بازدید 2281

مقاومت به نبرد خود ادامه می‌دهد

کد خبر: ۴۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵ 23 August 2014
گروه‌های مقاومت فلسطینی درحالی به حملات رژیم صهیونیستی با قدرت پاسخ می‌دهند که شهرک‌های صهیونیست نشین شاهد موج گسترده فرار شهرک‌نشینان از بیم حملات موشک‌های مقاومت است.

به گزارش  فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی درحالی به حملات رژیم صهیونیستی با قدرت پاسخ می‌دهند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین شاهد موج گسترده فرار شهرک‌نشینان از بیم حملات موشک‌های مقاومت است، این درحالی است که «اسحاق آهارانوویچ»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم از شهرک‌نشینان صهیونیست شهرک‌های نزدیک به مرزهای نوار غزه بخواهد تا تثبیت اوضاع خانه‌های خود را ترک کنند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در دیدار امروز خود از برخی از شهرک‌های نزدیک به مرزهای نوار غزه در حالی که تصریح کرد، «اسرائیل» نمی‌پذیرد وارد جنگی فرسایشی شود و به حملات خود علیه حماس ادامه خواهد داد، دور از انتظار ندانست که ارتش این رژیم بار دیگر تجاوز زمینی خود به نوار غزه را تکرار کند.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در شماره امروز خود نوشت که شهرک صهیونیست‌نشین «ناحال عوز» در شرق شهر غزه پس از فرار تمام ساکنان آن، به شهرک ارواح تبدیل شده و شورای شهر «العین الثالثه» نیز از صهیونیست‌های ساکن این شهرک خواسته هرچه سریع‌تر آن را تخلیه کنند.

از سوی دیگر، شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین جنوب سرزمین‌های اشغالی و همجوار با نوار غزه شاهد موج فرار گسترده ساکنان این شهرک‌ها با ادامه شلیک موشک‌های مقاومت فلسطینی باشد.

این شبکه توضیح داد که روز گذشته منطقه کمربند غزه شاهد حملات موشکی شدیدی بود که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از صهیونیست‌ها و وارد آمدن خسارات کلان مادی به این مناطق و بروز آتش سوزی‌های گسترده در مزارع آن شد.

شهرک‌های همجوار نوار غزه شاهد بحران روحی و روانی شدیدی در اثر افزایش شمار کشته‌ها و زخمی‌ها در میان صهیونیست‌ها شد، به ویژه که حمله موشکی مقاومت به شهرک صهیونیست‌نشین «شاعر هنیغف» در روز گذشته کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن 4 صهیونیست دیگر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار