بازدید 7826
۲

دسترسی به‌پهنای‌باند باتلفن‌همراه، درهفته دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در هفته دولت همه مردم ایران امکان دسترسی به پهنای باند اینترنت از طریق تلفن های همراهشان را خواهند داشت.
کد خبر: ۴۲۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱ 23 August 2014
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در هفته دولت همه مردم ایران امکان دسترسی به پهنای باند اینترنت از طریق تلفن های همراهشان را خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی که به کرمانشاه سفر کرده است، شامگاه جمعه در نشست شورای اداری استان در سرسرای شهدای دولت، اظهار کرد: تولید محتوا و برنامه نویسی که با این امکان میسر خواهد بود، می تواند کمکی به ایجاد شغل در کشور باشد.

وی همچنین از برنامه این وزارتخانه برای ایجاد نهضت ملی تولید محتوا و برنامه (اپلیکیشن) در کشور خبر داد و گفت: در این برنامه از طراحان و ایجاد کنندگان برنامه ها و اپلیکیشن ها حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه وزارت ارتباطات برای ایجاد زیرساخت های آی.سی.تی در کشور، این اقدام را یک ضرورت توصیف کرد و افزود: در شرایطی که در چند سال اخیر شاهد بحران مالی در دنیا بخصوص در کشورهای اروپایی بودیم، کشورهایی که دارای زیرساخت آی سی.تی بودند کمترین آسیب را دیدند.

واعظی گفت: امروز دولت و مجلس و شخص رییس جمهوری به اهمیت مقوله آی.سی.تی پی برده اند و یکی از مطالبات مشترک آنان از وزارت ارتباطات نیز ایجاد زیرساخت های آی. سی.تی با سرعت و گستردگی مناسب در کشور است لذا سعی خواهیم کرد تا با پشت سر گذاشتن مشکلاتی که داریم و برای داشتن روابطی نیک با کشورهای دنیا، چنین شبکه و زیرساختی را در آینده نه چندان دور ایجاد کنیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به انتخاب شعار ˈآرامش و امیدˈ از سوی دولت و به مناسبت هفته دولت، آن را نشانه تعامل دولت و ملت و هم افزایی این دو بخش مهم برای انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: امیدواریم در وزارت ارتباطات برای مردم ایران تسهیلاتی فراهم آوریم که در منازل و محل کارشان بدون اینکه وقت و سرمایه شان هدر رود، بتوانند از راه خدمات الکترونیکی ما همه نیازهای شان را برطرف کنند.

واعظی همچنین اجرای مصوبات سفرهای رهبر معظم انقلاب به استان های مختلف کشور را اولویت دولت و وزارت متبوعش عنوان کرد و افزود: در همین راستا کلیه مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را اجرا خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
پس لطفا زودتر قیمت و استاندارد پایه رو هم مشخص کنید که یک مبنایی وجود داشته باشه نه اینکه هر شرکتی هر چقدر خواست از مردم بگیره ...
آقای وزیر اینترنت همراه اول و ایرانسل ما تو اصفهان وقتی یه ماهه شو وصل می کنیم 2 کیلوبایت هم نمی شه ازش باند گرفت یا همه اش قطعه ... در حالی که وقتی عادی استفاده می کنیم تا 15 تا 20 کیلوبایت میره که البته شارژ تلفنمون سریع تموم میشه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار