بازدید 40047

عامل اغفال ۵۰۰ دختر جوان دستگیر شد

شخصی که با راه‌اندازی سایت‌های مختلف و اغفال 500 نفر در شهرهای مختلف کشور حدود مبلغ 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در اراک دستگیر شد.
کد خبر: ۴۲۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲ 13 August 2014
شخصی که با راه‌اندازی سایت‌های مختلف و اغفال 500 نفر در شهرهای مختلف کشور حدود مبلغ 500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود در اراک دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، سرگرد مصطفی نوروزی، رییس پلیس فتای استان مرکزی در این‌باره گفت: در اوایل سال‌جاری خانمی جوان با حضور در پلیس فتا استان مرکزی از پسری جوان به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد که در تحقیق از شاکی معلوم شد وی در فضای مجازی و حین وبگردی به سایتی برخورد می‌کند و با خواندن محتوای سایت با پسری جوان که اعلام کرده در زمینه عکاسی فعالیت دارد، آشنا شده و با شماره تماس‌هایی که در این سایت قرار داده بود تماس گرفته و پس از چندین بار تماس تلفنی، پسر جوان اعتماد وی را جلب کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تماس آخر پسر جوان اذعان می‌دارد که در حال حاضر در شمال کشور است و مدارک و کیف پولش را گم کرده و قادر به بازگشت به تهران نیست و دختر جوان نیز با توجه به اعتماد نابجایی که نسبت به وی داشته مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال به شماره حساب اعلامی واریز می‌کند که پس از واریز مبلغ، پسر جوان دیگر پاسخگوی تلفن‌های خود نبوده و ارتباطش با شاکی قطع می‌شود که در این هنگام دختر جوان متوجه کلاهبرداری او می‌شود.

سرگرد نوروزی یادآور شد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد کلاهبردار آغاز و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که متهم با قرار دادن مطالب جذاب و خواندنی و شماره تماس خود در یک سایت سعی بر اغفال و کلاهبرداری از بانوان دارد.

رییس پلیس فتای استان مرکزی به عملیات شناسایی تخصصی پلیس در دستگیری متهم اشاره داشت و افزود: در تحقیقاتی فنی و پلیسی و با جمع‌آوری دلایل و شواهد متعدد،‌ کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی متهم را در یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی کردند و با اخذ نیابت قضایی، وی در عملیاتی غافلگیرانه در محل زندگی‌اش دستگیر و تعداد 10 عدد سیم‌کارت، 13 کارت عابربانک و ادوات رایانه‌ای در زمینه ارتکاب جرم کشف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۱۶
دله دزد ، که میگن منظورشون دقیقا همین شخصه.

آخه 500 میلیون ریال هم پوله؟؟؟!!!
دخترای جامعه ما رو نگاه....کافیه یه بار بهشون بگی دوستت دارم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
احسنت
دلایل روانشناختی داره چون در خانواده محبت و احترام و اعتماد به نفس لازم رو نمی بینن و گرنه هیچ کسی به یه فرد غریبه تو این دزد بازار اعتماد میکه
تازه فدا سرش که 250 تومن رو دزدین ازش این جور اعتمادها معمولا هزینه های خیلی سنگین تری برای دخترها داره
ساده نباشیم تا گول نخوریم فضای مجازی اصلا قابل اعتماد نیست هرچی کمتر بری بهتره نری عالیه
دمش گرم باو ما نمیتونیم مخ 1 نفر رو بزنیم این مخ 500 تارو زده جایزه باید بدن بهش.
ااا چه راحت گول میخوریم!!!
پسر شیاد

و دختران دلسوز و مغفول و بعضا" بی فکر
من خودم دخترم واقعا نمیدونم به بعضی از این دخترهای ... چی بگم.
پاسخ ها
صداي دزفول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
اونايي كه مثبت دادن هم دخترن ؟؟؟؟؟!!!
عجب دنياييه!!!!!!!!!!!!!!
الله اکبر
چطور یک نفر سر 500 نفر کلاه گذاشت و پلیس خدوم نفهمید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
چون مبلغها اینقدر کم بوده که هیچی حال شکایت نداشته ...خود شما وقتش و داری مثلا برای 200 تومان بری پلیس و دادگاه چند روز وقت بزاری تازه آخرش یارو رو هم بگیرند چیکارش میتونی بکنی میگه ندارم میرک آب خنک میخورم ...... دلت خوشه یک چیزی میگی
چرا زمینه اینگونه برای استفاده نابجا از فضای مجازی و کلاهیرداری فراهم است که به راحتی می توانند اینقدر ناهنجاری در جامعه ایجاد کنند
فقط اعدام در ملا عام
دمش گرم.نوبل مخ زنی رو باید بهش بدن.
این دخترا به فکرشون نرسیده که:
این پسر حتما یه خانواده ای یا دوستی داره که بتونه ازش پول بگیره. لازم نیست من بهش پول بدم........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر