بازدید 4531

سردار فضلی:راهیان‌نور تداوم راه دفاع‌مقدس است

وی تصریح کرد: از اواخر سال 88 در اردوهای راهیان نور فقط زیرساخت برای 11 هزار و 900 نفر فراهم بود اما به همت همه دولتمردان این امکان به بیش از 103 هزار نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۲۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۶ 13 August 2014
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور از راهیان نور به عنوان تداوم راه نورانی دفاع مقدس یاد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار ˈعلی فضلیˈ عصر چهارشنبه در جلسه ستاد راهیان نور استان کرمان، افزود: راهیان نور انتقال فرهنگ بلند دفاع مقدس به نسل هایی است که آن را ندیده اند به ویژه اکنون که با جنگ نرم و تلاش دشمنان برای براندازی نظام روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: از اواخر سال 88 در اردوهای راهیان نور فقط زیرساخت برای 11 هزار و 900 نفر فراهم بود اما به همت همه دولتمردان این امکان به بیش از 103 هزار نفر افزایش یافته است.

وی بیان کرد: امکان اقامت در شب اردوهای راهیان 80 درصد در خوزستان و 20 درصد در غرب و شمال غرب فراهم است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، گفت: در یکهزار و 250 کیلومتر جبهه درگیر با جنگ عراق امروز امکان بازدید برای علاقمندان فراهم شده است.

وی با اشاره به این که اردوهای راهیان نور در طول سال برگزار می شود، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری یک میلیون نفر از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب در قالب راهیان نور بازدید کرده اند.

سردار فضلی افزود: تعداد افراد اعزامی راهیان نور از 400 هزار نفر در سال اول به چهار میلیون و 380 هزار نفر در سال گذشته افزایش یافت.

وی گفت: در حال حاضر 16 هزار و 400 راوی، 100 هزار دست اندرکار، 37 هزار و 400 مدیر کاروان، 26 هزار روحانی و 19 هزار خادم در اردوهای راهیان نور سراسر کشور فعالیت دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امام راحل، دفاع مقدس را عالمانه راهبری کرده و موجبات سربلندی نظام اسلامی را فراهم کردند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور، گفت: آثار و برکات حرکت بزرگ امام خمینی (ره) را امروز در غزه، لبنان، عراق، سوریه و هر کجا نام و عنوانی از مقاومت وجود دارد، به خوبی شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: معنا و مفهوم مقاومت، دفاع از اسلام و پرچم رسول خدا (ص) است و یک عزت برای مسلمانان محسوب می شود.

سردار فضلی تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی به دیگر نقاط جهان را از آنجا می توان دید که با وجود آمار بالای شهدا و مجروحان در غزه و فلسطین، همچنان مقاومت مورد تاکید مردم این سرزمین اشغالی است.

وی با اشاره به نقش رزمندگان استان کرمان در دوران دفاع مقدس، افزود: هم اکنون عرصه و فرصتی برای نظام اسلامی فراهم است که کار فرهنگی انجام داده و استان کرمان باید اقدامات وسیع تری را در راهیان نور داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی