بازدید 1828

دوستی:مایلی کهن بهترین گزینه بود

کد خبر: ۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵ 07 April 2009
سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان با بیان اینکه مایلی کهن می تواند به تیم ملی سر و سامان دهد، این مربی را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی دانست.

علی دوستی در گفتگو با مهر، در مورد انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به فدراسیون فوتبال و کمیته تیم‌های ملی به خاطر این انتخاب تبریک می گویم زیرا به اعتقاد من مایلی کهن بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی کشورمان بود.

وی افزود: مایلی کهن تنها کسی بود که در این مقطع می توانست به تیم ملی سر و سامان دهد. قطعا در شرایط فعلی تیم ملی به حل مشکلات روحی - روانی بیش از مسائل فنی نیاز دارد و مایلی کهن در این کار استاد است. او می تواند استرس و مشکلات موجود را از بازیکنان ملی پوش دور کرده و در نهایت همراه با تیم ملی از این امتحان مهم سربلند بیرون آید.

سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: قطعا دیدگاه مایلی کهن در خصوص استفاده از تاکتیک‌های فنی و نفرات ملی پوش با کادر فنی پیشین بسیار متفاوت است. این سیستم متفاوت و انگیزه نفرات جدید می تواند شرایط بسیار خوبی را برای تیم ملی ایجاد کند زیرا مربیان کره شمالی با آنالیز وضعیت بازی‌های گذشته تیم ایران شناخت دیگری از وضعیت تیم ملی دارند و این تغییرات می تواند آنها را غافلگیر کرده و زمینه موفقیت تیم کشورمان را در آن دیدار مهم فراهم کند.

وی با بیان اینکه به زودی با مایلی کهن گفتگو می کند، تاکید کرد: قطعا اگر سرمربی جدید تیم ملی نیازمند مشورت و هر کمک دیگری داشته باشد، دریغ نخواهم کرد و همانند یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود.

دوستی در پایان گفت: بی شک مایلی کهن نمی تواند بدون کمک سایر مربیان، رسانه‌های گروهی و تماشاگران موفق شود. در حال حاضر همه ما وظیفه داریم همانند چهارسال پیش، به تیم ایران به عنوان یار دوازدهم کمک کنیم تا شرایط لازم برای اجرای برنامه‌های مدنظر مایلی کهن و کادرفنی تیم ملی فراهم شود.

کمیته تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال کشورمان شب گذشته پس از جلسه‌ای طولانی مدت محمد مایلی کهن را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی