بازدید 6095
۵

دختران در دوران تحصیل بهتر از پسرانند

به گفته پژوهشگران کانادایی بعد از مطالعات انجام شده بر روی یک میلیون دانش‌آموز مشخص شد دختران در مدت دوران تحصیل بهتر از پسران هستند.
کد خبر: ۴۲۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۵ 10 August 2014
به گفته پژوهشگران کانادایی بعد از مطالعات انجام شده بر روی یک میلیون دانش‌آموز مشخص شد دختران در مدت دوران تحصیل بهتر از پسران هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک تیم کانادایی در دانشگاه New Brunswick مطالعاتی در مورد یک میلیون دانش‌آموز دختر و پسر از 30 کشور در 5 قاره داشته‌اند و عملکرد آنان در تحصیل را مورد بررسی قرار دادند؛ این محققان پیشرفت‌های تحصیلی چند دهه این دانش‌آموزان را بررسی کردند.

این محققان در طول مطالعات به این نتیجه رسیدند که دختران در دوران مدرسه بهتر از پسران درس می‌خوانند؛ برخلاف بسیاری از مطالعات دیگر که به سرعت ارزیابی شدند؛ در این مطالعات توانایی‌های کودکان و نوجوانان و عملکرد واقعی آنان در طول مدت مدرسه با در نظر گرفتن منبع، وضعیت اقتصادی و محیط مدرسه ارزیابی شد.

محققان در این آزمون متوجه شدند دخترها نسبت به پسرها در بسیاری از موارد به خصوص زبان، علوم و ریاضی بهتر از پسران بودند.

تمام این مطالعات نشان می‌دهد برای دختران بیشتر سرمایه گذاری می‌شود به دلیل اینکه آنها صالح‌تر و آرام‌تر از پسران هستند؛ در ادامه پژوهشگران کانادایی اشاره کردند این پدیده جهانی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۵
این صحبت ها با تحقیقات پیشین متضاد هستند
عالی
چند درصد از برندگان نوبل خانوم هستند؟
سلام ون پسرها می دانن که دانشگاه قبول نشن میرن خدمت اما دختران نه خیلی بده ای کاش دختران می رفتن خدمت تا می دیدین که دختران هم افت تحصیلی دارن
دخترا موشن مثل خرگوشن،
پسرا شیرن، مث شمشیرن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست