزه هنری واگذار می شدو اقایان به دولتی ماندن این تیم افتخار می کردند پروسه نابودی این تیم شروع شد وهیچکدام از مدیران ومربیان این تیم از ان زمان تاکنون درایت کافی نداشتند.1-2جامی که پرسپولیس با نتیج ناپلئونی وشانسی به دست اورد به این روند کمک کرد. شما امیر قلعه نوعی را ببینید تیمهایش همیشه جزئ 5تیم اول بوده اند. چراکه یک مربی خوب پیش از فصل بهترین یارگیری ر انجام میدهد وبخصوص به اهمیت یارگیری در خط هافبک واقف است. دوستان عزیز مشکل پرسپولیس باتنها یک هافبک بازیساز حل نمی شود این تیم حداقل 5هافبک سریع که دو سانتر کننده خوب از چپ وراست رانیزشامل می شود وحداقل 2مهاجم خوب می خواهد که امسال تمام شد سال دیگر اگر پرسپولیسی در لیگ برتر بود شاید بتواند این کار را بکند
غرور بی جا و کبر و خودخواهی آقای دائی "وردی " پایان خوشی ندارد وقتی از همه چیز مستاصل می شود و از لحاظ فنی کم می آورد لب ها را بهم می زند معلوم نیست چی زمزمه می کند عوام فریبی تا کی ؟ آقا با اعصاب مردم بازی نکن !بسه ! تا کی ؟اگر آبرو و حیثیت گذشته خودت را می خواهی حفظ کنی با تقبل هزینه شخصی به اروپا برو و شاگردی کن چون تا شاگردی نکنی استاد نمی شوی . مگر پول زیاد داشتن شخصیت می آورد که به این قرارداد تاکید می کنی شما بیشتر از آنکه به تیم و اعصاب هواداران صاف و صادق ضربه بزنی مطمئنا به شخصیت خودت نزد همه ایرانیان لطمه وارد می کنی و از چشم مردم می افتی چون نیمی از مردم که طرفدار استقلال و دیگر تیم ها هستند جائی در دل آنها نداری و نیمی دیگر که طرفدار پرسپولیس اند با این نتایج تاسف باری که برای آنان به ارمغان آوردی چشم دیدن تو را ندارند . اگر سرنوشت ورزشی خودت و تیم و هواداران برایت مهم هستند هرچه زودتر از تیم برو و پس از آبدیده شدن هواداران با جان و دل تو را خریدارند ...
غرور بی جا و کبر و خودخواهی آقای دائی "وردی " پایان خوشی ندارد وقتی از همه چیز مستاصل می شود و از لحاظ فنی کم می آورد لب ها را بهم می زند معلوم نیست چی زمزمه می کند عوام فریبی تا کی ؟ آقا با اعصاب مردم بازی نکن !بسه ! تا کی ؟اگر آبرو و حیثیت گذشته خودت را می خواهی حفظ کنی با تقبل هزینه شخصی به اروپا برو و شاگردی کن چون تا شاگردی نکنی استاد نمی شوی . مگر پول زیاد داشتن شخصیت می آورد که به این قرارداد تاکید می کنی شما بیشتر از آنکه به تیم و اعصاب هواداران صاف و صادق ضربه بزنی مطمئنا به شخصیت خودت نزد همه ایرانیان لطمه وارد می کنی و از چشم مردم می افتی چون نیمی از مردم که طرفدار استقلال و دیگر تیم ها هستند جائی در دل آنها نداری و نیمی دیگر که طرفدار پرسپولیس اند با این نتایج تاسف باری که برای آنان به ارمغان آوردی چشم دیدن تو را ندارند . اگر سرنوشت ورزشی خودت و تیم و هواداران برایت مهم هستند هرچه زودتر از تیم برو و پس از آبدیده شدن هواداران با جان و دل تو را خریدارند ...
غرور بی جا و کبر و خودخواهی آقای دائی "وردی " پایان خوشی ندارد وقتی از همه چیز مستاصل می شود و از لحاظ فنی کم می آورد لب ها را بهم می زند معلوم نیست چی زمزمه می کند عوام فریبی تا کی ؟ آقا با اعصاب مردم بازی نکن !بسه ! تا کی ؟اگر آبرو و حیثیت گذشته خودت را می خواهی حفظ کنی با تقبل هزینه شخصی به اروپا برو و شاگردی کن چون تا شاگردی نکنی استاد نمی شوی . مگر پول زیاد داشتن شخصیت می آورد که به این قرارداد تاکید می کنی شما بیشتر از آنکه به تیم و اعصاب هواداران صاف و صادق ضربه بزنی مطمئنا به شخصیت خودت نزد همه ایرانیان لطمه وارد می کنی و از چشم مردم می افتی چون نیمی از مردم که طرفدار استقلال و دیگر تیم ها هستند جائی در دل آنها نداری و نیمی دیگر که طرفدار پرسپولیس اند با این نتایج تاسف باری که برای آنان به ارمغان آوردی چشم دیدن تو را ندارند . اگر سرنوشت ورزشی خودت و تیم و هواداران برایت مهم هستند هرچه زودتر از تیم برو و پس از آبدیده شدن هواداران با جان و دل تو را خریدارند ...
باید به دایی فرصت داد، ما کسی در حد دایی نداریم.
علی دایی خجالت بکش 2 میلیارد گرفتی حالا.........
3 امتیاز از دست پدیده پرید
پرسپولیس از اول فصل باعث زیبایی فصل شده (در انتهای جدول رقابت فشردست)
این هم چهره واقعی تیم پرسپولیس که قرار بود علی دایی مقابل تیم پدیده نشان دهد . حیف از 8میلیارد هزینه این تیم .
چه ... سوخت از عادل فردوسی پور
خخخخخخخخخخخخخخخ
خخ
ببین یه کمک مربی خارجی از یک تیم گمنام چه تیمی ساخته بعد ما می خواهیم از مربی وطنی استفاده کنیم!!!!!
در زمان نقل وانتقالات دایی درخواب زمستانی تشریف داشت کمی دقت وبررسی درقسمت نقل انتقالات ورزش 3 فرق استقلال و پرسپولیس و خواب زمستانی کاملا مشهود است.
با سلام به عنوان یک مشهدی ، کم کم به تیم پدیده امیدوار میشم چونکه طی سالهای گذشته استان خراسان یک تیم قابل قبول در لیگ برتر نداشته بود
آقای دایی متاسفانه باید قبول کنی که توان شما در مربیگری همین است و بس. چرا فرافکنی میکنی و میگویی سکوها خط میگیرند و غیره بابا 5 بازی 5 امتیاز آنهم با تیم بزرگی مثل پرسپولیس
قبول کنی مشکل شما هستی . شمایی که نمی توانی با بازیکنان بزرگ کارکنی شما چه در مورد دستیاران و چه در مورد بازیکنان فقط به دنبال آدمهای بله قربان گو هستی .پرسپولیس را با بازیکنانی مثل کفشگری و...تبدیل به یک تیم متوسط کرده ای سید جلال کو ، پولادی چرا نمی آید و خیلی چیزهای دیگر واقعا انصاف است که از پول بیت المال برای هر بازی 50میلیون تومان بگیری آنهم با این نتایج واقعا وجدانت را قاضی کن و برو به خارج از کشور در قطر و دیگر کشورها ببین به شما تیم می دهند که مربیگری کنی این انصاف است؟
ضمنا آقای عابدینی واقعا راست گفت که شما مدیرعاملی و آقای رحیمی تدارکاتچی است
پرسپولیس به باخت عادت کرده وهیچ ابایی ازباخت نداره،چندین سال هست که اینطوریه،مثل بچه ای که به تجدیدی ورفوزگی عادت میکنه ودیگه براش سرافکندگی نداره،کجان اون بازیکنای باغیرت دهه چهل وپنجاه که به جزبردوپیروزی اصلا،تصورنتیجه دیگه ای هم براشون ممکن نبود.آقای دایی وخیلی ازاین مربیان امروزاصلادانش مربیگری ندارن وبازیکنان هم دیگه به غیرپول به هیچی فکرنمیکنند.
اقا جان چرا این همه پولو خرج کسایی میکنید که به درد این فوتبال نمیخورند چرا به خودتون اجازه میدید هر طور که خواستید با احساس این هوادارا برخورد کنید بابا به پیرو پیغمبر دیگه بس کنید.
پِرِس ِ پوله دیگه!!
پولدارهای سیری ناپذیر و ناکار آمد .
ضعف کادرفنی بی انگیزه بودن بازیکنان ونداشتن هدف دربازی وتاکتیک دلیل بدبازیکن پرسپولیس است .دایی اگرپرسپولیس رادوست دارد باید استعفا دهد
فقط تراختورررررر
دایی هم اگر میخواد با چند باخت اینهمه توهین نشنوه بیاد در زادگاه خودش برای تراختور مربی گری کنه از ملت آذربایجان عزت و احترام ببینه
تیم علی دایی با خوش شانسی از شکست فرار کردو با این نتیجه علی دایی از هواداران !!!
مفت خور های بی انصاف استعفا دهید .چرا اینقدر بی غیرت شدید هرکس این فحش هایی را که مردم نثار شما میکنند میخورد شبانه استعفا میداد
چرااز روز اول اقای دایی کریم انصاریفر وچندبازیکن خارجی رابه تیم نیاورد مگه نمیخوادتوجام باشگاه اسیا بازی کنه
اما دم دائي گرم كه به تنهايي چند بطري آب را خالي گرد . مفت شستش . به اين ميگن سرمربي . احسنت.
اقای محترم دایی عزیز شما که مردبزرگی هستی بزرگواری کن واستعفا بده .میشه تجربه را از تیم های پایین تر شروح کرد . اگر دومیلیارد تومان را به شما بدهند استعفا می دهید ؟
تيم وسازمان باشگاه دچار مشكل است ومربي فداي هردوگرديده است
من دایی رابه نفت مسجدسلیمان دعوت میکنم
دایی آخرش آب یخ ریخت رو سرش یا نه؟
میلیاردها تومان از پول بیت المال میره تو جیب این آقایون و بعد تنها به اندازه نوشیدن یک لیوان آب خنک هم نمی تونن به کام مردم لذت بدن. ای کاش قسمتی از این پول ها صرف ورزش های دیگه بشه.
فوتبال #علی اصغری#و عقب مانده ایران در سطح ملی و باشگاهی فقط یک سود دارد آنهم برای آدمهای پرمدعای است که اگر پایشان را بعنوان مربی به خارج از کشور بگذارند، حتی در باشگاههای بنگلادش هم استخدام نمی شوند ولی در شوتبال ایران،به میلیاردها تومان پول دست پیدا می کنند.
البته خوردن این پول مفت قاعده ای دارد، آنهم*آسیاب به نوبت است* که ظاهرا حالا نوبت مثلا*جادوگر* است.
درسته که پرسپولیس زیاد خوب نبود ولی انصافا پدیده هم با وجود تازه وارد بودن خیلی خوب داره بازی میکنه و حتی اگه بازی با صبا روی کم تجربگی گل دقیقه 98 رو نمی خورد الان بالاتر از خیلی از مدعیان رتبه دوم جدول بود.
rahimi bayad bere
سلام من بعنوان یک هوادار از سال 52 عاشق پرسپولیس بودم.ولی در این چند سال و بخصوص در فصل جاری از بازیهای ضعیف این تیم بزرگ شرمنده شدم.حیف از پول بت المال که به جیب این به اصطلاح بازی کن ها میریزن!! آقای دایی واقعا" بقول دوستانی که نظر دادن بازیکن بزرگی بود ولی اصلا" مربی خوبی نیست ایشان با حرکات و رفتار بسیار ناشایست باعث لطمه زدن به آبروی تیم شده و هر چه سریعتر تا دیر نشده باید استعفا بده.واقعا" درست گفتن " کار هر کس نیست خرمن کوفتن....." شما را بخدا قسم میدم بخاطر نام پرسپولیس و مردان بزرگی که سالها در این تیم زحمت کشیدن فکری برا این فصل بکنید.
خیلی حال داد.ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دشمنان پرسپوليس بدانند اسطوره دائي وتيم بزرگ ايشان هميشه بزرگ است ونمونه آنرا در دوهفته گذشته با راي ميليوني مردم دربرنامه نود ديديد. ديشب در حقيقت تيم دوم پرسپوليس بازي كرد واكثر بازيكنان پرسپوليس مانند صادقيان - عسگر - دغاغله - پولادي -نوروزي در بازي نبودند ونيمه دوم همين تيم با صلابت بازي كرد ومتاسفانه ناداوري كه يكمتر افسايد بازيكن پديده رانديد سبب مساوي شد. ولي بدانيد دائي مربي بزرگ است وبازيكنان اورا دوست دارند وشك نكنيد پرسپوليس قهرمان ليگ خواهد بود.
نصرو من الله وفتح قريب.انشاالله.
پرسپولیس سوراخه...
منتظر حاشیه سازی اقای شهررررریار باشید. چون یکی دوهفته دیگر با عدم امتیاز گیری پرسپولیس و نمایان شدن عدم شایستگی شهریاررر برای تیم بزرگی چون پرسپولیس این اقا را بر ان میدارد تا افکار عمومی را منحرف کند و قول میدهم از هم اکنون ایشان مشغول زمینه سازی برای بیگناه جلوه دادن خود در افکار عمومیست هر چند چیزی که بیشتر از هر چیز برای ایشان مهم است همان دستمزد 2/4 میلیارد تومان باداورده بیت المال برای ایشان است.
واقعآ تعجب آوره .بازيكن داره تعويض ميشه انگار تازه لباسشو اطو كرده پوشيده.يذره عرق رو پيشانيش نيست.استوپ بلد نيست بكنه.بخدا 7و8تاشون درحدواندازه ليك يك هم نيستند چه برسه به ليگ برتر.
وای به حال پرسپولیس مقابل استقلال
از این 8 میلیاردی که این موجودات گرفتن 8 میلیونو میدادین به من و بقیشم میرفتین واسه اقلا 100 بدبخت خونه میگرفتین، اگه نتایج ضعیفتر از اینا هم گرفتم منو دار بزنید!
من طرفدار استقلالم ولی به هیچ قیمتی دوست ندارم تیم ریشه دار وپرطرفدار پرسپولیس که نامی کهن ومایه افتخار دارد تضعیف شود.برای همین هم اعتقاد دارم اقای دایی بخاطر لجبازی،حاشیه سازی ،غرور وعدم علم مربیگری اصلا مناسب این تیم بزرگ نیست وچوب ضعف پرسپولیس(ودیگ
رتیمهای بزرگ)را تیم ملی می خورد
نظرات دوستان خیلی احساسیه ! هر تیمی ممکنه چند هفته بدشانس باشه و نتیجه مناسب نگیره ولی تازه 5 هفته از لیگ گذشته ، مطمئن باشید پرسپولیس با همه مشکلاتی که داره و با وجود کمبود بازیکن خلاق و تاثیرگذار دوباره بازسازی میشه و در پایان فصل جزو تیمهای بالای جدول خواهد بود . نمیتوان تقصیرها را فقط به گردن دایی انداخت با شرایط بدنی و روحی فعلی این بازیکنان بهترین مربی دنیا هم نمیتونه سریع و در کوتاه مدت نتیجه مطلوبی بگیره ! ولی من مطمئنم دایی با شناختی که از تیم داره پرسپولیس رو تا پایان فصل به رده های بالای جدول می رسونه در این موضوع تردید نکنید و صبر داشته باشید . البته اگه تابناک نظر منو هم درج کنه خوبه ولی مثل اینکه فقط نظراتی رو منتشر میکنه که در به هم زدن آرامش پرسپولیس و خردکردن اعصاب هواداران مفید باشه !
............................ای دایی..........
مربیگری علی دایی در پرسپولیس تکرار یک تجربه شکست خورده بود. ای کاش تا دیر نشده است باند موجود در پرسپولیس اجازه تغییر سرمربی را بدهند. چوم مطمئنا علی دایی با آن همه غرور و تکبری که دارد هیچ گاه داوطلبانه استعفا نمی دهد.
جالبه یکی از روزنامه های ورزشی تیترزده بود "پدیده خواب بردن پرسپولیس را هم ندیده"، در حالیکه این پدیده بود که تا دقیقه 76 از پرسپولیس دایی چند میلیاردی جلو بود و آقای دایی به لطف اون پنالتی کذایی که ان شاءالله درست هم بوده، از شکست حتمی گریخت. بیایید قدری منصفانه نگاه کنیم. تیمهای شهرستانی ما از اسرائیل نیامده اند.
دوست دارم پدیده
این بهترین تیم پرسپولیس تاریخ است!
هههههههههههههههههههههه
ترا به خدا تیمی بااین قدمت وهزینه های سرسام اور بایستی بایک تیمی که تادیروز در دسته یک بوده ودراین دوره به لیگ برتر امده بایستی اینطور بازی بکنه ودر تهران انهم با پنالتی مساوی کنه؟ اول بازیکنان ودوم اقای دایی برو خجالت بکش؟
فقط پدیده شاندیز
من به این بازیکنان و سرمربی های ایرانی متاسف نیستم. چون بیشتر از این ازشون توقع ندارم. به اونایی متاسفم که 90 دقیقه میشینن و عمرشون رو تلف میکنن تا فوتبال ایران را نگاه کنن
علی دایی با احترام به سوابق بازیگری و البته مربی گری شما
شما بازیکن بزرگی بودی
شما در مقطعی مربیگری کردی و نتیجه خوبی آوردی
الان نتایج مربیگری شما در پیروزی خوب که نیست افتضاحه بارها در کامنتهای چنینی ضمن دفاع از سوابق شما گفته ام که شما فقط در رده مربی گری جوانان میتوانید موفق باشید علتش هم روش کار و روحیات و اخلاق شماست تیمی مثل پیروزی هم فقط با جوانان نتیجه نمی آورد مربیگری تیم امید ملی را قبول کنید تا 10 سال تا فوتبال به جایی برسد و مطمئن باشید مردم عاقل هستند
از اب خوردن دایی در حال راه رفتن حالم به هم میخوره
...من که چند فصله که دارم میگم این تیم تیم بشو نیست یه مهمونی بدین رسما تیمتونو عوض کنید.!
بازهم آسمان جدول آبی شد....
دایی نه ازنظرفنی ونه از نظر شخصیتی شایسته مربیگری پرسپولیس نیست.
فقط اخراج
طرفداران پرسپولیس همگی حزب بادند با چند بازی نتیجه نگرفتن همه را به ناسزا می کشند . هر مربی ای که تو پرسپولیس بوده همین تجربه رو داشته اگر مورینیو هم بیاد چیزی فرق نمیکنه .
متاسفم از اینکه حتی با حمایت غلنی داور از پرسپولیس بازهم با پنالتی مشکوک یک امتیاز برای این تیم چندین میلیاردی بدست آمد. . من نمی دانم که در بازیهای آسیایی که امثال آقای فغانی داور نیستند آقای دایی می خواهذ چه معجزه ای از خودش بروز دهد؟
با توجه به بازی که هیچ برنامه ای ندارند از مربی گرفته تا بازیکن و حتی سرپرستی که نمیتواند خوب صحبت کند تا علی دایی که کنار زمین مستاصل و ناتوان مثل کسی که اولین بار است فوتبال میبند . تا یازیکنی که ملی پوش است و ملیونی پول میگرد و نمیتواند یک استپ ساده یا یک سانت مفید انجام دهد چه انتضاری دارید واقعا اگه ببازند ولی خوب وصحیح فوتبال کنند هیچ اشکالی ندارد حیف وقت که برای بازیهای پرسپولیس بگذارید............
آقا علی دایی بزرگ بوده و هست
چطور وقتی میبره دایی خوبه اما بد بازی میکنه دایی بد میشه؟
دایی همیشه اسطورس
دایی خوبه مشکل از بازیکناس ک غیرت ندارن
یاشاسین علی دایی
حیف پول بیت المال که توی جیب این مربی میلیاردر و دار و دستش میره. واقعا با این پول میشد مشکل چند تا از جوونهای این مملکت حل کرد. یا دست چند نفر از بی بضاعت های این مملکت گرفت.
از افتخارات علی دایی نباید چشم پوشی کرد.2 قهرمانی برای پرسپولیس در جام حذفی.1نایب قهرمانی در لیگ برتر.فعلا هفته پنجم
تابناک جون هرچی بر علیه دایی جوسازی کنی فایده نداره و پرسپولیس بزودی از این شرایط خارج میشه و به آرامش میرسه ! و آخر فصل در رده های بالای جدول خواهد بود . البته میدونم که طبق معمول نظر منو منتشر نمیکنی
خدا رو شکر یک تیم مشهدی بالا خره تونست این علی دایی رو نابود کنه
ایول پدیده ایول مشهد
کاملا" معلوم بوده داور به سود لنگیها سوت میزد در بازی قبلی هم داور یک پنالتی به ناحق تقدیم پیروزی کرد در بازی با پدیده هم یک پنالتی الکی برای پیروزی گرفت حالا مشخص میشه فشار به داوران چطوری به نفع این تیم داره تمام میشه البته خدا جای حق نشسته و حق را به حقدار میده
آقای محترم دایی ما شمارو نمیخایم دوملیارد مفت تو برو دست بردار تو اینکاره نبوده ای ونیستی
آقاي دايي از نظر مربيگري ( عملي ) در سطح تيم بزرگ پرسپوليس نيست - ضمن اينكه با حركاتش در كنار زمين به بازيكنان استرس وارد ميكند - مرتب اعتراض - مرتب داد و بيداد - ضمن اينكه هيچوقت هم نتايج بد تيم را به گردن نميگيرد . دايي بايد بقيه عمر را به عبادت بگذارند كه خداوند بزرگ اين قدر به او سرمايه مالي ( نه معنوي - نه اجتماعي ) داده بنشينه و پولهايش را بشماره .... تطوري دايي دان .
واقعا به خاطر تهیه این مطلب از شما تشکر میکنم
لطفا آمار بازی ها را هم حداقل آمار بازی استقلال و پرسپولیس را پس از اتمام بازی آن ها با رقیبانشان در سایت قرار دهید
بایدخودآقای دایی هم بپذیردکه هربازیکن خوبی لزوماً نمی تواند مربی موفقی هم باشد.پس هنوزهم دیرنشده بهتراست خودایشان قبل ازاینکه کاربه برکناری بکشد محترمانه استعفادهد.البته مقداری ازناکامی آقای دایی رامی توان به بدشانسی اودرعرصه مربیگری نسبت داددرصورتی که وی درعرصه بازیگری هم خوب بودوهم خوش شانس.
خدا با دایی است وپوزه بدخواهان پرسپولیس را که مخالفتشان راتحت عنوان مخالفت با دایی ابراز نموده اند به خاک خواهد مالید . لجبازی دایی با مفت خوران و نوچه های آنان افتخار آمیز است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست