بازدید 9826

ثبات گرما در پایتخت

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از تداوم گرد و خاک در برخی از نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴ 09 August 2014
مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از تداوم گرد و خاک در برخی از نقاط کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی سه روز آینده در برخی از مناطق استان هرمزگان و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف در دو استان مازندران و گلستان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه وجود دارد، گفت: طی 24 ساعت آینده بخش‌های مرکزی خلیج فارس و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی کشور اضافه کرد: براساس پیش‌بینی‌ها طی دو روز آینده بادهای شرقی نسبتا شدید جنوب سمنان، جنوب تهران، شمال اصفهان و استان‌های قم و مرکزی را فرا خواهد گرفت که سبب بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

به گفته وظیفه طی سه روز آینده در بخش‌هایی از شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به ثبات بیشینه دمای هوا در پایتخت طی سه روز آینده خاطرنشان کرد: بیشترین دمایی که برای پایتخت در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌بینی شده است، 40 درجه بالای سانتیگراد است همچنین وضعیت آب و هوایی در تهران نیز کمی ابری و در پاره‌ای از نقاط همراه راگ رد و خاک پیش‌بینی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست