بازدید 2600

عقب‌نشینی داعش از اطراف فرودگاه «طبقه»

کد خبر: ۴۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳ 22 August 2014
در حالی‌که یگان‌های ارتش سوریه در حلب موفق شدند، منطقه «الجبیلیه» را به طور کامل آزاد کنند که از استان رقه و فرودگاه نظامی «طبقه» نیز خبر می‌رسد که گروه تکفیری «داعش» مجبور به عقب‌نشینی از اطراف آن شده است.

به گزارش  فارس، نیروهای ارتش سوریه در حلب در ادامه عملیات‌های نظامی خود، امروز جمعه موفق شدند، پیشروی کیفی را در این شهر محقق کنند.

بنابر گزارش‌های میدانی رسیده، در جریان عملیات امروز نیروهای ارتش سوریه منطقه «الجبیلیه» را به طور کامل از عناصر مسلح پاکسازی کنند و آن را به کنترل خود درآورند.

با تسلط ارتش سوریه بر منطقه «الجبیلیه» انتظار می‌رود، ظرف روزهای آینده خبر آزادسازی کارخانه سیمان حلب که در نزدیکی این منطقه قرار دارد، نیز به گوش برسد.

این درحالی است که نیروهای مستقر در زندان مرکزی حلب، چندین کانون تجمع گروه‌های مسلح و کاروان‌های حامل نیرو و دخایر تسلیحاتی آنها را در نزدیکی این زندان هدف گرفتند.

اما از رقه و به طور مشخص از فرودگاه نظامی «طبقه»، به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین فرودگاه نظامی این منطقه خبر می‌رسد که نیروهای ارتش سوریه حملات خود علیه گروه‌های تکفیری داعشی اطراف این فرودگاه را شدت بخشیدند و با وارد کردن خسارات سنگین به این گروه‌های تکفیری، علاوه بر اینکه آنها را در تصرف این فرودگاه ناکام ساختند، بلکه این گروه‌ها را وادار به عقب نشینی از منطقه کردند، تا به این ترتیب مناطقی که طی روزهای اخیر این گروه‌ها اطراف فرودگاه طبقه تصرف کرده بودند، را نیز از دست بدهند و وادار به عقب نشینی از آن شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان